Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Nå er jeg så forbannet lei av Be a Pro. Uansett hvilket lag du spiller med så er lagkameratene tilbakestående. Har spilt på RBK, Hamburg og Inter, og det er samme regla over alt. Når du spiller mot lag som har mye de samme kvalitetene, så ligger possesion på rundt 65-35 til det andre laget, fordi de mister ballen så mye. Skjønner ikke hvorfor resten av laget skal slite så jævlig, bare for at jeg er med. Selv om jeg roper etter pasninger så kan de finne på å stå der og somle den bort. Når jeg endelig får pasningen og sender den videre, så prøver spissen seg på tidenes dribleraid og mislykkes fullstendig. 99% av midtbaneduellene havner hos motstanderen. Og det er ikke en overdrivelse en gang.

 

Spilleren min har lagt opp etter 4 sesonger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke det at det er vanskelig som er problemet eveant. Det er at man blir gående hele kampen uten å få ballen. Og som Armageddon sier så har motstander alltid ballpossision. Man skulle kunnet vunnet kamper i be a pro uten at du som pro spiller en god kamp.

 

Men som det er nå så er det du og din pro som må avgjøre kampen.

Lenke til kommentar

Ja spiller på legendary. Synes det blir dumt å spille på noe mindre vanskelig enn World Class. Når jeg spiller mot Juventus så vil jeg at de skal spille bra. Men når mitt lag spiller som et damelag så ødelegger det opplevelsen litt. Jeg kan godt ende opp med en rating på 7-9, mens vi taper 2-0.

 

Jeg trodde det var slik at begge lag spilte bedre om jeg skrudde opp til legendary, men virker som at det bare er motstanderen som blir bedre.

Lenke til kommentar

Bullcrap. Eg har spilt mange kamper mot BYA Boosting og eg hadde mer suksess med å spille mot Accrington for å si det sånn. De små jævlene på BYA løper som ville faen og tar deg igjen på 2 sekunder, pluss at dem takler gullene rent HVER gang også.

 

Å buuhu Fifa er scripta og jukser mot meg..

Vet du hva? Hvis du ikke klarer å slå et lag med spillere med 1 OVR så får du skru ned vanskelighetsgraden fremfor å syte over det her..laugh.gif

Lenke til kommentar

Seriøst?

 

At eg var den første her inne som for det første fikk 100% på Pro'en min burde vel være en ganske grei indikator på at eg har lite problemer med de fleste vanskelighetsgrader som spillet kan varte opp med.Det tror eg også de fleste habile Fifa spillerene her inne kan skrive under på.

 

 

Og om du ikke skjønner at selv om spillerene har 1 i OVR, så KAN de faktisk spurte og ha større aks enn mange av de ekte spillerene på spillet.Når de er såpass små som de er så burde du forstå at de har ingen problemer med å ta igjen en spiller som til eksempel er 1.82cm og veier 85kg.

 

At de ligger på minimum OVR så gjelder ikke det IQ til spillerene, de kan fortsatt bevege seg og spille både taktisk og fysisk god fotball.

 

Og ja..eg syter. Nok en gang refererer eg til min VP. Tenk litt over argumentene dine neste gang før du begir deg ut på skogstur for å plukke bær.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Seriøst?

 

Helt seriøst

 

At eg var den første her inne som for det første fikk 100% på Pro'en min burde vel være en ganske grei indikator på at eg har lite problemer med de fleste vanskelighetsgrader som spillet kan varte opp med.Det tror eg også de fleste habile Fifa spillerene her inne kan skrive under på.

 

Så hvorfor brokker du deg over at mostand med 1 i OVR er så forbanna vanskelige å spille mot? Du er jo en av de beste spillerne jeg har møtt online..

 

Og om du ikke skjønner at selv om spillerene har 1 i OVR, så KAN de faktisk spurte og ha større aks enn mange av de ekte spillerene på spillet.Når de er såpass små som de er så burde du forstå at de har ingen problemer med å ta igjen en spiller som til eksempel er 1.82cm og veier 85kg.

 

Hadde ikke dette problemet, hverken mot det ene eller andre laget man kan booste med, men det hjelper å sentre ballen og ikke løpe ned vingen med RT.

 

At de ligger på minimum OVR så gjelder ikke det IQ til spillerene, de kan fortsatt bevege seg og spille både taktisk og fysisk god fotball.

 

Jeg synes de var stokk dumme, men andres IQ er relativt. Kommer jo anpå øynene som ser.. AI'en i år var lett å fule ut, og ved å utnytte svakhetene i AI'en har jeg nå noe sånt som 40 winning streak på Legendary og kjeder ræva av meg i singleplayer.

 

Og ja..eg syter. Nok en gang refererer eg til min VP. Tenk litt over argumentene dine neste gang før du begir deg ut på skogstur for å plukke bær.

 

Er det pro'en din eller du som poster her i forumet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg så forbannet lei av Be a Pro. Uansett hvilket lag du spiller med så er lagkameratene tilbakestående. Har spilt på RBK, Hamburg og Inter, og det er samme regla over alt. Når du spiller mot lag som har mye de samme kvalitetene, så ligger possesion på rundt 65-35 til det andre laget, fordi de mister ballen så mye. Skjønner ikke hvorfor resten av laget skal slite så jævlig, bare for at jeg er med. Selv om jeg roper etter pasninger så kan de finne på å stå der og somle den bort. Når jeg endelig får pasningen og sender den videre, så prøver spissen seg på tidenes dribleraid og mislykkes fullstendig. 99% av midtbaneduellene havner hos motstanderen. Og det er ikke en overdrivelse en gang.

 

Spilleren min har lagt opp etter 4 sesonger.

 

Jeg er helt enig. Men jeg tror dette er en bug. Fordi at spiller man online, feks man er med i en kamp der det bare er 2-3 be-a-proer på hvert lag, så spiller AI-en slik den skal. Mens hvis man spiller offline, så er motstanderen etter hvilket vanskelighetsnivå man spiller på, men medspillerne spiller på amatør. Passe utrolig at de greier å gjøre AI-en dårligere i et nytt spill.

 

Håper at dette er en bug, og at de ordner opp i dette i neste patch (noen som vet når den kommer?).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hvorfor brokker du deg over at mostand med 1 i OVR er så forbanna vanskelige å spille mot? Du er jo en av de beste spillerne jeg har møtt online..

 

Har eg ikke lov til å synes at det såkalte "Boosting" laget ikke hjalp meg en dritt i ferden mot en 100% fullført Pro? Bare fordi eg har litt peiling på Fifa så har eg da jammen rett til (om ikke mer rett enn en ikke-Fifa kar)til å uttryke min mening ang BYA Boosting. Accrington med en 1-4-5 formasjon, og 10 spillere med høy angrepsmoral og lav forsvarsmoral var mye bedre å spille imot, de ga tilogmed bort frispark over stort sett hele banen.

 

Det skal også sies at eg KUN har spilt mot BYA laget på Legendary, så det er godt mulig de er fornøyd med å være rundingsbøyer på Amatør, men they sure as hell var ikke noen statister på Legendary, og når Pro'en min var på 99% og disse små trollene likevel gangraper fyren min og får ballen unna med enten rene sklitaklinger eller rene stående taklinger så syns eg nok ikke at dette BYA laget var noen fornøyelse å spille mot.

 

Og la også merke til at alle spillerene på BYA hadde 1 i overall, da er det rart at en hagegnom på 1.50 klarer å slå Vidic med sine 1.89cm i nesten hver eneste hodeduell....

 

Men heldigvis så slipper eg både dette maset og den evindelige kampen mot en 100% Pro mer.Så hvem som spiller mot hvem for å booste Pro'en sin etter dette bry meg virkelig ikke, eg sa kun min mening og ga ett råd, så får vi se hvem som velger å følge det.

 

 

 

 

 

 

 

Er det pro'en din eller du som poster her i forumet?

 

:w00t:

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Nå er jeg riktignok ikke en pro fifa gamer, men jeg spilte PL med everton på Professional i VP og vant alle kampene bortsett fra 1 mot chelsea, dette uten problemer. Men så kommer jeg til cupfinalen mot Manchester City. Å forsvare meg/trille ball på midtbanen er greit, men det er stokk umulig å komme seg forbi forsvaret. De er både raskere og sterkere en spissen min (som da er min VP). VP'n min er best på laget, så jeg kan altså ikke bryte gjennom forsvaret med noen av spillerne mine.

 

Greit nok at Innsatsen til motlaget heves når det er cupfinale, men på et så høgt nivå at jeg må ned til Amatør for å vinne, er vannvidd.

Som sakt så er jeg ikke spesielt god i motsettning til de fleste av dere, så jeg skal ikke skryte på meg noe, men når jeg har spilt på frofessional uten problem en hel serie i PL, så sier det sitt.

 

Dessuten så er Manchester City generelt et møkkalag å spille mot. Forsvaret er blandt de beste i ligaen. (På fifa that is).

Lenke til kommentar

Har selv tatt alle keeper bragdene og den letteste måten er klart å bruke 2 kontrollere. Spill også vanlig kamp, ikke be a pro.

- Ta å spill med et ortenlig drittlag som lag nr 2 slik at skuddene ikke går inn, men keeper redder de.

- Ta å gå etter spesielle bragder, ikke gå for å holde nullen og redde skudd, vel en av delene.

- Husk at for de bragdene der du skal ta så og så mange i en kamp, må du ta den siste delen av bragden mot computeren. Ta derfor å trykk pause etter du har skutt/lagt inn, og så ta 2.playeren over til computer siden. Hvis keeper ikke redder eller ballen gå utenfor så skift sider og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Hvordan tok du keeperbragdene Lunatic? Sitter her å lurer på hva som er best for å gjøre det raskest. Prøvde en online kamp, men det endte med at jeg fikk 0 skudd mot meg.

 

 

Prøv å gå for straffer med lagkameratene dine, og sett straffene med keeper. en ide er også å gå helt inn til egen keeper med en back og la nærmeste jagende motstander stjele ballen, og vær kjapp med å ta ut keeperen din slik at han snapper ballen forann motstanderen, gjør det noen ganger pluss det der straffe greiene så har du lett noen 10'ere :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

:w00t:

 

:thumbup:

 

Og ang. å redde på streken:

Jeg fant det som lettest å bruke 1-5-4 formasjonen som et skikkelig drittlag, spille mot Real Madrid og stå på streken og sende ut keeperen. I halvparten av tilfellene skyter motstanderen fra ganske langt hold og du kan plukke ballen på streken og klarere med skyteknappen. Strekbragdene tok jeg på to 10 minutters kamper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...