Armageddon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er landslags-squaden oppdatert, eller har du mekket selv? Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mekka det selv, Markus Henriksen er faktisk rimelig god på dette spillet. Tok også ut Kevin Larsen for å teste ut han som en erstatning for Riise, og begge klarte seg meget bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det mulig å laste ned siste lag offline uten at proen min blir borte fra United? Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det mulig å laste ned siste lag offline uten at proen min blir borte fra United? Isåfall, hvordan? Er det ikke bare å laste ned som vanlig? Hvis de ikke har endret det fra 10 så blir proen værende på det laget han er på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, på 10'eren ble han borte hver gang jeg lastet ned nyeste lag. Så måtte jeg gå på profilen hans og sette han på United igjen. Ikke akkurat et så stort problem, men irriterende å måtte gjøre det hver gang. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hvor laster man ned oppdaterte lag? 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Under "Mitt FIFA 11" vil du finne "Siste lag" ett sted. Husker ikke nøyaktig hvor. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir dere andre irritert når det ikke blåses for obstruksjon? Har sett de verste tilfeller hvor jeg bare får lyst til å hive kontrollen i veggen. Heldigvis så låner jeg en kontroll hos en kompis siden min kontroll ble ødelakt under litt MW2 spilling, så jeg hiver ikke denne kontrollen rundt av frustrasjon. Men det frister. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Synes det blåses for mye. Men når det skjer inne i 16-meter så blåser dommeren nesten bare for sklitaklinger. Skjedde en gang at det ble straffe etter en standing tackle. Ellers så skjer det jo at en forsvarer løper i veien, noe jeg ikke tror registreres som en foul av Fifa. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er for det meste sklitakling ja, men har fått to straffer i mot pga. stående takling. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som har et tip om hvordan jeg kan klare denne bragden? 2 fra 29 meter eller mer. den er på gull og ligger under skudd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Spill med en kompis så styrer han motstanderens keeper Lenke til kommentar
stianski Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har prøvd men bare de på bronsje de går med.....:S Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bare å gjøre det online det Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det hverste tilfellet av obstruksjon som jeg akkurat ble vitne til var at jeg skøt på mål, men keepern redda'n. Ballen gikk i retur, men forsvarsspilleren sto forran meg (med spredte armer) og holdt meg unna, mens en annen spiller sprang og klarerte. Jeg fikk ikke rikka meg. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Datt ut igjen og fikk mitt andre tap, begge på disconnect. Drittoppdatering. Mista både poeng og stabilitet. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det fler som har vært borte i en bug som gjør at når du setter opp laget får du plutselig lagoppstillingen til det laget du var i forrige kamp, ikke den nåværende? Og når kampen da skal starte fryser spillet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som har et tip om hvordan jeg kan klare denne bragden? 2 fra 29 meter eller mer. den er på gull og ligger under skudd Spill på legendarisk nivå med to kontroller. Ta ut keeperen med den ene kontrollen, og skyt med proen. Før skuddet havner i mål går du til innstillngene, deretter på "velg side" og så velger du slik at motstanderen blir styrt av datamaskinen. Gå tilbake til spillet, ballen vil havne i mål og du vil få en scoring som vil telle i statistikken. Gjør det samme to ganger, og du vil ha greid bragden. 2 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som har et tip om hvordan jeg kan klare denne bragden? 2 fra 29 meter eller mer. den er på gull og ligger under skudd Spill på legendarisk nivå med to kontroller. Ta ut keeperen med den ene kontrollen, og skyt med proen. Før skuddet havner i mål går du til innstillngene, deretter på "velg side" og så velger du slik at motstanderen blir styrt av datamaskinen. Gå tilbake til spillet, ballen vil havne i mål og du vil få en scoring som vil telle i statistikken. Gjør det samme to ganger, og du vil ha greid bragden. Det skal vel ikke fungere? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fungerte for meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå