Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eventuelt så har det noe med lag å gjøre kanskje? Det ser rent ut på skjermen din, men det er noen forsinkelse ett sted så serveren/spillet oppfatter det som om du var for sent inne i taklingen? Vanskelig å si, jeg har ihvertfall ikke hatt noe problem med det offline. Sklitaklinger generelt har jo blitt mye tryggere å bruke i 11, føltes som 50/50 for gult kort når man brukte den i 10.

Lenke til kommentar

Ja, vil tro at de fleste problemene folk beskriver er lag-relatert. Kommer nok i løpet av kort tid en patch, det har det alltid gjort på hver eneste release. Vi alle husker vel crabwalk-buggen som drev oss til vanvidd i 08.

 

FIFA vil aldri bli et bugfritt spill. Er altfor mange meninger om hvordan et fotballspill skal være til at det går an.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jævla bugga fifa. Prøve Milan online noe som er den største tabben jeg har gjort. Brukte udugelige Zlatan på topp, og når jeg skulle skifte senere i kampen så låste kontrollen seg alle 3 gangene + i pausen. SATAN. Zlatan er virkelig den dårligste spissen jeg har vært borti på FIFA, på nivå med Nikola Djurdic på Haugesund.

Lenke til kommentar

Noen som veit om det faktisk går ann å poste en topic i member forumet til pro cluben du er medlem av. Får det søren meg ikke til, hver gang jeg poster noe så bare blir det blank å ingen ting kommer opp.

 

edit. klarte å lage topicen nå, men får ikke svart, er det noen grenser for hvor langt et innleg kan være på?

 

edit 2. serr, får nå srivet innlegg å postet innlegg, men bare hvis jeg unngår å skrive med å, sikkert det samme hvis jeg bruker æ og ø også, men det er jo faen meg idiotisk...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere lagg i lagspill delen ? Altså når dere spiller med pro, la oss si 4 venner i klubbkamp.

I Fifa 10, var det kanskje 1 av 6 kamper som var spillbare, resten lagget alt for mye.

 

Da er det noe med linjen din. Hadde over 800 lagspillkamper i 2010, aldri hatt problemer med lagg. Falt ut av serveren i ny og ne, men aldri lagg.

 

I FIFA11 er det klassisk EA-server-problemer-ved-nytt-spill. Regner med de har fått ordnet det i løpet av en ukes tid.

 

 

Akkurat når det gjelder linjen min, så tror jeg ikke det ligger noen problemer her.

Har hatt ulike ISP over de siste årene, akkurat for øyeblikket sitter jeg på ADSL2+ hos NextGenTel.

 

Jeg har en kanon router, og adsl modemet har jeg satt i bridge modus osv osv.

Porter er åpne, og med mindre Fifa skulle kreve mer en 1024kbps utgående (som de garantert ikke gjør siden dette er over gjennomsnittet av hva folk har) så er det ikke noe i veien med linjen min.

 

jeg har heller ikke noe forhåpninger om at ting skal bli bedre på akkurat dette området her, siden denne laggen eksisterte i Fifa 10 så si i majoriteten av klubb kampene.

Jeg hadde et håp om at EA virkelig hadde fokus på dette til denne utgaven av Fifa, men det ser ikke slik ut.

Lenke til kommentar

Jeg har nylig kjøpt dette spillet og har møtt på en utfordring i spillestilen min, håper noen kan komme med gode tips.

 

Jeg har laget en VP som jeg til å begynne med spilte med i karrieremodus på professional men etter at jeg oppdaget at mange av bragdene må tas på world-class (eller bedre, eller online) byttet jeg vanskelighetsgrad.

 

Etter overgangen til world-class får jeg plutselig ikke til en verdens ting når det kommer til den offensive delen av spillet mitt. CPU-en holder veldig kort avstand mellom sine lagdeler samtidig som jeg opplever at mine er spredd over hele banen.

 

Jeg blir presset bort fra ballen med en gang jeg er innenfor den siste tredjedelen av banen. Samtidig føles det som at CPU-en bare spaserer rett igjennom mine spillere i snegletempo, og når de av en eller annen grunn ikke kommer forbi så blåser dommeren enten straffe eller frispark hehe. :)

 

Så langt vil jeg si at jeg vinner og taper omtrent like ofte men jeg vinner aldri med mer enn 1-0 eller 2-1. Jeg kan ha 50-70% ballinnehav men alikevel er det ofte slik at CPU-en får rundt 20 skudd på mål mens jeg får 5 hvis jeg er heldig.

 

Føler virkelig at jeg er fast igjen og at dette er et helt annet spill. Så er det noen som har lyst å dele noen tips for hvordan man kan bli bedre og klare å slå CPU-en på World-Class eller vanskeligere? Den eneste løsningen jeg har funnet til nå er å gå (ikke løpe, ikke jogge) med spilleren frem til motstanderens 16-meter for deretter å slå et innlegg som av og til prikker rett.

 

Jeg sliter også veldig med å få til headinger på dette spillet, jeg taper alle hodedueller uavhengig av hvor på banen det er. Kjipt, siden jeg brukte mye tid på å lære meg det på FIFA 10 og trodde jeg behersket det nå :(

 

(Jeg begynte å spille FIFA i forfjor og kan de viktigste ferdighetene, dvs jeg sprinter ikke hele tiden og jeg kan noen få driblinger etc.)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Jævla bugga fifa. Prøve Milan online noe som er den største tabben jeg har gjort. Brukte udugelige Zlatan på topp, og når jeg skulle skifte senere i kampen så låste kontrollen seg alle 3 gangene + i pausen. SATAN. Zlatan er virkelig den dårligste spissen jeg har vært borti på FIFA, på nivå med Nikola Djurdic på Haugesund.

 

Zlatan är kung, men du kan inte hantera honom.

Lenke til kommentar

Jævla bugga fifa. Prøve Milan online noe som er den største tabben jeg har gjort. Brukte udugelige Zlatan på topp, og når jeg skulle skifte senere i kampen så låste kontrollen seg alle 3 gangene + i pausen. SATAN. Zlatan er virkelig den dårligste spissen jeg har vært borti på FIFA, på nivå med Nikola Djurdic på Haugesund.

 

Zlatan är kung, men du kan inte hantera honom.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sX-I6q5iqUM

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jævla bugga fifa. Prøve Milan online noe som er den største tabben jeg har gjort. Brukte udugelige Zlatan på topp, og når jeg skulle skifte senere i kampen så låste kontrollen seg alle 3 gangene + i pausen. SATAN. Zlatan er virkelig den dårligste spissen jeg har vært borti på FIFA, på nivå med Nikola Djurdic på Haugesund.

 

Zlatan är kung, men du kan inte hantera honom.

Om jeg føler for å bruke en dårlig spiss så setter jeg nok innpå Sturrige eller Bebe.
Lenke til kommentar

Hvor er det realistiske i dette spillet??

Hvordan kan Ronaldo bli så treg med ballen i bena? Det henger jo ikke på grep, går jo faen ikke ann å angripe når du løper fra hele barca forsvaret uten ball, og med engang du får ballen så kunne faen meg hvilken som helst 5 div spiller løpt fra han. Det er så latterlig når alle vet at Ronaldo løper så og si like raskt med ballen.

Skulle bare ønske Activision eller noen ordentlig seriøse selskap hadde begynt med ordentlige fotballspill. Da hadde EA skjerpa seg litt og kanskje holdt det dem lover.

 

Merker ekstremt at jeg mister spillgleden ekstremt fort av FIFA 11 kontra FIFA 10. I FIFA 10 klarte ihvertfall spilleren å treffe på en pasning på under 5 meter, noe jeg ganske sikker på de fleste spillere ville klart. Men neida, her prester spilleren å slå ballen enden for svakt eller mose ballen til en spiller 40 meter unna.

 

Btw, vet noen av dere her inne ikke hadde klart å omtalt FIFA negativt selv om man kunne løpe med ballen i hånda. Så hvis du er en av dem så vil du nok ikke forstå hva jeg mener

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...