Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Hvordan tok du keeperbragdene Lunatic? Sitter her å lurer på hva som er best for å gjøre det raskest. Prøvde en online kamp, men det endte med at jeg fikk 0 skudd mot meg.

Prøv å gå for straffer med lagkameratene dine, og sett straffene med keeper. en ide er også å gå helt inn til egen keeper med en back og la nærmeste jagende motstander stjele ballen, og vær kjapp med å ta ut keeperen din slik at han snapper ballen forann motstanderen, gjør det noen ganger pluss det der straffe greiene så har du lett noen 10'ere :)

Sett kampen på 20 minutter og spill gjerne mot Real eller Barca.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg så og si ferdig med de korte bragdene, mangler bare det om å få dobbel redning. Noen tips på hvordan den kan løses?

Har vel strengt tatt god tid og : P må jo spille 35 kamper før jeg er ferdig med alle keeper bragdene.. Har spilt 15 nå, men fint EA har laget hele 50 kamper..

Lenke til kommentar

Nå er jeg så og si ferdig med de korte bragdene, mangler bare det om å få dobbel redning. Noen tips på hvordan den kan løses?

Har vel strengt tatt god tid og : P må jo spille 35 kamper før jeg er ferdig med alle keeper bragdene.. Har spilt 15 nå, men fint EA har laget hele 50 kamper..

Bruker du to kontrollere, i så fall er den enkel. Gå mot keeper med en dårlig spiller, bare trykk løst på skyteknappen slik at keeper redder, så skyt igjen løst og keeper vil mest sannsynelig redde. Kan lett ta alle i en kamp.

I tilegg så kan du (nok en gang) cheate deg fram til keeper kampene fort. Start en be a pro karriere som keeper, bli så utvist i hver eneste kamp og kampene teller. 10 ganger raskere. http://www.youtube.com/watch?v=vVNd332-iGw sjekk denne filmen her for hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar

Da har jeg også tatt 100% med VP, det tok 140 kamper, men kunne nok vært en del mindre hadde jeg kuttet ut noen online kamper, funnet en strategi fra første stund og valgt riktig posisjon fra starten av.

Jeg presenterer petsky.

post-178486-1287422243,176_thumb.jpg

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Hei! Har støtt på en bug i karrieremodus som er veldig irriterende! Er i slutten av første sesong med Liverpool og skal møte Arsenal. Men da jeg har tatt ut laget og skal gå videre, står det varmer opp, under speiderrapport. Men det kommer ingen av de "loadingbarene" opp. Noen som har et tips?

Lenke til kommentar

Messi er en smart spiller in real life. Har sett flere ganger at Messi har kommet foran og forbi spillere som er større enn han. Er ikke urealistisk i det helle tatt.

Uansett hvis du styrer den store spilleren må du jo bruke LT/L2 for å kjempe om ballen, nytter ikke bare å løpe. Messi er sterkere enn en spiller som bare løper uten å bruke muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...