IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Som i 1-4-5 formasjonen? Jada det går ann, bare endre en formasjon ser er der fra før, trenger kun en spiller (pluss keeper) på din egen banehalvdel, resten av røkla på motsatt banehalvdel. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan hende du må flytte litt rundt på spillerne for å få det til.. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er herigt når du spiller online, og gruser motstanderen med Norge når de stiller med Brasil, Frankrike osv Går ikke ann å stille med annet landslag når de vil har internasjonal kamp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Får teste ut det og ! Men går det ann å spille med bare 1 forsvarer ? : o Denne laget eg og den fungerer bra, genial på utspark også, du kan like greit slå av offside og slikt knask også. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på om det er formasjonen laget til Pondus bruker. 7 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på om det er formasjonen laget til Pondus bruker. neh, venstre bekken er også med opp 4 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 La nettopp merke til noe interessant. Spiller man en vanlig kamp med proen sin, så er AI-en slik den skal være. Spiller man karriere der man kun styrer proen sin, så virker det som om at lagkameratene spiller på amatør selv om man er på legendary. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på om EA tenkte at de måtte gjøre det slik, slik at du som VP er den som avgjør kamper slik at det skal bli lettere å utvikle han og få bragder. Noe jeg synest er bullshit though. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Saken er jo den at det blir ikke enklere mtp bragder når alle de rundt deg ikke klarer NOENTING. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har laget meg en Virtual Pro, og ønsker å bli med i et vennelag, men får det ikke til. Jeg har trykket på "Virtual Pro -> Proffklubber - Bli med i en venneklubb" og der finner jeg laget. Men når jeg ber om å få signere står det bare at jeg allerede har gjort dette. Han som startet klubben sier han har sendt meg invitasjon, men denne finner jeg ikke. Hvordan er det jeg får blitt med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 En evnt invitasjon ligger i spillerhuben din. Online spillmoduser-Mitt Fifa 11 online osv..ligger i innboksen din. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 La nettopp merke til noe interessant. Spiller man en vanlig kamp med proen sin, så er AI-en slik den skal være. Spiller man karriere der man kun styrer proen sin, så virker det som om at lagkameratene spiller på amatør selv om man er på legendary. Ja la merke til det samme i dag. Har spilt litt som keeper i vanlig kick-off, og der går jo pasningsspillet som vanlig. Må da gå an å fikse dette i en patch. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når du sier det, så er det sant. Virker som en merkelig glipp(?) av EA. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hm , noen som har ett tips til frispark? bare ett lite kjapt trykk på runding og ballen fyker ett godt stykke over mål? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JgsBdmABPJc Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei gutter. kjøpte fifa 11 igår og har spilt mest karriere med VP'en min. Startet som spiller og ting går egentlig bra. Men så kom tvilen krypende. Er det slik at jeg blir værende i den samme klubben frem til manager eller kan jeg bli solgt etter endt sesong og virkelig lage en skikkelig karriere som spiller for mange forskjellige klubber før man runder det hele av med manager for et internasjonalt storlag? Noen som har spillt gjennom noen sesonger og kan forklare meg hvor veien går? Og en annen ting. Noen fortalte meg at fifa 11 har kuttet ut landslagdeltagelse for VP'en. Stemmer det? Latterlig av EA om så! takker Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hehe, på rematch nr. 2 mot en fyr (jeg hadde vinni alle) så lå jeg under 2-1 etter 90 min. Så putta jeg 2 på overtid.. Ble ingen ny rematch fra hans side for å si det sånn Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har klart 41 av de keeperbragdene nå, har bare igjen en kort og resten er langvarige. (Spille kamper, banens beste og holde nullen, ganske kjedelige..) Men har et spørsmål ang den ENE korte jeg har igjen. Det er den å ha en dobbel redning, er det en måte som det lett kan gjøres på? Har klart 6 av 10 så langt, men har 0 peiling på hvordan jeg har gjort det. Brukte dere noe spess der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå