Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som jeg hater folk. Prøvde meg på virtual pro live eller hva det nå heter, og var spiss. Alle prøver å drible seg rundt og vil ikke gi fra seg ballen, uansett hvor bra jeg posisjonerer meg. Og serverne til EA er faen meg skit. Innimellom så hang det et sekund, og når det kom seg igjen så løp figuren min som en hodeløs høne utapå bana der. Og jeg var så heldig at det skjedde begge gangene jeg fikk ballen fra en medspiller, så det gikk ikke å sentre når jeg skulle det og løpe igjennom og komme alene med keeper når jeg kunne det. Fantastisk! Rating på 6,10. Hurra, fitte og analkjertler!

Lenke til kommentar

Selv gikk jeg opp fra 6.5 til 9 i rating bare ved å spille ball fram og tilbake i forsvaret med proen i en hel omgang...

online?

Tviler på at jeg hadde fått holde på slik i BAP online. Spilte legendarisk offline. Kan jo ha noe med at jeg fullførte flere av pasningsbragdene, men fortsatt sykt å gå opp 2.5 i rating ved å sentre hele omgangen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller som 'player' i kariære modus, og varierer mellom å styre bare meg selv eller hele laget. Det jeg lurer på er hvordan man kan rope på medspilleren at han skal lobbe en løpeball over forsvaret. De sentrer altid langs bakken, noe som er udugelig om jeg skal forbi 2-3 forsvarsspillere.

 

Edit: Dette er når jeg bare styrer meg selv.

hvis du plasserer deg selv i spillerns sko som skal sende passningen, å du vil ha høy passning er det vel X man trykker på i det man vil ha passning, er ikke sikker, men jeg mener det var sånn jeg gjorde det.

 

Jeg veit åssen man får de til å sentre til deg. Men hvordan får jeg de til å bestemt lobbe ballen, eller lang passning. Eneste gangene de gjør de, er hvist de bestemmer seg for å gjøre det selv.

 

En ting som irriterer meg er at du bruker de samme knappene du bruker for å rope på ballen, til å skyte/sentre. Så om jeg roper etter ballen, men de har allerede sentret, så skyter jeg vekk ballen med en gang jeg får den. Ganske irriterende om jeg befinner meg forbi muren.

Lenke til kommentar

Pleier å spille en del Lounge-modus med en kamerat, og dropper tulletingene som "3 mål"-HC og greier.

 

Gjort dette siden 09, og vi pleier å enten:

Velge et helt vanlig lag hver og spille,

velge et hvilket som helst lag, bytte ut alle spillerne, og sette inn våre egne,

det samme som over, bare at vi setter grenser med "en spiller som har 85/under overall, to med 84/under, og resten 83/under.

Landslag.

 

Men nå sliter vi litt. Gjort de tre ovenfor så utrolig mange ganger... Noen med forslag til nye ting? :)

Lenke til kommentar

Herre jeg blir irritert. ALLE kan jo vinne kampen, samme om man er god eller ei. 1000-1 i skudd på mål, taper 0-1..

 

stats online nå: 22 - 4 - 19

 

22 seire, 19 tap. hoho

 

det er vanskeligere å sette sjanser på FIFA 11 ja, men det er bare deilig til tider og hat til tider. Men er jo litt realistisk da du ikke klarer å sette sjanser, da er det typisk at motstander setter sjanser.

Skal nok vedde at hvis det er som du sier så vil ikke motstandern score så lenge du setter sjansene dine, ;)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vell heller om du klarer å tilvenne deg det nye spillet salvatore-.

 

Har spilt rundt 30-40 kamper(Sesong med United pluss noen treningskamper)

Og totalinntrykket er som jeg tidligere har sagt,

Mye bra, men også mye irriterende dårlig og urealistisk som faktisk var bedre på fifa 10

 

Du kan ha spilt 1000 kamper for min del. Det vil ikke automatisk si at du har klart å tilvenne deg spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...