Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo mer du spiller fifa 11 skjønner man mer hvor fail det blir. Og pro passning meg i rævva. Alle vet vel at Ronaldo klarer å treffe på en pasning fra 3 meter

 

 

Pro Passing heller vel litt mer mot den som styrer enn spillerene?

 

Iallefall slik jeg har skjønt det, har missa på mætti rare pasninger før jeg ble vant med det nye

Lenke til kommentar

Vil bare uttrykke min skuffelse over FIFA 11. Grafikken er bra, bevegelsene er bra og alt. Men spillet virker så jævlig forutsigbart. Spillte en kamp, Mancester City - Tranmere. Og når tevez og adebayor ikke klarer å løpe forbi forsvarspillerene til Tranmere er det noe galt. Forsvaret til motstanderen er mye bedre på dette spillet, og når motstanderlagene kommer i angrep bommer de uansett om de står 5 meter fra mål og målet er åpent(Det har skjedd flere ganger) og der kommer forutsigbarheten inn i bildet.

 

Synes det virker som EA Sports har forhastet seg. mer realistisk kan noen si, men er ikke mye relisme i at Tranmere kjemper med nebb og klør i 90 minutter, greit jeg vant kampen 2-1 men vurderingen av kampen var at motstanderlaget var utrolig gode i forsvar, og rævva i angrep.

 

Samme skjedde når jeg spilte Ac Milan mot Juventus. Vant kampen 4-0 overlegent, men jeg hadde nesten ikke noe av spillet fordi Juve tok fra meg ballen hele tiden. Så da er spørsmålet, er det realistisk?

Lenke til kommentar

Vil bare uttrykke min skuffelse over FIFA 11. Grafikken er bra, bevegelsene er bra og alt. Men spillet virker så jævlig forutsigbart. Spillte en kamp, Mancester City - Tranmere. Og når tevez og adebayor ikke klarer å løpe forbi forsvarspillerene til Tranmere er det noe galt. Forsvaret til motstanderen er mye bedre på dette spillet, og når motstanderlagene kommer i angrep bommer de uansett om de står 5 meter fra mål og målet er åpent(Det har skjedd flere ganger) og der kommer forutsigbarheten inn i bildet.

 

Synes det virker som EA Sports har forhastet seg. mer realistisk kan noen si, men er ikke mye relisme i at Tranmere kjemper med nebb og klør i 90 minutter, greit jeg vant kampen 2-1 men vurderingen av kampen var at motstanderlaget var utrolig gode i forsvar, og rævva i angrep.

 

Samme skjedde når jeg spilte Ac Milan mot Juventus. Vant kampen 4-0 overlegent, men jeg hadde nesten ikke noe av spillet fordi Juve tok fra meg ballen hele tiden. Så da er spørsmålet, er det realistisk?

 

Follo slo RBK, er det realistisk?

Dårligere lag vil være bedre i forsvar enn angrep mot et bedre lag. Og når du først klager, hvilken vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar

Spiller på Legendarisk, og som jeg sier, jeg vant kampen. Men det er det samme uansett når jeg spiller. Spissene blir utrolig trege i bevegelsene(akselrasjon, spurt. Selvom jeg bruker r3 når jeg løper også)

 

Men at Ac Milan suger balle i en kamp mot Juventus, hvor jeg er AC milan og vinner 4-0 synes ikke jeg er realistisk. Ronaldinho, Zlatan og resten av stjernegalleriet virket dårlig, rustne og trege. Allikevel 4-0 seier, hvor ligger realismen i det?

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vell heller om du klarer å tilvenne deg det nye spillet salvatore-.

 

Har spilt rundt 30-40 kamper(Sesong med United pluss noen treningskamper)

Og totalinntrykket er som jeg tidligere har sagt,

Mye bra, men også mye irriterende dårlig og urealistisk som faktisk var bedre på fifa 10

Lenke til kommentar

Vil bare uttrykke min skuffelse over FIFA 11. Grafikken er bra, bevegelsene er bra og alt. Men spillet virker så jævlig forutsigbart. Spillte en kamp, Mancester City - Tranmere. Og når tevez og adebayor ikke klarer å løpe forbi forsvarspillerene til Tranmere er det noe galt. Forsvaret til motstanderen er mye bedre på dette spillet, og når motstanderlagene kommer i angrep bommer de uansett om de står 5 meter fra mål og målet er åpent(Det har skjedd flere ganger) og der kommer forutsigbarheten inn i bildet.

 

Synes det virker som EA Sports har forhastet seg. mer realistisk kan noen si, men er ikke mye relisme i at Tranmere kjemper med nebb og klør i 90 minutter, greit jeg vant kampen 2-1 men vurderingen av kampen var at motstanderlaget var utrolig gode i forsvar, og rævva i angrep.

 

Samme skjedde når jeg spilte Ac Milan mot Juventus. Vant kampen 4-0 overlegent, men jeg hadde nesten ikke noe av spillet fordi Juve tok fra meg ballen hele tiden. Så da er spørsmålet, er det realistisk?

 

Follo slo RBK, er det realistisk?

Dårligere lag vil være bedre i forsvar enn angrep mot et bedre lag. Og når du først klager, hvilken vanskelighetsgrad?

 

forsvaret blir da ikke noe raskere fordet. Det er ihvertfall urealistisk.

Lenke til kommentar

Jeg spiller som 'player' i kariære modus, og varierer mellom å styre bare meg selv eller hele laget. Det jeg lurer på er hvordan man kan rope på medspilleren at han skal lobbe en løpeball over forsvaret. De sentrer altid langs bakken, noe som er udugelig om jeg skal forbi 2-3 forsvarsspillere.

 

Edit: Dette er når jeg bare styrer meg selv.

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Jeg spiller som 'player' i kariære modus, og varierer mellom å styre bare meg selv eller hele laget. Det jeg lurer på er hvordan man kan rope på medspilleren at han skal lobbe en løpeball over forsvaret. De sentrer altid langs bakken, noe som er udugelig om jeg skal forbi 2-3 forsvarsspillere.

 

Edit: Dette er når jeg bare styrer meg selv.

hvis du plasserer deg selv i spillerns sko som skal sende passningen, å du vil ha høy passning er det vel X man trykker på i det man vil ha passning, er ikke sikker, men jeg mener det var sånn jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...