Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen fler som irriterer seg over at dommeren blåser av for offside, selv før offsiden har skjedd? Hvis jeg sentrer mot spissen og ballen blir snappet opp av motspilleren i forsvar, uten av spissen i det hele tatt er involvert eller forstyrrende i ballspillet.

 

Akkurat der har FIFA 11 litt å gå på. Syns det ødelegger noe av rytmen i spillet.

 

Har starta RBK save nå, og begynner å like spillet mer og mer.

Trond Olsen og Rade Prica er dødelige på topp! Nydelig

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg er forholdsvis noob i fifa (spiller på halvproff). Kan noen fortelle meg i korte trekk hvordan man burde spille? Hvilke lagoppsetninger som er best osv.? Varierer jo selvsagt, men.

 

Lurer på et par andre ting. Når jeg får beskjed om at spilleren min gjør det veldig bra, og at jeg burde si det til han, og "fremme" han eller noe; Er det da noen Måte å Gjøre dette på? For meg virker det helt umulig å gå inn på spilleren å gjøre noe som helst!!

 

Og et annet spørsmål; En av mine spillere (78 i poeng), har gjennomsnitt på 87, og spiller helt sinnsykt. Han er en av de mest lovende i verden, og er bare 20 år eller noel. Denne spilleren gikk ned 1 i poeng, hvordan i helvete kan det være mulig? Og hvorfor går han ikke opp?

 

Håper noen proffe dudes kan hjelpe meg! :D

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg er forholdsvis noob i fifa (spiller på halvproff). Kan noen fortelle meg i korte trekk hvordan man burde spille? Hvilke lagoppsetninger som er best osv.? Varierer jo selvsagt, men.

 

Tipset mitt er vel å spille defensivt. Det er lettere å forsvare seg enn å angripe. Prøv å spille med lag med godt forsvar, og spill med defensive taktikker og formasjoner. På angrep så gjelder det å ha tålmodighet. Bygg opp spillet og send trygge pasninger. Ha en god og høy spiss som er god på headinger. Send masse innlegg til han. Jeg har sikkert scoret 80% av målene i Fifa 11 på innlegg.

Lenke til kommentar

J-e-g-v-a-n-t-o-g-b-r-y-r-m-e-g-i-k-k-e-s-å-m-y-e.

 

Innenfor topp 35 i Norge nå. Er ikke nok hjemmeværende og på trygd til å klatre stort mere.

 

Jeg var på top 30 før resetten. Nå ligger jeg vel 50 poeng bak 100. plassen :p

 

stats nå: 23-2-5

 

Hadde 7-0-4 etter en dårlig start, men har bedret seg nå, og det ene tapet er EA serverne sin feil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...