IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Wow, sjekk den videoen da, han fyren må være syyyyyyk... http://www.youtube.com/watch?v=_OXGQhs-5oQ Yeah, I am blowing my own horn..... Er tilogmed så grei at eg har gitt noen PSN venner litt reklame i denne filmen i form av navn på Fifa tavlen i bakgrunnen, ækkæ æ snæll? Endret 14. oktober 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor mange timer har du spilt? Nå vet ikke jeg hvor vanskelig eller tidskrevende dette er, men portføljen din så svært imponerende ut. Synd spilleren din ikke var kjekkere da (hehe) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg er med Grattis Hvor mange timer har du spilt? Nå vet ikke jeg hvor vanskelig eller tidskrevende dette er, men portføljen din så svært imponerende ut. Synd spilleren din ikke var kjekkere da (hehe) Timer aner eg ikke, har blitt noen ja. Den siste bragden eg manglet var to harde frispark på rad, DEN drev meg til vannvidd, fikk jo ALDRI frispark og de gangene eg fikk var de for langt ute til å score fra. Og greide bragden, så i lykkerus quitet eg kampen...og hva skjedde da? Jo eg fikk ikke bragden, så DA var nervene i helspenn i kamp nummer 2 som eg da MÅTTE ha bragden i Og Pro'en min er HELSEXY. Endret 14. oktober 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du ser litt sint ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Alltid sint, sånn ser eg ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg var bare misunnelig, man må jo ha noe negativt å bemerke Husker ikke helt hvordan forumets fifa-kjendis ser ut (lenge siden), men har sett bilde av Lunatic fra tiden han gikk under psydenoumet diesel. En smukkas var han, det erindrer jeg! RPP poster? Med slike brifesats må du nesten bare finne deg i å være i søkelyset blant oss dødelige nerder. Endret 14. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skuffende at du ikke avslutter med noe dribling i arenaen på slutten av videoen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Haha, smukkas faktisk. Skuffende at du ikke avslutter med noe dribling i arenaen på slutten av videoen. Adrenalinet tok over, så ble handlingslammet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 BOOKMARK DENNE TRÅDEN FOR THE LOVE OF GOD!!! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1263654&pid=16329824&st=0entry16329824 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lunatic, tok du alle acchomplichmentene "fair", altså uten to kontrollere. For det er imponerende, gikk over til to kontrollrer med en gang jeg fant det ut. Fått tatt alle keeper tingene nå, så nå mangler jeg bare ca 15 kamper i forsvar så har jeg alle.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, kan ikke huske å ha brukt to kontrollere til noen bragder. Keeperen brukte eg litt på Pro club kamper, og resten spilte eg vanlig Avspark kamper. Eg mistet ballen med vilje innenfor 16 så han kunne få kasteredninger osv, men det kan vel ikke kalles "juks" 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er tilogmed så grei at eg har gitt noen PSN venner litt reklame i denne filmen i form av navn på Fifa tavlen i bakgrunnen, ækkæ æ snæll? Du må ha noen svake venner når jeg (med 40% fullførte bragder) ligger på en 5. plass der. Lunatic, tok du alle acchomplichmentene "fair", altså uten to kontrollere. For det er imponerende, gikk over til to kontrollrer med en gang jeg fant det ut. Fått tatt alle keeper tingene nå, så nå mangler jeg bare ca 15 kamper i forsvar så har jeg alle.. Tror de har slått av den metoden på PS3 nå. Jeg fikk det ikke til sist gang jeg skulle forbedre fyren. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror det er kun any kampene du kan åpne opp acc med to kontroller. resten må være mot maskinen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Any kampene? Man kan/kunne spille med to kontrollere å få alle acchomlichmentene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror det er kun any kampene du kan åpne opp acc med to kontroller. resten må være mot maskinen? Nei, følgende metode fungerte for meg forrige uke. Da fikk jeg åpnet legendariske bragder også, men det fungerer ikke nå. Noen som har et tip om hvordan jeg kan klare denne bragden? 2 fra 29 meter eller mer. den er på gull og ligger under skudd Spill på legendarisk nivå med to kontroller. Ta ut keeperen med den ene kontrollen, og skyt med proen. Før skuddet havner i mål går du til innstillngene, deretter på "velg side" og så velger du slik at motstanderen blir styrt av datamaskinen. Gå tilbake til spillet, ballen vil havne i mål og du vil få en scoring som vil telle i statistikken. Gjør det samme to ganger, og du vil ha greid bragden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Å endre sider etter kampen er begynt så har det alltid kommet advarsel om at "fremdriften mot bragder blir avbrutt for denne økten" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, men det er bare å ignorere den meldingen. Funket strålende før, men har ikke testet i dag. Det man også kan gjøre er å samle opp acchomplichments og så endre sider før kampen er over å aktivere dem da med å gjøre en av de tingene man har jobbet med. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Latterlig når jeg tar random live-kamp og velger Atlético. Så ser motstanderen det, og velger Verden XI, og allikevel kjører jeg over han x) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja utrolig deilig og kjøre over bedre lag. Ikke så vanskelig, men krever konsing i forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå