Teipball Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oj, hvis den funker så skulle man tro at alle andre søv og gull funker med 2 kontrollere. Må testes ut med en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vet ikke hvordan det er med driblebragdene, men skuddbragdene har fungert for meg på den måten. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Han e en liten luring. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Trodde dere var klar over det fra før, det er derfor jeg ikke har sagt det før nå. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noe jeg fant ut nå er at man ikke trenger å bytte før ballen går i mål. Spillet sparer opp tingene du gjør, så når du etterhvert bytter lag så vil du plutselig få registrert f. eks 5 mål. De funker også på mentale og pasninger så tipper det funker på alt. Og jeg gjentar meg selv Latias = Gud 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Glem det. Endret 7. oktober 2010 av fnats Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, på 10'eren ble han borte hver gang jeg lastet ned nyeste lag. Så måtte jeg gå på profilen hans og sette han på United igjen. Ikke akkurat et så stort problem, men irriterende å måtte gjøre det hver gang. Det skjedde ikke hos meg. Han ble dog innbytter, men var fortsatt på laget. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som vet hvordan man sletter game-face greia? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vet ikke om du kan slette den ingame, men på Xbox kan du slette den på dashboard, du finner den helt til høyre på My Xbox, Memory, FIFA 11 og slett "Gameface 1" fila. Er noe lignende for lagrede filer på PS3 og, men kan ikke nøyaktig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jørgen: "Ikke for å være frekk" - Når du skriver at det bare er brukerens feil i stedet for å komme med noen råd til hva det er han muligens gjør feil så er det nettopp frekt det oppfattes som. Brukeren klager gjentatte ganger over det samme. Råd har blitt gitt gjentatte ganger, men brukeren står på at det er spillets feil og ikke hans egen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva er rekorden deres på raskest mål i arena ? 1.83 her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 80% ferdig med bragdene til Pro'en. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) G33K Endret 8. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hva er rekorden deres på raskest mål i arena ? 1.83 her 1.46 80% ferdig med bragdene til Pro'en. samma her. Har 78 % inne på VP siden, men på Xbox live greia står det 86 %, så er vel noe midt i mellom, VP på 92 i overall. gruer meg til keeper bragdene, alt annet går greit. Diving header kom til og med i første kamp. Endret 8. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skjer nå da? Plutselig er matchene mine online reset til 0 kamper? Hadde jo nærmere 50 kamper.. hmm Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skjer nå da? Plutselig er matchene mine online reset til 0 kamper? Hadde jo nærmere 50 kamper.. hmm Slik man må regne med når man kjøper Fifa Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 HAr aldri vært noe særlig på frispark i noen av Fifaene, tror ikke jeg har skåret på noen på Fifa 11 i det hele tatt, FØR NÅ og da smalt det virkelig også. To på en kamp! Nr.1: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41052183 Nr.2: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41052340 Ganske langt hold begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå