Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med :new_woot:

 

Grattis :p

 

Hvor mange timer har du spilt? Nå vet ikke jeg hvor vanskelig eller tidskrevende dette er, men portføljen din så svært imponerende ut.

 

Synd spilleren din ikke var kjekkere da :D (hehe)

 

Timer aner eg ikke, har blitt noen ja. Den siste bragden eg manglet var to harde frispark på rad, DEN drev meg til vannvidd, fikk jo ALDRI frispark og de gangene eg fikk var de for langt ute til å score fra. Og greide bragden, så i lykkerus quitet eg kampen...og hva skjedde da? Jo eg fikk ikke bragden, så DA var nervene i helspenn i kamp nummer 2 som eg da MÅTTE ha bragden i :p

 

Og Pro'en min er HELSEXY.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Jeg var bare misunnelig, man må jo ha noe negativt å bemerke ;)

 

Husker ikke helt hvordan forumets fifa-kjendis ser ut (lenge siden), men har sett bilde av Lunatic fra tiden han gikk under psydenoumet diesel. En smukkas var han, det erindrer jeg! RPP poster? Med slike brifesats må du nesten bare finne deg i å være i søkelyset blant oss dødelige nerder.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Er tilogmed så grei at eg har gitt noen PSN venner litt reklame i denne filmen i form av navn på Fifa tavlen i bakgrunnen, ækkæ æ snæll? ;)

Du må ha noen svake venner når jeg (med 40% fullførte bragder) ligger på en 5. plass der. :tease:

 

Lunatic, tok du alle acchomplichmentene "fair", altså uten to kontrollere. For det er imponerende, gikk over til to kontrollrer med en gang jeg fant det ut. Fått tatt alle keeper tingene nå, så nå mangler jeg bare ca 15 kamper i forsvar så har jeg alle..

Tror de har slått av den metoden på PS3 nå. Jeg fikk det ikke til sist gang jeg skulle forbedre fyren. :(

Lenke til kommentar

Tror det er kun any kampene du kan åpne opp acc med to kontroller. resten må være mot maskinen?

Nei, følgende metode fungerte for meg forrige uke. Da fikk jeg åpnet legendariske bragder også, men det fungerer ikke nå.

 

Noen som har et tip om hvordan jeg kan klare denne bragden?

2 fra 29 meter eller mer.

den er på gull og ligger under skudd ;)

Spill på legendarisk nivå med to kontroller. Ta ut keeperen med den ene kontrollen, og skyt med proen. Før skuddet havner i mål går du til innstillngene, deretter på "velg side" og så velger du slik at motstanderen blir styrt av datamaskinen. Gå tilbake til spillet, ballen vil havne i mål og du vil få en scoring som vil telle i statistikken. Gjør det samme to ganger, og du vil ha greid bragden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...