Thomasehlol Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mitt første gullhår i rumpa mål! http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/39450262 Deflection-mål? Du er vel ikke tilfeldigvis fan av Lampard? hverken fan av Arsenal eller Chelsea (Lampard) :-) Jeg satt meg et mål med et lag jeg hverken liker eller misliker for å være best :-) Evig kjedelig i lengden å spille med yndlingslaget :-) Lenke til kommentar
stianski Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gjør dere Proen deres god ved å spille masse kamper og få accomplishmentene tilfeldig, eller går dere inn for å få en etter en? begge deler;) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gjør dere Proen deres god ved å spille masse kamper og få accomplishmentene tilfeldig, eller går dere inn for å få en etter en? begge deler;) Noen som har funnet en liste til accomplishmentsene ennå? Jeg husker det kom ut en liste fort etter release av fifa 10 hvor man kunne huke av etterhvert som man klarte dem.. Har lett og lett, men finner ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor ikke bare gå på "bragder" under "virtual pro"? Du trenger ikke å huke noe av selv, det skjer automatisk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=263309 her er en komplett liste.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gjør dere Proen deres god ved å spille masse kamper og få accomplishmentene tilfeldig, eller går dere inn for å få en etter en? Spiller bare mye Pro club, ha vel 52% på bragdene nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nederlaget har fortsatt i 11? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har fortsatt hva? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvordan får en til harde lave skudd på fifa 11 (pc version) ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har fortsatt hva? Litt dårlig gramatikk der kanskje Dere har laget klubb og spiller sammen nå også? Endret 4. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jada, bare med nytt navn Men det eg mente med Pro club, var ikke klubbspill men online sammen med andre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Heter det ikke Nederlaget lenger? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, vi ble tvunget av Steen som (tror han er) kaptein. Så nå heter vi "Stisns disipler". Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Rettelse, Luna: Steen_Jadd (aka Stisn) la inn i forhandlingene når det kom til FIFA2011 at klubben måtte bli kalt opp etter han, hvis ikke meldte han overgang til FeskeFette. Siden vi trenger en hakkekylling i klubben, så gikk Luna og meg med på dette. Han krevde også at kommentatoren skulle kalle klubben for "Hamburger" av uvisse grunner. Endret 4. oktober 2010 av monzilla Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Og kommentatoren gikk veldig greit med på det kravet...merkelig nok. Kanskje han holder på med den bragden, den "Dra av 30 spillere" Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor ikke bare gå på "bragder" under "virtual pro"? Du trenger ikke å huke noe av selv, det skjer automatisk. Hvorfor ikke bare svare på det jeg spør om? Tror du ikke jeg vet at acc's unlockes automatisk? http://www.xbox360ac...ad.php?t=263309 her er en komplett liste.... Flinke Teipballen. Takk for det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Festlig type han derre Steen Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fy fan, møtte just en fyr som rett og slett slutta og spille rett før kampen slutta, noe som gjore at jeg selvfølgelig ikke fikk seiren... Er får lett og lura seg unna på Fifa Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fy fan, møtte just en fyr som rett og slett slutta og spille rett før kampen slutta, noe som gjore at jeg selvfølgelig ikke fikk seiren... Er får lett og lura seg unna på Fifa Er det noe nytt på fifa 11? Vis du ikke trykker på noe lenge så får ingen seieren eller har jeg missforstått? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) ikke vet jeg, nei du har ikke missforstått Fifa klikka hvertfalt så jeg ble nøyt til og skru av/på xboxern Endret 4. oktober 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå