Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, det er psyken det går på. Mange lar seg stresse av å ligge 1 - 0 under og stormer i angrep eller dribler i situasjoner de ikke bør, dessuten er det helt vanlig og bli frustrert og legge merke til hver eneste feilpasning når man ligger under i motsetning til når det er 0 - 0 eller man leder. FIFA er som nevnt over et spill der konsentrasjon spiller en enormt stor faktor.

Jeg kjenner for øvrig at jeg gleder meg enormt til 11 nå og akkurat slik som tidligere er jeg lei det forrige spillet på dette tidspunktet (har dog ikke kjøpt WC) og venter i spenning. Det skal legges ned MYE tid tidlig i 11 så jeg kan gi juling til både Steen, Sindre, Tc, Luna og de andre på d.no iallfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Leder man, så er man sansynligvis bedre enn motstanderen.

Ligger man under, er du som regel dårligere enn motstanderen.

Såklart går ting lettere mot dårligere motstandere, det har en del med blant annet posisjonering.

Lenke til kommentar

Eg håper egentlig bare på en ting, det er at momentumet forsvinner. Er jo helt sykt momentum på F10, er så dårlig at eg nesten ikke spiller det. Leder man vinner man alt og alt som ligner skudd går i mål. Ligge man under er det noe helt annet. Da går alt i mot deg, og ingenting går i mål. ordner de dette er alt ordnet for min del.

At det er noe momentum er bare noe tull. Det kan Steen_jadd også bekrefte. Vi har hatt flere sykt jevne og spennende kamper der den ene har tatt ledelsen, så svarer den andre med en gang, og deretter bølger det frem å tilbake resten av kampen.

Nei, eg mener det er et momentum. Merker det spesielt godt på Pro Club fotball, om man ligge under med 2 elle mer begynner ting å skje- Eg er ikke any, aldri any. Men ser jo alt det merkelig som skjer når vi leder med 2 eller mer. Er ganske mange flere som klager over Momentum. Man trenger heller ikke ligge under. Om man leder 3-0 og motstanderen redusere 2 ganger blir det kaos på banen. Det blir helt åpent i forsvar, det blir seine og seige spillere på ditt lag og nesten ingen pasninge går der du vil de skal gå. Leder man er det utrolig enkelt å spille Fifa10. Ødelegger egentlig alt for min del...

I pro club så endrer spillerens ferdigheter så ja, her er det momentum eller form. I vanlige kamper er det ikke noe momentum. Du kan jo spille mot en skikkelig dårlig fyr, la han score 3 ganger og så begynn å spill vanlig. Du merker ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg håper også at de har justert målene man får i kamper i be-a-pro.

Er bare å ta løpefart og drite i gode ratings i Fifa 10 når du spiller forsvar og får kamp-mål som: Shoot 10 times at goal, score 4 goals and get a rating of 9,0". HALLO??? Jeg spiller forsvar, liksom..

Lurer på hva kamp-målene blir når du er keeper i Be-A-Pro. Kanskje noe som inkluderer tv-redninger ha ha hydr hydr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...