Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Du er ikke alene om å få sånne ofsider mot deg Mister Gnu. Det er så utrolig latterlig å lage offside delen så dårlig utført som den er. Har skjedd meg så ufattelig mange ganger at forsvarspilleren hans har skulle nå en av spissa, som var i er offise, i stede plukker jeg ballen opp på midten, HELT upressa. I stede for at jeg får kontre må jeg slå et frispark 25 meter ut på min banehalvdel. Ufattelig latterlig.

 

Fordelen kan også bli bedre, men vil ikke si den suger helt. Er greit du får fordel, men sentrer du mister du fordelen selv om den du sentrer til blir takla. Men ja, dommeren blåser veldig trekt noe som er veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi nevner andre ting i fleng:

- Straffekonk. Ballen treffer stanga, ryggen til keeper og går i mål = ikke mål.

 

Det er faktisk ikke et gyldig mål i en straffekonk. Om ballen beveger seg vekk fra mål før den går inn så telles det ikke.

 

 

Finn gjerne en kilde, for såvidt jeg vet er det følgende som gjelder:

1. Ett spark på ballen

2. Kan ikke score på retur

3. Straffesparket gjelder til ballen stopper, reddes eller går i mål/utenfor

Lenke til kommentar

Vanskeligere å slå gjennomspill med høy pasning er positivt. Tidligere ble forsvarerne helt utspilt om ballen gikk over hodet på dem.

 

Det er mye bra med FIFA 11, men 2 ting som virkelig bør fikses snarest er dommerens merkelige vurderinger av hva som er fordel og hva som ikke er fordel. Jeg har fått frispark på midtbanen etter jeg har rundet/spilt ut keeper. Jeg har fått frispark med cornerflagget etter at mottatt ballen på blankt mål.

 

Offside kan dommeren heller ikke. Om spillerne er med i spillet eller ei bryr ikke AI seg om - her skal det blåses!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...