Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Champions League = Champions Cup, de har ikke lisensen til CL derfor har de kalt det Champions Cup.

---------------------------------

har en veldig irriterende bug, i karriere modus, skal jeg spille mot Liverpool, men når jeg skal trykke spill kampen og så "gå videre" der man ser hverandres lag, funker det ikke, det står bare "varmer opp..." uten at noe skjer, det har stått sånn i 10min før jeg slo av og på men funker forsatt ikke :cry:

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk inn på easportsfootball.com/cerationcenter, for å lage et lag, og noen spillere. Men når jeg trykker på "save", kommer det opp "Your team could not be saved. Please log in again and come back to Creation Center to save your changes". Dette skjer hver gang. Noen som har samme problemet, og som har en løsning?

 

Jeg åpnet et nytt vindu og logget meg inn der i frykt for å miste det jeg hadde lagd. Da jeg prøvde å save på nytt etter det så funka det :w00t:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Da har jeg møtt Aston Villa 7 ganger denne sesongen. 2 ganger i serie, 1 gang Ligacup, 2 ganger FA cup (måtte spille omkamp), 2 ganger Champions Cup (kvartfinale elns). Jippi! Det er gøy med variasjon, dere.

 

Blir sikkert fikset med neste oppdatering, men det er irriterende at jeg møter Villa i første runde av FA cup og ligacup. Som Jefe sier så møter man engelske lag uansett i kvart og semi i Champions Cup. Ikke så moro.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt litt kamper på Fifa11 så er jeg ganske fornøyd da jeg syns Fifa10 var den dårligste utgaven som har blitt gitt ut hittil. Veldig fornøyd, selv om det er noen små ting som irriterer meg. :)

 

Om dere er keene på noen kamper utover uken legg meg til på PSN :)

 

PSN: iRaste

Lenke til kommentar

har en veldig irriterende bug, i karriere modus, skal jeg spille mot Liverpool, men når jeg skal trykke spill kampen og så "gå videre" der man ser hverandres lag, funker det ikke, det står bare "varmer opp..." uten at noe skjer, det har stått sånn i 10min før jeg slo av og på men funker forsatt ikke :cry:

 

jeg vant ut hva bugen var, du måtte gå til kalenderen og så simulere en dag fram siden det bare en bug i den kampen, den hadde blitt flyttet men det hadde ikke blitt oppdatert i kalenderen og derfor kom det opp at jeg måtte spille kampen.

 

så hvis du møter på samme bug bare gå til kalenderen og så simulere en dag fram :)

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Fordel når det forsvarende lag vinner ballen ved offside hadde vært en flott ting. Flere ganger har jeg vunnet ballen og slått en høy gjennombruddspasning som blir hentet tilbake på grunn av offside av motstanderen i trekket før. Tilsvarende når keeperen min har ballen, så er det bare tull at ballen skal legges ned på grunn av offside. Jeg mister en mulighet til å gå raskt frem når motstander er i ubalanse.

 

Ellers blir spillet bedre og bedre for hver dag.. =)

Lenke til kommentar

Denne situasjonen fikk det til å gå en kule varmt:

 

Spiller online, dritirriterende kamp. Han jeg spiller mot har av en eller annen grunn greid å jukse til seg World XI-laget og spiller i en egenkomponert 7 - 0 - 3 formasjon med 3 spillere i konstant press på ballfører. Jeg er en sta jævel så denne kampen skulle jeg klare. Starter dårlig - han sjokkåpner med 5 angripere som overkjører forsvaret mitt: 1 - 0. Endre taktikk: 4 - 4 - 2 med aggressivt press på ballfører. (Konstant B-trykking og min spiller dekker en av idiotene som prøver å løpe gjennom forsvaret. Suksess. Etter pause smeller jeg inn 1 - 1 fra 25 meter.

 

Og så:

I en kontring jeg får på slutten av kampen tar han ballen fra meg midt på sin halvdel. Han prøver å måke ballen ut siden jeg har 2 hissige spisser der og han har 8 spillere på midtbanen, men treffer en av spillerne mine som overtar ballen og løper alene mot mål. Dommeren blåser av for offside. Det viser seg at idet han måker ballen ut av sin banehalvdel er en av spillerne hans 1 knapp meter offside på den andre siden av banen.

 

Det vil si at dommeren blåser for offside som:

1. ikke er del av spillet

2. dommeren må være en synsk jævel som ser hvor ballen er på vei de 2 centimeterne ballen flyr i den aktuelle retningen før jeg treffer den

3. jeg hadde scoret seiersmålet = extra pissed off

 

I det øyblikket får kontrolleren min et ublidt møte med veggen.

 

 

Vi nevner andre ting i fleng:

- Straffekonk. Ballen treffer stanga, ryggen til keeper og går i mål = ikke mål.

- Fordelsparagrafen er også dårlig utført:

Klarte å score før dommeren fant ut at han heller skulle blåse frispark som jeg selvfølgelig bomma på.

En annen ting er hvor lenge de egentlig skal ha fordel. Du må fint vente 5-6 sekunder før fordelen er avklart. Du rekker å prøve å drible deg inn for å score, og hvis du mister ballen så får du frispark istedet. Win!

Endret av Mister Gnu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...