Emils. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du er ikke alene om å få sånne ofsider mot deg Mister Gnu. Det er så utrolig latterlig å lage offside delen så dårlig utført som den er. Har skjedd meg så ufattelig mange ganger at forsvarspilleren hans har skulle nå en av spissa, som var i er offise, i stede plukker jeg ballen opp på midten, HELT upressa. I stede for at jeg får kontre må jeg slå et frispark 25 meter ut på min banehalvdel. Ufattelig latterlig. Fordelen kan også bli bedre, men vil ikke si den suger helt. Er greit du får fordel, men sentrer du mister du fordelen selv om den du sentrer til blir takla. Men ja, dommeren blåser veldig trekt noe som er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi nevner andre ting i fleng: - Straffekonk. Ballen treffer stanga, ryggen til keeper og går i mål = ikke mål. Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke. Åh? http://www.youtube.com/watch?v=MIg6e-M_15E&feature=related 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fordel finnes jo knapt i spillet. Flere ganger har jeg spilt folk gjennom / scoret, så har jeg fått frispark midt på hans halvdel. Dette er kanskje noe man spekulerer i på nett? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det bare meg eller er det flere som ikke er så fan av det "Be a Pro" kamera vinkelen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi nevner andre ting i fleng: - Straffekonk. Ballen treffer stanga, ryggen til keeper og går i mål = ikke mål. Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke. hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke. Åh? Dårlig dommer. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Offside er fucked up. Spillet blir jo stoppet av dommeren heeeele tiden... Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noe som irriterer meg mest med FIFA 11 er garrantert "fordels-paragrafen". Av og til stopper jo dommeren spillet når du har klar fordel. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Og at han blåser av spillet mitt i et kontringsangrep Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi nevner andre ting i fleng: - Straffekonk. Ballen treffer stanga, ryggen til keeper og går i mål = ikke mål. Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke. Finn gjerne en kilde, for såvidt jeg vet er det følgende som gjelder: 1. Ett spark på ballen 2. Kan ikke score på retur 3. Straffesparket gjelder til ballen stopper, reddes eller går i mål/utenfor Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mener å huske en straffekonk fra Champions League hvor dette skjedde for noen år siden, og da ble det annulert. Tror Liverpool var involvert. Husker ikke når det var, men jeg og en kompis hadde hvertfall en heftig diskusjon om reglene. Fant ikke noe i reglene til Fifa, så godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Merkelig å lite forskjell det er fra et lag som kun har spillere på 1 i alt og et som har gjenomsnitt på godt over 80... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Merkelig å lite forskjell det er fra et lag som kun har spillere på 1 i alt og et som har gjenomsnitt på godt over 80... Do you want som cheese with that whine? Har du noe positivt å si om FIFA11 i det heletatt? 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Do you want to learn english? 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skjønte du ikke poenget? 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var ikke en invitasjon til å gå OT, bare et forsøk å få tråden vekk fra denne "buhu, det er bugs i fifa"-mentaliteten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vanskeligere å slå gjennomspill med høy pasning er positivt. Tidligere ble forsvarerne helt utspilt om ballen gikk over hodet på dem. Det er mye bra med FIFA 11, men 2 ting som virkelig bør fikses snarest er dommerens merkelige vurderinger av hva som er fordel og hva som ikke er fordel. Jeg har fått frispark på midtbanen etter jeg har rundet/spilt ut keeper. Jeg har fått frispark med cornerflagget etter at mottatt ballen på blankt mål. Offside kan dommeren heller ikke. Om spillerne er med i spillet eller ei bryr ikke AI seg om - her skal det blåses! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skjønte poeneget ja. Uansett umulig å si noe negativt om FIFA for da kommer jo FIFA politiet med engang og skal henge deg for at du har meninger om et spill som ikke er så bra gjenomført som EA skal ha det til. Må ha lov å si hva vi synes om FIFA. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes det er mange her som er ekstreme i begge retninger jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå