Auto Asmodeus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.c...h?v=qeS8jD9emu4 Håper de kommer med en Patch ASAP. =( Neeeeeeeeei, ikke patch det. Er du klar over hvor moro jeg har det med de som velger XI-lagene i H2H? 1. Velg et skikkelig drittlag - jeg pleier å velge Accrington 2. Se heeele introen 3. Når kampen starter pauser du og lar klokka gå ut 4. Spill 1 minutt og pause igjen - la klokka gå ut igjen 5. Spill enda 1 minutt og pause igjen - la klokka gå ut 6. Quit før spilleklokka har passert 5 min. 7. Du har fått en venn for livet Endret 15. oktober 2010 av Mister Gnu 1 Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.easports.com/media/play/video/41715015 Rar bug :!: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.easports..../video/41715015 Rar bug Har du ikke hørt om Keeperbytte? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.c...h?v=qeS8jD9emu4 Håper de kommer med en Patch ASAP. =( Neeeeeeeeei, ikke patch det. Er du klar over hvor moro jeg har det med de som velger XI-lagene i H2H? Ja, det er jo ikke akkurat vanskelig å oppdage hva han driver med. Et miniproblem for alle som er klar over glitchen. Endret 15. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
fsnass Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når jeg spiller fryser noen ganger spillet i 2-3 sekunder, og så blir det like fint igjen (skjer ca. en gang pr. kamp). Noen andre som har dette problemet? PS3'en er 2 uker gammel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Om du spiller Online så er det ikke noe galt med maskinen din. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Støtter deg med CSKA Moskva her, digger å spille med dem og spesiellt digger jeg å bruke Akinfeev, han er så syk i mål! Senka akkurat united 3-2 etter hattrick av vagner love, greit mål å senke de med dette her ? Spesiellt å knuse Vidic i duell:) http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/42552339 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det flere som ikke får logga inn på EA sine servere nå? Litt typis at sånt skjer på en fredags kveld når de fleste skal spille. ...eller så er det bare meg som har problemer. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag? Juks Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Av og til er det enkleste det beste...! Nå har jeg spilt x antall 30 min kamper for å prøve å knuse inn de langskudda, men ikke f...! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag? 1. Start en vanlig kamp mot datamaskinen på legendarisk nivå. 2. Før avspark går du på "velg side" og setter den andre kontrollen på motstanderens lag. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få beskjed om at bragdene ikke vil lagres. 3. Trykk på trekant, slik at kontrolloppsettet kommer opp. 4. Gå ut av oppsettet igjen, og gå ut av "velg side"-menyen. Du vil ikke få meldingen om at bragdene ikke lagres. 5. Du spiller nå med to kontroller, og kan fortsatt ta legendariske bragder. Fullfør de bragdene du mangler. 6. Før overtiden begynner går du tilbake til "velg side"-menyen. Sett kontroll nr. to på datamaskinen. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få samme beskjed som i punkt 2. 7. Gjør punkt 3 og 4 om igjen. 8. Fullfør de siste minuttene mot datamaskinen. Ved kampslutt vil du få fullført bragdene. Dette gjelder for PS3. Vet ikke helt hvordan det er på Xbox, Teipball her på forumet burde vite det. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takktakk, men jeg prøvde og det fungerte ikke, d sto underveis i kampen 2\2 osv, men fikk ikke fulført etter kamp slutt... Spilte på World class, men det har vel ingen betydning? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takktakk, men jeg prøvde og det fungerte ikke, d sto underveis i kampen 2\2 osv, men fikk ikke fulført etter kamp slutt... Spilte på World class, men det har vel ingen betydning? Du må avslutte kampen mot datamaskinen, ellers får du ikke registrert bragdene. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg gjorde det, akuratt som du skrev, men bragdene kom ikke ... Kan du prøve og se om du får det til ? Hørte noen sa det ikke fungerte lenger... Regner med at World class og legendary er same same.. Endret 15. oktober 2010 av bRRx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg får det fortsatt til. Sikker på at du unngikk meldingen om at bragdene ikke ville lagres når du skulle bytte side på kontrollen? Hvis du har PS3 og gjør det nøyaktig slik jeg har skrevet over så vil det fungere. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Funka bra det. Testet nå nettopp. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) 1. Starter kamp 2.Står klar til avspark, trykker pause, går på side valg, setter kontroll 2 over på motsatt lag, trykker Trekant, 0 så x.. Spiller , gjør mitt så det samme om igjen før kampen er ferdig... Ikke får jeg advarselen eller noe, så jeg må vel gjøre det riktig. Ikke nok med det, men etter jeg har gjort bragdene, slått over til CPU, så står det 2\2 på begge bragdene jeg har utført.. spiller videre og får godkjent bragdene som f.eks 50 % lobbed passes ,men ikke de jeg prøver på (2 fra 29 og 2 lobbede fra 16 +) Endret 15. oktober 2010 av bRRx Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag? var ikke klar over det Latias sa, men har et tips som jeg brukte. Jeg enkelt tok å lasta ned et lag fra creation centre, som besto av spillere med kun 1 i alt og som var 150 høye. Så ut som midgets, men du knuser dem i alt. Og keeperen redder jo ingenting som går over han : P funka som faen for meg! BTW, Latias sin metode funker perfekt for oss med 360 og hih Endret 15. oktober 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 BYA Boosting team...mulig de er små osv, men de løper som faen, og takler gullene rent hver gang, så eg skiftet fort tilbake til Accrington. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå