IcedInsanity Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Eg skal ikke kjøpe spillet viss Rooney er på coveret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Rooney har jo kontrakt med FIFA, han kommer garantert til å være på coveret. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Rooney speler FIFA til daglig (i følge rykter). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Pst... Det var en spøk Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Rooney speler FIFA til daglig (i følge rykter). Jepp he does. Hans forrige gamertag var Rozza85 hvis jeg ikke husker feil he he. Han måtte bytte navn da noen tysta på ham i fjor Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Flere norske som også spiller det daglig (fra tippeligaen). Huseklepp er visst jævla god i Fifa. Hvordan det står til med resten av dem som spiller aner jeg ikke.. Edit: Wazza10 var gamertagen. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=225090?cid=OTC-RSS&attr=CVG-General-RSS Endret 27. juli 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Eg skal ikke kjøpe spillet viss Rooney er på coveret. Hvem bryr seg om hvem som er på coveret? Men håper man kan skippe en eventuell cutsceen denne gangen, faen så lei jeg er av Rooney pga den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Er så digg når nesten alle velger å kommentere den der, det var en liten spøk, ettersom hvem som er på coveret bryr meg midt i baken, og igrunn er en bagatell. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Var det ikke bare en som kommenterte det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Eg skal ikke kjøpe spillet viss Rooney er på coveret. Rooney har jo kontrakt med FIFA, han kommer garantert til å være på coveret. Rooney speler FIFA til daglig (i følge rykter). Eg skal ikke kjøpe spillet viss Rooney er på coveret. Hvem bryr seg om hvem som er på coveret? Men håper man kan skippe en eventuell cutsceen denne gangen, faen så lei jeg er av Rooney pga den. Var det ikke bare en som kommenterte det? Nei. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg tenkte nå mer på hvem som hang seg opp at du ikke skal kjøpe det fordi han er på coveret Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Samme svar, minus Mutu, siden hans svar kan tolkes som bare en info post, ikke noe svar til mitt innlegg. Og regner med at siden Latias svarte at Rooney kom garantert til å være på coveret, etter at eg hadde sagt at eg ikke skulle ha det dersom han var på coveret, så var det ett svar til innlegget mitt. Og Ginecólogo Necrolamedor's innlegg hviler det vel ingen tvil over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Er faktisk endel som mener det, som ikke kommer til å kjøpe spillet om Rooney er på coveret. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Ja, sånne som meg. NEI Endret 27. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Er så digg når nesten alle velger å kommentere den der, det var en liten spøk, ettersom hvem som er på coveret bryr meg midt i baken, og igrunn er en bagatell. Er faktisk endel som mener det, som ikke kommer til å kjøpe spillet om Rooney er på coveret. Ja, sånne som meg. LunaticFanatic: Skal du kjøpe spillet selv om Rooney er på coveret av den franske versjonen, eller ikke? Tror du må forklare deg, for ellers får jeg ikke sove i natt.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøper ikke spillet hvis ikke Frode Kippe er frontfigur på coveret Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Kjøper ikke spillet hvis ikke Frode Kippe er frontfigur på coveret Først får vel LSK prøve å komme på øvre halvdel av tippeligaen før de setter seg flere hårete mål Men back to topic. På de offisielle fifa-forumene er det en grei post om Career mode og de skal oppdatere den etterhvert som de spiller. Grei lesning, men ikke noe superkult som er avslørt ennå.. http://fifa.easports...campaign=FIFA11 btw: jeg sovna til slutt... Endret 28. juli 2010 av Mister Gnu 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ja, sånne som meg. NEI Må ALLTID lese det med "usynlig" blekk Endret 28. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Kjøper ikke spillet hvis ikke Frode Kippe er frontfigur på coveret Er du teit? EDIT: Uffda, dobbelpost, trodde de skulle "merges" når det var så kort tid mellom hver post...men men Endret 28. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Robert Vittek fortjener hedersplass på coveret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå