olehenri Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvorfor ikke bare si skuddfinte, for ensformig? jeg har sitti hjemme i 3 fridager nå med en nabo som pusser opp, dvs "DUNK DUNK DUNK DUNK" konstant fra 8 på morran til 5-6 på kvelden, skylder på det at alt i toppen ikke fungerer i dag Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som vet hvordan jeg får ordnet "Could not retrieve data" på online-rekordene i menyen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Eg har det "problemet" også, så er sikkert EA sin feil. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen fler som irriterer seg over at dommeren blåser av for offside, selv før offsiden har skjedd? Hvis jeg sentrer mot spissen og ballen blir snappet opp av motspilleren i forsvar, uten av spissen i det hele tatt er involvert eller forstyrrende i ballspillet. Akkurat der har FIFA 11 litt å gå på. Syns det ødelegger noe av rytmen i spillet. Har starta RBK save nå, og begynner å like spillet mer og mer. Trond Olsen og Rade Prica er dødelige på topp! Nydelig Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja har hatt et par sånne der eg har god mulighet til å kontre men så blir det blåst for offside istedenfor. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk en helsikes offside online nå nettopp. Slo ballen via en motspiller. Ballen var på vei ut til kast i området rundt cornerflagget, og rett før den når linja blåser dommeren offside for en spiller i midten av boksen. L-a-t-t-e-r-l-i-g. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 V-e-n-t p-å p-a-t-c-h Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 V-e-n-t p-å p-a-t-c-h N-E-I D-E-T E-R K-J-E-D-L-I-G Å V-E-N-T-E. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 J-e-g-v-a-n-t-o-g-b-r-y-r-m-e-g-i-k-k-e-s-å-m-y-e. Innenfor topp 35 i Norge nå. Er ikke nok hjemmeværende og på trygd til å klatre stort mere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nerd. Skal ta meg sammen en helg og spille 20 timer. Jeg var oppe i toppen (30.) før reset, mistet all motivasjon. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg var oppe i toppen (30.) før reset, mistet all motivasjon. Hvordan sjekker man hvilken plass man ligger på? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke min feil at jeg er pr0 det er lett å få poeng. Mye mer poeng for seier i år enn i fjor. 5000 var min balansegrense ifjor. Kommer nok greit over i år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Man får vel nærmest alltid 60 + gjør man ikke? Et tap gir sjelden mer enn 25. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hey! Jeg er forholdsvis noob i fifa (spiller på halvproff). Kan noen fortelle meg i korte trekk hvordan man burde spille? Hvilke lagoppsetninger som er best osv.? Varierer jo selvsagt, men. Lurer på et par andre ting. Når jeg får beskjed om at spilleren min gjør det veldig bra, og at jeg burde si det til han, og "fremme" han eller noe; Er det da noen Måte å Gjøre dette på? For meg virker det helt umulig å gå inn på spilleren å gjøre noe som helst!! Og et annet spørsmål; En av mine spillere (78 i poeng), har gjennomsnitt på 87, og spiller helt sinnsykt. Han er en av de mest lovende i verden, og er bare 20 år eller noel. Denne spilleren gikk ned 1 i poeng, hvordan i helvete kan det være mulig? Og hvorfor går han ikke opp? Håper noen proffe dudes kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Man får vel nærmest alltid 60 + gjør man ikke? Et tap gir sjelden mer enn 25. Riktig, men mener å huske at man fikk i underkant av 40 poeng for seier på FIFA 10. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen andre som har mistet online stats? Hadde spilt rundt 20 kamper (15-3-2). Men nå er alt borte. Spilte en kamp nå , og står jeg bare har spilt den. Veldig sikker jeg er på samme konto etc. Så det er ganske surt Lenke til kommentar
predan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ranken har blitt restartet. Alle har mistet statsen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hey! Jeg er forholdsvis noob i fifa (spiller på halvproff). Kan noen fortelle meg i korte trekk hvordan man burde spille? Hvilke lagoppsetninger som er best osv.? Varierer jo selvsagt, men. Tipset mitt er vel å spille defensivt. Det er lettere å forsvare seg enn å angripe. Prøv å spille med lag med godt forsvar, og spill med defensive taktikker og formasjoner. På angrep så gjelder det å ha tålmodighet. Bygg opp spillet og send trygge pasninger. Ha en god og høy spiss som er god på headinger. Send masse innlegg til han. Jeg har sikkert scoret 80% av målene i Fifa 11 på innlegg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 J-e-g-v-a-n-t-o-g-b-r-y-r-m-e-g-i-k-k-e-s-å-m-y-e. Innenfor topp 35 i Norge nå. Er ikke nok hjemmeværende og på trygd til å klatre stort mere. Jeg var på top 30 før resetten. Nå ligger jeg vel 50 poeng bak 100. plassen stats nå: 23-2-5 Hadde 7-0-4 etter en dårlig start, men har bedret seg nå, og det ene tapet er EA serverne sin feil! Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) ok Endret 14. oktober 2010 av Pezzonovante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå