emeritus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøper ikke spillet hvis ikke Frode Kippe er frontfigur på coveret Er du teit? EDIT: Uffda, dobbelpost, trodde de skulle "merges" når det var så kort tid mellom hver post...men men Nei. Awesome. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Er du "The Miz"?? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 The Miz er tross alt bare lame... bare for å få det litt mer off-topic. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Nettopp, derfor eg tenkte at han kanskje var The Miz. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OZtXTGR4C90&playnext=1&videos=IBGqW4zwQ1E&feature=sub Endret 29. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Nettopp, derfor eg tenkte at han kanskje var The Miz. Er ikke det en Wrestler-skuespiller ? I så fall er det noe av det siste jeg vil være. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Nettopp, derfor eg tenkte at han kanskje var The Miz. Er ikke det en Wrestler-skuespiller ? I så fall er det noe av det siste jeg vil være. Det er han, og ifølge han selv så er han awesome, men egentlig er han bare lame. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Haha, ja han er lame :!: Beacuse I'm the Miz, and I'mmmm aaaaaawsoooooo..... "I hear voices in my head, they talk to me they understand, they talk to meeee... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Alt og alle med wrestling er tragisk. Bortsett fra Hulk Hogan. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Eg håper egentlig bare på en ting, det er at momentumet forsvinner. Er jo helt sykt momentum på F10, er så dårlig at eg nesten ikke spiller det. Leder man vinner man alt og alt som ligner skudd går i mål. Ligge man under er det noe helt annet. Da går alt i mot deg, og ingenting går i mål. ordner de dette er alt ordnet for min del. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Tja, er mye mer som må fikses: 1:Karrieremodus, vær osv. 2:LITT smartere og bedre AI på keeper. 3:ALLTID en back som henger igjen og opphever en evt offside, spesielt på Online Lagspill. 4:Online lagspill delen må også helst inneholde EKTE spillere og ikke noen random kugjødselspillere som skifter etter HVER eneste kamp, så en ikke aner at en plutselig står med en keeper på 1,23cm og 4 backer som har en samlet toppfart med en flue. Det var vertfall det eg kom på i farten. Må også tilføye at eg gleder meg som bare juling til Fifa 2011, blir artig å se hva EA har fått til med Personality+ konseptet sitt. At en kan legge inn sin egen musikk, få publikum til å juble og synge det DU vil når laget ditt, VP'en din eller en spesiell spiller scorer, og at du kan ta del i målfeiringer til medspillere på en helt annen måte enn på Fifa 2010 gjør at forventningene mine til Fifa 11 er store. 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Eg håper egentlig bare på en ting, det er at momentumet forsvinner. Er jo helt sykt momentum på F10, er så dårlig at eg nesten ikke spiller det. Leder man vinner man alt og alt som ligner skudd går i mål. Ligge man under er det noe helt annet. Da går alt i mot deg, og ingenting går i mål. ordner de dette er alt ordnet for min del. At det er noe momentum er bare noe tull. Det kan Steen_jadd også bekrefte. Vi har hatt flere sykt jevne og spennende kamper der den ene har tatt ledelsen, så svarer den andre med en gang, og deretter bølger det frem å tilbake resten av kampen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Eg håper egentlig bare på en ting, det er at momentumet forsvinner. Er jo helt sykt momentum på F10, er så dårlig at eg nesten ikke spiller det. Leder man vinner man alt og alt som ligner skudd går i mål. Ligge man under er det noe helt annet. Da går alt i mot deg, og ingenting går i mål. ordner de dette er alt ordnet for min del. Momentumet ditt ligger i hodet ditt. Ingen forskjell når du ligger under og når du leder bortsett fra hvor offansive/defansive spillere dine er. Med andre ord mer bakrom/letter å spille når du leder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg merker det godt, ikke når noen scorer, men på generell basis. Har en kamerat jeg har spilt ganske mye med, så vi kjenner hverandres spilling ganske godt og vi merker det fort når et av lagene plutselig er dårligere enn det andre, selv om det var motsatt forrige kamp for eksempel. Av mangel på bedre uttrykk så merker man at lag både har og ikke "har dagen". Sånn har det vært i alle de siste FIFAene, og jeg har lest om flere som mener det samme, også her inne. Vi merker det godt ved at man kan spille som tidenes sugg den ene kampen, og ikke få til en dritt, mens kampen etter med samme lag så er det helt snudd på hodet. Edit: Er jo dog ikke hver kamp, oftest er det ganske nøytralt, men når det først er, så merker jeg det godt. Og dette går begge veier, så er ikke bare meg. Endret 29. juli 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har da ligget under på en hel haug av kamper hvor jeg har snudd kampen og vunnet. Har ikke merket noe til noe momentum eller noe tull. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Som jeg sa så står forsvaret høyere og siden FIFA går ut på å slå i bakrom så blir spillet mye lettere når man leder. Spillerne bommer ikke på flere pasninger, du bommer på flere pasninger. Har en kamerat som bestemt mener momentum finnes, jeg er imot. Og når han klager over at spillere ikke gjør som han vil når han ligger under, så ser ikke jeg noe forskjell i spillet hans fra når han leder en kamp. Han spiller rett og slett dårligere. Unntaket er hvis man spiller pro club championship, for der justeres VP gjennom kampen med for og kan dermed bli bedre i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Eg håper egentlig bare på en ting, det er at momentumet forsvinner. Er jo helt sykt momentum på F10, er så dårlig at eg nesten ikke spiller det. Leder man vinner man alt og alt som ligner skudd går i mål. Ligge man under er det noe helt annet. Da går alt i mot deg, og ingenting går i mål. ordner de dette er alt ordnet for min del. At det er noe momentum er bare noe tull. Det kan Steen_jadd også bekrefte. Vi har hatt flere sykt jevne og spennende kamper der den ene har tatt ledelsen, så svarer den andre med en gang, og deretter bølger det frem å tilbake resten av kampen. Nei, eg mener det er et momentum. Merker det spesielt godt på Pro Club fotball, om man ligge under med 2 elle mer begynner ting å skje- Eg er ikke any, aldri any. Men ser jo alt det merkelig som skjer når vi leder med 2 eller mer. Er ganske mange flere som klager over Momentum. Man trenger heller ikke ligge under. Om man leder 3-0 og motstanderen redusere 2 ganger blir det kaos på banen. Det blir helt åpent i forsvar, det blir seine og seige spillere på ditt lag og nesten ingen pasninge går der du vil de skal gå. Leder man er det utrolig enkelt å spille Fifa10. Ødelegger egentlig alt for min del... Endret 30. juli 2010 av Raul07 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Aldri merket meg dette. Ser også at mange på de offisielle forumene syter over at Fifa 10 er scripta sånn at AI'en plutselig blir dårligere og laget spiller elendig. Har heller aldri merket meg dette i det hele tatt. Taper jeg så er det fordi jeg spiller mot en som er bedre enn meg, men i løpet av kampen endrer jeg taktikk et par ganger i forsøk på å rette opp. Som oftest går det rette veien siden de fleste ikke bryr seg om å prøve å endre taktikk, men tror at de har en übertaktikk som ikke lar seg penetrere.. (F.eks Barcelona i 4-3-3 e.l. med max aggression og pressure er latterlig enkelt å fule ut, til mange noobs store frustrasjon = ragequit.) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Ser mange syter over momentum. EA har aldri sagt at de har momentum, hverken i Fifa 09, Fifa 10 eller Fifa 10 WC. Tviler på de kommer til å endre dette til Fifa 11... It's all in your head. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Har enda til gode å se noen dokumentere at det finnes momentum i FIFA. Har vel omtrent 600 kamper i Nederlaget etter hvert, og det er bare tull at ting endrer seg dersom man leder/ligger under. Det går kun på spillerens psyke og ingenting annet. FIFA er egentlig et ganske krevende spill. Spiller man på et ålreit nivå må man være ekstremt fokusert. Er veldig lett for at hvis man slipper inn et mål, at man da begynner å stresse fordi at man må utligne. Det fører igjen til at man gjør rare ting i forsvar (feks sende midtstopper på løp ved pasning L1 + X) som igjen fører at det blir rom for angripende lag. Osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå