Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget meg en Virtual Pro, og ønsker å bli med i et vennelag, men får det ikke til. Jeg har trykket på "Virtual Pro -> Proffklubber - Bli med i en venneklubb" og der finner jeg laget. Men når jeg ber om å få signere står det bare at jeg allerede har gjort dette. Han som startet klubben sier han har sendt meg invitasjon, men denne finner jeg ikke. Hvordan er det jeg får blitt med?

Lenke til kommentar

La nettopp merke til noe interessant.

 

Spiller man en vanlig kamp med proen sin, så er AI-en slik den skal være. Spiller man karriere der man kun styrer proen sin, så virker det som om at lagkameratene spiller på amatør selv om man er på legendary.

 

Ja la merke til det samme i dag. Har spilt litt som keeper i vanlig kick-off, og der går jo pasningsspillet som vanlig. Må da gå an å fikse dette i en patch.

Lenke til kommentar

Hei gutter.

 

kjøpte fifa 11 igår og har spilt mest karriere med VP'en min. Startet som spiller og ting går egentlig bra. Men så kom tvilen krypende. Er det slik at jeg blir værende i den samme klubben frem til manager eller kan jeg bli solgt etter endt sesong og virkelig lage en skikkelig karriere som spiller for mange forskjellige klubber før man runder det hele av med manager for et internasjonalt storlag? Noen som har spillt gjennom noen sesonger og kan forklare meg hvor veien går?

Og en annen ting. Noen fortalte meg at fifa 11 har kuttet ut landslagdeltagelse for VP'en. Stemmer det? Latterlig av EA om så!

 

takker

Lenke til kommentar

Har klart 41 av de keeperbragdene nå, har bare igjen en kort og resten er langvarige. (Spille kamper, banens beste og holde nullen, ganske kjedelige..)

Men har et spørsmål ang den ENE korte jeg har igjen.

Det er den å ha en dobbel redning, er det en måte som det lett kan gjøres på?

Har klart 6 av 10 så langt, men har 0 peiling på hvordan jeg har gjort det. Brukte dere noe spess der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...