Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Opplevde noe sykt kjipt online i sted, men dessverre skjer det for ofte. Jeg var Arsenal og motstanderen var Lille. Jeg fikk ikke til noe som helst og ble rundspilt. Han ledet 2-0 tli det var spilt 60 minutt. Da begynner han å enten tulle seg, eller spille kynisk for å holde på ledelsen. Jeg velger å tro på det siste alternativet (:p). Han står i ro med keeperen, og sentrer unna akkurat før jeg takler ham, og de får han til 2-3 ganger, før jeg faktisk klarer å takle han og score. Det er nå 2-1 og han begynner å spille "seriøst" igjen. Jeg angriper jevnt og trutt men får ikke uttelling. I det 88 minutt kommer jeg opp på venstresiden av 16-meteren med Arshavin, dribler meg forbi 3 mann, og legger inn til Chamakh som header knallhardt i mål. Jeg har på ultraoffensiv spillestil akkurat da. Så skjer noe rart. Jeg prøver å finne Chamakh i feltet, men ballen går såvidt over han, men så kommer en av hans spillere og sklir ballen i mål. Kampen ble snudd på 2 minutter, og det var egentlig sykt ufortjent. Jeg klagde i alle fall ikke, men så quitter han.

Egentlig så lurte jeg bare på noe. Får jeg registrert seieren? Får jeg poengene når han quitter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min måte å booste VP:

Først har jeg laget 1 keeper som er det laveste man kan og som som er 1 på alt keeper relaterte ting. Har også laget 10 utespillere som er det laveste man kan ha og ræva i alt, men det er ikke så viktig, med mindre du går etter frispark ting. Da er dette lurt siden muren ikke klarer å blokkere noen skudd.

Så til selve kampen:

Velg vanlig kamp og spill med 2 kontrollere, en på hvert lag. Når du kampen er startet så går du etter alle de accomplishments du ønsker. Jeg går etter spesielle i hver kamp. Foreksempel bare finesse skudd utenfor 16, eller bare innlegg osv.

Så når kampen er i det 85 minutt så går jeg inn på select sides menyen og setter 2 playeren over til at det er computeren jeg spiller mot. Da vil du få opp en melding at accomplishments ikke vil telle, men det er bare å si ja til det å gå tilbake til kampen. Alle accomplishments du har tatt er nå opptatert i boken din.

Det du må passe på nå er at hvis det står at du har 14/15 på en sted så blir dette lagret, men hvis det derimot står at du har 2/2 mål i denne kampen så vil ikke dette bli lagret. Da må du gjøre det som den accomplishmenten vil en gang til. Derfor er det lurt å trykke på pause og endre side mens ballen er på vei inn i den aktuelle accomplishmenten. Da vil den bli registrert.

Det er derfor man kan ha problemer med 2 fra 29 meter og lignende. Du har tatt de, men det blir ikke registrert siden man må ta selve accomplishmenten på world class.

Lenke til kommentar

Jeg syns dette er merkelig, jeg får det ikke til uansett hva jeg gjør med to spaker.

Den teller ikke uansett hva jeg gjør, altså skyt fra distanse, jeg har 4/10, bom jeg skyter 2-3 langskudd i mål i løpet av kampen.

Jeg setter tilbake til computer i det 87 minutt, og venter til kampen er over.

Den står fortsatt på 4/10 slik den har gjort gjennom hele kampen.

Så hos meg funker ikke to spake trikset, har også fulgt step by step guiden fra igår her uten hell.

Har prøvd med WorldClass og Legendary uten hell.

Sitter på Xbox

Lenke til kommentar

Legendary accomplishments easymode:

1. Gå til creation centre (http://www.ea.com/soccer/fifa/creation-centre#)

2. Velg "More teams"

3. Search - skriv "Skedsmo United" eller "BYA Boosting team" - dette er lag som har 1 på alle stats. Eneste forskjellen er at Skedsmo har keepere med 99, 50 og 1 i aggression.

4. Sett bokmerke på laget du vil ha

5. Start opp Fifa og velg My Fifa online - creation centre

6. Last ned laget du bokmerka

7. Edit team - gi dem en skikkelig Jallaformasjon f.eks 1-5-4 med max attackaggression

8. Spill mot dem på Legendary og gjør det du skal

9. Profit!!

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

At man "må" ty til sånne metoder for å få proen sin opp i skill nogenlunde raskt er hovedgrunnen til at jeg savner da man fikk XP og kunne bruke det på hva man ville. :( Det hadde ikke noe å si om man scoret på frispark to kamper på rad, så lenge man spillte bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo selvsagt, men det er allikevel tungvint (synes ihvertfall jeg) å få han god. Og noe er feil når jeg føler at jeg må jobbe og gjøre noe jeg synes er dønn kjedelig for å kunne spille på den måten jeg vil.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Nja,har en kompis som også mener det er kjedelig og tar en evighet med å bli god, men jeg fikk tatt alle accomplishmentene utenom keeper og forsvartingene på ca 50 kamper. Og da er fyren så god som det går ann å være som midtbane - og angrep-spiller. 500 min, altså litt under 10 timer spilletid for å bli det maksimale ville jeg ikke si er alt for mye.

Lenke til kommentar

Jo, det kan jeg være enig i. Men det er ikke tidsperspektivet som jeg har ett problem med, men metoden man blir bedre på. Jeg vil ha det morsomt imens jeg blir bedre, jeg vil ikke slite meg igjennom noe jeg synes er kjedelig for å komme til moroa. Det føles litt som om spillet "tvinger" meg til å spille på en viss måte for å bli bedre, istedet for å la meg bli bedre på den måten jeg vil som og ville vært like, hvis ikke mer realistisk. Og at såpass mange jukser, hvis man vil kalle det det, burde være ett tydelig hint til EA om at de fleste synes achievements/bragder er stress og vil bli fortest mulig ferdig med det. Da burde det være åpenlyst at det er rom for forbedring.

XP/Achievements meningene er sikkert veldig delt blant de som spiller, jeg hadde ihvertfall håpet på at EA ville gjort en mellomting hvor man kunne bli bedre ved å gjøre begge deler. Men det hjelper lite å klage her, trengte bare å få ut litt frustrasjon.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...