Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

http://www.youtube.c...h?v=qeS8jD9emu4

 

Håper de kommer med en Patch ASAP. =(

 

Neeeeeeeeei, ikke patch det. Er du klar over hvor moro jeg har det med de som velger XI-lagene i H2H?

 

1. Velg et skikkelig drittlag - jeg pleier å velge Accrington

2. Se heeele introen

3. Når kampen starter pauser du og lar klokka gå ut

4. Spill 1 minutt og pause igjen - la klokka gå ut igjen

5. Spill enda 1 minutt og pause igjen - la klokka gå ut

6. Quit før spilleklokka har passert 5 min.

7. Du har fått en venn for livet :yes:

Endret av Mister Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ :p

 

Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag?

1. Start en vanlig kamp mot datamaskinen på legendarisk nivå.

2. Før avspark går du på "velg side" og setter den andre kontrollen på motstanderens lag. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få beskjed om at bragdene ikke vil lagres.

3. Trykk på trekant, slik at kontrolloppsettet kommer opp.

4. Gå ut av oppsettet igjen, og gå ut av "velg side"-menyen. Du vil ikke få meldingen om at bragdene ikke lagres.

5. Du spiller nå med to kontroller, og kan fortsatt ta legendariske bragder. Fullfør de bragdene du mangler.

6. Før overtiden begynner går du tilbake til "velg side"-menyen. Sett kontroll nr. to på datamaskinen. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få samme beskjed som i punkt 2.

7. Gjør punkt 3 og 4 om igjen.

8. Fullfør de siste minuttene mot datamaskinen. Ved kampslutt vil du få fullført bragdene.

 

Dette gjelder for PS3. Vet ikke helt hvordan det er på Xbox, Teipball her på forumet burde vite det. ;)

Lenke til kommentar

1. Starter kamp

2.Står klar til avspark, trykker pause, går på side valg, setter kontroll 2 over på motsatt lag, trykker Trekant, 0 så x..

Spiller , gjør mitt så det samme om igjen før kampen er ferdig...

Ikke får jeg advarselen eller noe, så jeg må vel gjøre det riktig.

Ikke nok med det, men etter jeg har gjort bragdene, slått over til CPU, så står det 2\2 på begge bragdene jeg har utført.. spiller videre og får godkjent bragdene som f.eks 50 % lobbed passes ,men ikke de jeg prøver på (2 fra 29 og 2 lobbede fra 16 +) :(

Endret av bRRx
Lenke til kommentar

Fungerer det trikset med 2 kontrollere? Har 87 % på proen nå, men sliter med å skåre 2 fra 29 meter og chippe 2 fra 16+ :p

 

Og hvordan fungerer det? Setter jeg den ene kontrollen på motsatt lag?

 

var ikke klar over det Latias sa, men har et tips som jeg brukte. Jeg enkelt tok å lasta ned et lag fra creation centre, som besto av spillere med kun 1 i alt og som var 150 høye. Så ut som midgets, men du knuser dem i alt. Og keeperen redder jo ingenting som går over han : P funka som faen for meg!

 

BTW, Latias sin metode funker perfekt for oss med 360 og :) hih

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...