Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa 11 er veldig bra i forhold til de andre spillene.

 

Men de har gjort det sånn at Chelsea og Barcelona er umulig å slå. Alle spillerne som egentlig er treige eks. er blitt veldig raske!

 

Et annet eksempel er at, det står at Walcott er mye raskere enn Alex på chelsea. Men når det er i en kamp tar Alex, Walcott lett i fart, utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

Skjønner det, men herregud, spillet har vært ute i 2 uker? Du har 50 uker på bedre statsen din, i tilegg mener EA at laggen ikke er like ille, det gjenstår å se. Når flagg cheaten er borte kna du faktisk få en fin rank totalt sett og ikke som det var i fjor når de på toppen av rankingen hadde juksa seg til det

 

en del av fotballen er replays osv, jeg syns det bare er digg jeg. Hadde jeg brydd meg om noe såpass lite, gud bedre meg :p

 

Du er en av de irriterende smådrittungene man spiller mot, greit å vite. Greit å ikke være totalt rass når du spiller på nettet vet du.

Lenke til kommentar

Hvor er det realistiske i dette spillet??

Hvordan kan Ronaldo bli så treg med ballen i bena? Det henger jo ikke på grep, går jo faen ikke ann å angripe når du løper fra hele barca forsvaret uten ball, og med engang du får ballen så kunne faen meg hvilken som helst 5 div spiller løpt fra han. Det er så latterlig når alle vet at Ronaldo løper så og si like raskt med ballen.

Skulle bare ønske Activision eller noen ordentlig seriøse selskap hadde begynt med ordentlige fotballspill. Da hadde EA skjerpa seg litt og kanskje holdt det dem lover.

 

Merker ekstremt at jeg mister spillgleden ekstremt fort av FIFA 11 kontra FIFA 10. I FIFA 10 klarte ihvertfall spilleren å treffe på en pasning på under 5 meter, noe jeg ganske sikker på de fleste spillere ville klart. Men neida, her prester spilleren å slå ballen enden for svakt eller mose ballen til en spiller 40 meter unna.

 

Btw, vet noen av dere her inne ikke hadde klart å omtalt FIFA negativt selv om man kunne løpe med ballen i hånda. Så hvis du er en av dem så vil du nok ikke forstå hva jeg mener

 

 

Lær deg å spille, vær så snill. Det er ikke for å være frekk, men når så mange klarer å håndtere å løpe forbi forsvarere med Ronaldo er det ikke spillets feil at du ikke klarer det. Pasningsfeil må du stå for selv. FIFA 11 er vanskeligere enn 10, en god del vanskeligere.

 

Tror dere missforstår meg i hva jeg egentlig mener. Ja jeg har fortstått pasnings systemet og bla bla. Men poenget mitt i hovedsak er at raksere spillere som er forbi en antatt tregere forsvarer blir ofte tatt igjen. Noe som jeg ikke ser på som særlige realistisk. Eks med Ronaldo er når først han kommer forbi er det ikke lett eller veldig mange som matcher han på farta. Men det jeg tydelig ser i FIFA 11 er ta Ronaldo uten ball i bakrom er MYE raskere enn Ronaldo med ball. Det stusser jeg litt over.

 

Og jeg vet at mange av dere mener at pasnings systemet trenger tilvenning, nå har jeg mange timer bak FIFA 11 og klarer å håndtere det nye systemet helt fint. Synes også det er fint at EA tar forandringer å gjør grep som kan skape med realistiske forhold, det eneste er måten det er gjort på.

Jeg tenker på at Xavi, som er en fantastisk spiller til å slå pasninger, kan bomme på de enkleste pasninger som Xavi in real world, aldri ville bommet på. Ikke engang 1/100000000. Det irriterer meg bare at jeg så vidt toucher pasnings knappen og ballen går til en spiller 30 meter lenger bak. Dette er både frustrerende og irriterende, ihvertfall når du ligger under og ikke trenger latterlige balltap på midten.

 

Ronaldo i bakrom, uten ball er selvsagt raskere. Du er klar over at det er en helt annen løpsteknikk med ball i beina og uten? Hvis du ikke klarer å slå 5-meterspasninger med Xavi er det din egen feil. Det er ikke Xavi som spiller, det er du.

 

@Til Zlatanwhiner: Hvis du ikke klarer å håndtere en spiss som stort sett har fantastiske ferdigheter er det din feil. Jeg scorer mål gang på gang med Zlatan uten problemer.

 

Det eneste som irriterer meg er at du har resetta online, ettersom jeg hadde 80 kamper spilt eller så, men det skal gå greit og komme meg opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...