Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har OVR 88, og fullført ca 70% accs. Driver med defensive accs nå og avslutter med keeper. Etter det har jeg bare noen få langtekkelige igjen.

 

Litt kult å spille be a pro online, og så velge any. Fyren min som er forsvarer koser seg i forsvar og håver inn accs. Lurer på om hvis jeg setter ham som keeper og velger any, at han da står i mål?

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at han kommer til å stå i mål ja. Er det som er planen min i Pro Cluben min.Er vi 5 stykker som spiller så er ikke behovet for min VP så stort lengre, og da kan jeg ha han som keeper samtidig som jeg er any. Da slipper vi de fjotte keeperne man vaneligvis har.

 

Og Mister Gnu, regner med at den overallen er den han har i menyen, og ikke når du går inn på Accomplishments siden. Min er 95 i menyen(det han er i form?) Høyeste jeg har hatt som vanlige er vel 90 eller 91 som midtstopper, og der kan han også bli en del bedre.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Regner med at han kommer til å stå i mål ja. Er det som er planen min i Pro Cluben min.Er vi 5 stykker som spiller så er ikke behovet for min VP så stort lengre, og da kan jeg ha han som keeper samtidig som jeg er any. Da slipper vi de fjotte keeperne man vaneligvis har.

 

Og Mister Gnu, regner med at den overallen er den han har i menyen, og ikke når du går inn på Accomplishments siden. Min er 95 i menyen(det han er i form?) Høyeste jeg har hatt som vanlige er vel 90 eller 91 som midtstopper, og der kan han også bli en del bedre.

 

 

Jepp - mange som har any og VP som GK har jeg merka. Forskjellen er som natt og dag i noen tilfeller..

 

Jeg skal sjekke "menyen" - litt usikker på hvilken du mener, men jeg skal loke rundt...

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det flere som ikke er så fan av det "Be a Pro" kamera vinkelen?

Hva med å bytte kamera?

 

Har selvfølgelig gjort det, skulle bare sjekke om det var flere som delte samme mening.

 

 

BTW

Får man frispark online viss man takler sin egen spiller?

Ganske sikker på at dette skjedde med meg igår, jeg spilte da online med min Virtual Pro.

Da var det 2 andre Pro'er ute i verden som taklet hverandre, og er ganske sikker på at dette resulterte i et frispark.

 

Dette bør i såfall ordnes på viss dette er tilfelle :p

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det flere som ikke er så fan av det "Be a Pro" kamera vinkelen?

Hva med å bytte kamera?

 

Har selvfølgelig gjort det, skulle bare sjekke om det var flere som delte samme mening.

 

 

BTW

Får man frispark online viss man takler sin egen spiller?

Ganske sikker på at dette skjedde med meg igår, jeg spilte da online med min Virtual Pro.

Da var det 2 andre Pro'er ute i verden som taklet hverandre, og er ganske sikker på at dette resulterte i et frispark.

 

Dette bør i såfall ordnes på viss dette er tilfelle tongue.gif

 

 

Har jeg aldri opplevd, og rekorden min hittil er å takle to medspillere på en gang konservativ_woot.gif

Lenke til kommentar

Er det mulig at det kommer snø på Santiago Bernabéu? Jeg skulle spille en bortekamp som Barcelona mot Real Madrid online, også ser jeg av en eller annen grunn at det snør på stadion, i Madrid, i Spania. :p

 

Er dette en bug eller er det faktisk mulig at det kommer snø der nede? Det må i såfall være en heftig global nedkjøling. :hmm:

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en hat-kamp sjøl. Like før kontrollen gikk i veggen, bikkja ut vinduet og bilen på sjøen. 3 opplagte sjanser, hvorav 1 på åpent mål og klarer ikke å score. Så på en sånn loke-rett-inn-i-forsvareren-klynge klarer han RT-hora som bare klarer å løpe rett frem å sette en sløv lompe forbi han sopp-rus, pille-narkisen jeg har i mål.

FY så sint nå atte..

Lenke til kommentar

Begynner å få meget god tak på spillet føler jeg. Som manager i Villa så har jeg allerede notert et seriegull. Spilte på World Class første sesongen. Satt over til legendary nå. Ligger på andreplass i ligaen og leder gruppa i Champions League, som inneholder både Real og Bayern.

 

Spiller for det meste med en 4-5-1-formasjon. Litt defensivt, og vinner som regel med ett mål mot gode lag. Mot mindre lag går det greit med en 4-4-2-formasjon, men slipper inn flere mål med den.

 

Har hatt gode erfaringer med den nye karrieremodusen. Transfersystemet virker logisk, med unntak av noen småting. Også må de jo endre på at man møter samme lag i cupene, år etter år. Savner det å spille mot noen lag langt nede i ligasystemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...