Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye problemer med at spillet henger seg opp på PS3? meg og en kompis var nede å kjøpte det for han isted, og spilte vell rundt 10 kamper. Samtlige kamper skjedde dette 2-3 ganger hver kamp.

 

Edit: det henger seg altså opp i noen få sekunder

Endret av RedLegend
Lenke til kommentar

neiokei ;p men sånn generelt. Ser ikke hvorfor Real eller Chelsea skulle være mer feigt enn Milan f.eks. Da Milan har både den sterke (Zlatan) og den raske (Pato) og ikke minst den tekniske (Ronaldihno)

 

Det Real og Chelsea har er gode spillere over hele fjøla. Det hjelper lite om Milan har tre gode angrepsspillere om resten av laget ikke holder standard, det er helt klart at Chelsea, Real Madrid og Barcelona er i en klasse for seg selv, men det bryr meg lite. Jeg velger fortsatt Milan, men kjenner helt klart svakhetene.

Lenke til kommentar

Mye problemer med at spillet henger seg opp på PS3? meg og en kompis var nede å kjøpte det for han isted, og spilte vell rundt 10 kamper. Samtlige kamper skjedde dette 2-3 ganger hver kamp.

 

Edit: det henger seg altså opp i noen få sekunder

 

Har samme problemet. Skjønner ikke noe av det. Tenkte kanskje PS3en ble for varm eller noe. I starten var det kanskje en og annen gang per match, online og offline. Nå før jeg slo av hengte det seg flere ganger i arenaen og garantert en gang per match. PS3en er helt ny, kjøpt på torsdag, samme med fifa. Lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette? Men litt godt å se at andre har samme problemet (hvis det er at spillet fryser seg i kanskje 2 sekunder, og så funker alt fint igjen). Noen andre som har opplevd dette? Eller har noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg savner det gamle BAP systemet hvor man fikk XP for hvor godt man spillte istedet for å gjøre visse ting ørten ganger i løpe av så og så mange kamper osv. Blir mer fokus på individuelt smådall enn å faktisk hjelpe laget til å vinne. Hadde det enda vært en blanding av de to hvor man går opp i rating av begge deler.

Lenke til kommentar

neiokei ;p men sånn generelt. Ser ikke hvorfor Real eller Chelsea skulle være mer feigt enn Milan f.eks. Da Milan har både den sterke (Zlatan) og den raske (Pato) og ikke minst den tekniske (Ronaldihno)

 

Det Real og Chelsea har er gode spillere over hele fjøla. Det hjelper lite om Milan har tre gode angrepsspillere om resten av laget ikke holder standard, det er helt klart at Chelsea, Real Madrid og Barcelona er i en klasse for seg selv, men det bryr meg lite. Jeg velger fortsatt Milan, men kjenner helt klart svakhetene.

Begynner å bli lei av å spille mot Real/Barca/Chelsea</Inter.

 

Er selvsagt helt utelukkende for meg å spille med andre enn Liverpool.

Lenke til kommentar

Det har da alltid vært bragder som har gjort spilleren bedre.

 

Første året BAP var med, som var 09, var det ikke achievements som gjorde spilleren bedre, man fikk experience points basert på rating etter kampen og motstanderen. Jeg sitter med manualen i hånda.

 

Poenget mitt var vel egentlig at jeg vil kunne spille sånn jeg vil, ikke sånn spillet forteller meg at jeg skal spille, hvis det gir noen mening. Hvis jeg scorer ett mål som avgjør kampen så burde det da telle mer enn at jeg klarer å sende en passning med hælen?

 

Jeg ranter litt om dette. Jeg haddde ventet på noe lignende BAP i årevis, 09 gjorde det ok, men det var veldig begrenset. I 10 og 11 har de bare rotet det til synes jeg.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det vanskeligere å score mål? På en annen side er det lettere å forsvare seg. Har spilt med Aston Villa og en VP på RBK i Career Mode. Villa ligger på fjerde med 28-6 i målforskjell, halvveis i sesongen. RBK kom på fjerdeplass med 6 mål imot og 6 tapte kamper. Er kjedelig å spille med pro'en når resten av laget spiller som andrelaget til Strindheim.

 

Spiller på World Class. Tror jeg må skru opp på legendary for å få litt mer action.

Lenke til kommentar

neiokei ;p men sånn generelt. Ser ikke hvorfor Real eller Chelsea skulle være mer feigt enn Milan f.eks. Da Milan har både den sterke (Zlatan) og den raske (Pato) og ikke minst den tekniske (Ronaldihno)

 

Det Real og Chelsea har er gode spillere over hele fjøla. Det hjelper lite om Milan har tre gode angrepsspillere om resten av laget ikke holder standard, det er helt klart at Chelsea, Real Madrid og Barcelona er i en klasse for seg selv, men det bryr meg lite. Jeg velger fortsatt Milan, men kjenner helt klart svakhetene.

Begynner å bli lei av å spille mot Real/Barca/Chelsea</Inter.

 

Er selvsagt helt utelukkende for meg å spille med andre enn Liverpool.

 

100% enig! Både ang. Real/Barca/Chelsea/Inter, og at det ikke er aktuelt å spille med noen andre enn Pool.

 

Hater btw. Ea-serverne. Hadde slækkan på topp 10 i Norge hvis de ikke hadde sugd så jævli. 8% dnf er 8 for mye, og i tillegg er det masse lagging. Håper det blir fiksa snart.

 

Edit: En annen ting som er snodig er at jeg stort sett mister connectionen når jeg leder, mens jeg aldri gjør det når jeg ligger under. Har vel nesten 50/50 seier/tap til nå, mens det reelle tallet skulle vært noe rundt 80/20.

Endret av wallin
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg bare lurte på om noen hadde en klubb jeg kunne vært med på? :)

Spiller for laget og kan spille ganske ofte. Si fra :D

PSN: hamza30

Hei! har en klubb du kan spille for...den er ikke så veldig go men vi kan spille ofte...

hva er proffen din og hvor spiller han? skal jeg kan invitere deg? men vi kan ikke spille før etter 9.....;)

 

Heihei. Jeg ser etter en klubb jeg også. Trenger ikke være god, så lenge vi ikke spiller ego fotball. Jeg liker å få ballen, og å gi bort ballen. Ikke springe å se på noen andre som prøver å finte seg fram (eller enda værre bare springe fram).

 

PSN nicket er Colecter. Spiller spiss og venstre kant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...