Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, siden de bare sitter på ræva og ikke nettopp har kommet med enda en utgivelse så er det jammen en skam at alt ikke funker 100%.

 

Syns det grenser til at folk er litt bortskjemte når de nettopp har fått enda ett kvalitets fotballspill fra EA, og det eneste de klarer å lire av seg er " Å eg får det ikke til" "Eg HATER Fifa 11, AI'en rundspiller meg "Eg faller ut fra serverne hele tiden" Jævla latsabber EA" "FIKS DETTE NÅ FORDI EG FÅR IKKE SPILT ONLINE"

 

Er rett å slett patetisk å komme og syte som en liten unge ang serverne, fordi en visste forbanna godt på forhånd at slik har det alltid vært og slik kom det til å bli nå også de første ukene, og viss en sliter så voldsomt så spill noen av de andre funksjonene spillet har da for faen.

 

Og eg forsvarer hverken det ene eller det andre, men er så lei av å lese klaging og syting til folk her inne som hater spillet fordi de ikke klarer å spille det fordi de ikke treffer med en pasning osv. Men like greit at sånne folk blir luket ut.

 

Hva er greie med medspillerene dine når en spiller VP? De suger noe sinnsykt. 70% av passningene er feilpassninger, de løper inn i motspillere, står med hendene i lommene og stiller seg i veien for deg. Og de prøve aldri å score. :roll:

 

Du kan jo prøve å gi dem beskjeder som å sentre og skyte selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Føler det ikke er noen lagfølelse. Er liksom min spiller mot det andre laget. Men mitt lag da? Hva i himmelens navn driver de med?

 

Nå må det sies at i fifa 10 var det for lett, bare få ballen og løpe så score. Synes det va litt for undertuned i fifa 10, men litt for dårlig AI i fifa 11. Føler jeg må bruke mer taktikk enn før, noe som er bra! :)

 

eneste er at laget mitt burde spilt som motstanderen, for de spiller bra sammen.

Lenke til kommentar

Hva er greie med medspillerene dine når en spiller VP? De suger noe sinnsykt. 70% av passningene er feilpassninger, de løper inn i motspillere, står med hendene i lommene og stiller seg i veien for deg. Og de prøve aldri å score. :roll:

 

Har merket det samme. Spillet virker veldig avhengig av deg for at det skal skje noe i kampen, enten det er negativt eller positivt. CPU vs. CPU funker veldig dårlig siden de alltid "vet" motstanderenes trekk og uten min innflytelse så får ingen av lagene til noe som helst. Og ja, lagkompiser gjør noen merkelig avgjørelser i blandt som du nenver hvor de bar løper rett inn i motstanderen uten en gang å prøve å finte, selv på høyere vanskelighetsgrad. BAP har så mye potensiale, men det er også mye de kan forbedre. Men det kommer seg vel etterhvert siden BAP er ett ganske nytt konsept.

Lenke til kommentar

(Her kommer sikkert noen å mase om å plassere forsvarsspillere osv, men det er fremdeles dritt kjedelig og ensformig.)

Jeg har ingen problemer med at folk forventer mer av EA-serverne, men det er så mye syting i tråden fordi folk ikke klarer å spille forsvar.

 

Som jeg sa... Jeg klarer å spille forsvar helt utmerket. Men det er jævla ensoformig å kun få et type angrep mot deg igjen og igjen og igjen.... Dett var slettes ikke så ille på 10-ern

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Her var det mye klaging gitt. Gi spillet litt tid før dere konkluderer. Noen oppdateringer, så er nok det meste fikset.

 

Er ganske fornøyd med spillet selv, eneste som irriterer meg er at Arshavin går i letterlig mye offside. Nesten umulig og spille han gjennom.

Lenke til kommentar

Er det en egen knapp for at motstanderen skal møte ballen? Det irriterer meg iallfall, står bare der og glor, også kommer motspilleren istedet..

 

Same shit. Du mener vel medspilleren. Vel det er vel bare å møte ballen det? Om du spiller VP så kan det bli litt værre. Prøv å spill på en vanskeligere grad. Da blir jo datastyrte spillere bedre.

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Syns det er artig å spille med litt andre lag online, ikke bare de beste.. Men selvfølgelig velger motstanderen min det beste laget når jeg ikke gjør det.. Cowards!

 

Ha ha, jeg har spilt som både Vålerenga, Rbk og Norge mot andre online. Favorittsysselen min er å få ledelsen og så kaste bort tiden ved å sentre 3-4 ganger mer enn nødvendig, slå korte cornere og holde masse på ballen. Folk blir så sinte att...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...