Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen. Er det bare meg eller har serverne til EA veldig store problemer? Er plett umulig å spille 4-5 kamper sammenhengende på nett uten å få den jææævla meldinga "Forbindelsen ble brutt. Kampen ble avsluttet".

Og nei, det er ikke ragequit i alle tilfellene. Det skjer gjerne på helt ulogiske faser i matchen å quitte på.. Ikke er det min tilkobling heller. Spiller X antall andre online-spill både på PS3 og PC uten problemer.

Lenke til kommentar

Europacup er ikke med den første sesongen, så vidt jeg vet. Man må visst gjøre seg fortjent til det ved å kvalifisere seg på egenhånd.

Okay. Feil i spillet, men ikke en bug, med andre ord. Da var jeg igang med andre sesong så får jeg kost meg med motstandere fra det store utland også.

Lenke til kommentar

Deilig å være ferdig med keeper bragdene ;)

Tok heldigvis bare 10 kamper å fullføre alle de små, før jeg måtte ta banens beste osv.

Så brukte jeg den keeper tweeken på de siste 30 kampene for å få fart på det :)

Godt å være ferdig med det kjedeligste.

Får begynne så vidt å se litt på forsvars bragdene :)

Lenke til kommentar

Ble selv 92 og har tatt 100 % totalt. Vet ikke om han kunne blitt bedre hvis jeg hadde hatt han som akrobatisk keeper. Hvis man legger til at man kan gjøre fyren din til 2.05 i høyde(eller lignende) så er han nærmest uovervinnelig. Ganske morsomt :)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye du må ha på long/short passing for å bli "playmaker"? For å være speedster er det vel 90 på sprint og akselerasjon osv.

Proen min er Acrobat,speedster,crosser,poacher,distance shooter, dribbler, complete forward og fk spesialist:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...