ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hatlagene mine på Fifa 11: Inter og Chelsea. Ganske like lag som spiller fysisk og i tillegg har effektive spisser. Hater at Chelsea i tillegg vinner på ekte mot Arsenal akkurat nuh. Fy faen så digge de er å spille med! Passer spillestilen min helt perfekt, bruker nesten bare Inter. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Chelsea er hat ja som Arsenal-spiller. Jeg blir de-motivert hver gang jeg er nødt til å spille mot dem, som er...ganske ofte? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg blir glad inni meg jeg når jeg møter folk som IKKE velger Real, chelsea, Barca og City! Men, sjeldent at det skjer.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg blir glad inni meg jeg når jeg møter folk som IKKE velger Real, chelsea, Barca og City! Men, sjeldent at det skjer.. +1 Møtte noen som tok Liverpool i stad, det gjorde hele dagen litt lysere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg blir glad inni meg jeg når jeg møter folk som IKKE velger Real, chelsea, Barca og City! Men, sjeldent at det skjer.. mener du er så mye mer feigt å velge Real enn Milan? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 milan har jeg faktisk ALDRI møtt Online hverken i 09, 10 og 11 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 neiokei ;p men sånn generelt. Ser ikke hvorfor Real eller Chelsea skulle være mer feigt enn Milan f.eks. Da Milan har både den sterke (Zlatan) og den raske (Pato) og ikke minst den tekniske (Ronaldihno) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 er fordi jeg er lei av at "alle" velger stortsett de 4 lagene der.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 haha, nå valgte jeg faktisk real for å være dipshit mot en som valgte chelsea, for fun. I det jeg kommer til arenaen så ser jeg nr 9 i real drakt er Valencia...........?!? og kommer til gamet så er jeg faen meg United, I REAL MADRID drakter :O Sært! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Fler en meg som opplever at man mister connection med EA servers? og ofte mister jeg kontakt når jeg er i velge lag menyen :S EDIT: plutselig kan jeg ikke skifte lag lengre :S Endret 4. oktober 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg blir glad inni meg jeg når jeg møter folk som IKKE velger Real, chelsea, Barca og City! Men, sjeldent at det skjer.. City har jeg ikke møtt, men de kan du bytte ut mot Man Utd. Edit: Forresten, prøvde å spille med virtual proen min på lag med andre mot andre folk. Og går det ann å få pro-kameravinkelen til å være bak spilleren min når jeg er forsvarer slik at jeg kan se hvor jeg skal posisjonere meg når laget mitt angriper? Jævla irriterende at alle kameravinkler går bort ifra meg så jeg ikke vet om jeg står ved keeper eller ved midtbana om jeg ikke ser på radar. Og er ikke veldig lett å prøve å få angripere i offside om jeg ikke ser hva faen jeg gjør. Endret 4. oktober 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Fler en meg som opplever at man mister connection med EA servers? og ofte mister jeg kontakt når jeg er i velge lag menyen :S EDIT: plutselig kan jeg ikke skifte lag lengre :S Jepp, opplevd det tritt og stadig. Noen ganger fungerer det helt fint, mens andre ganger er det totalt håpløst. Såpass håpløst at jeg har lagt online- delen på hylla inntil videre. Har spilt EN kamp online som var som å spille offline, mtp lag osv. Det var vel i 3-4 tida på morningen. Endret 4. oktober 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) pEdit: Forresten, prøvde å spille med virtual proen min på lag med andre mot andre folk. Og går det ann å få pro-kameravinkelen til å være bak spilleren min når jeg er forsvarer slik at jeg kan se hvor jeg skal posisjonere meg når laget mitt angriper? Jævla irriterende at alle kameravinkler går bort ifra meg så jeg ikke vet om jeg står ved keeper eller ved midtbana om jeg ikke ser på radar. Og er ikke veldig lett å prøve å få angripere i offside om jeg ikke ser hva faen jeg gjør. Trykk select. Endret 4. oktober 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
stianski Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har jeg lanet med vp min i 24 timer nå å det har gitt resultater, min er nå på 87 som ving og har disse spesialitetene: hurtigtoo, driblefant, akrobat og playmaker.... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 På be-a-pro er det slags linje nede i venstre hjørne. Der det står om du er valgt til neste kamp eller ikke. På den linjen kan det f.eks stå 5 av 16. Vet noen hva det er? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Antall kamper før du bytter "rang" i laget! http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/40047016 Utrolig deilig med en slik scoring på overtid! Legg merke til at keeper har gått opp på hjørnesparket! :!: Endret 4. oktober 2010 av eRextion Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 På be-a-pro er det slags linje nede i venstre hjørne. Der det står om du er valgt til neste kamp eller ikke. På den linjen kan det f.eks stå 5 av 16. Vet noen hva det er? Når du spiller en bra kamp går den ett steg opp og en dårlig så går du ned, når den er full går du opp i "rang", altså til A-lag, Nøkkelspiller etc, uten at det har noe å si Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mitt første gullhår i rumpa mål! http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/39450262 Lolfact: Hadde som seasongoal å havne på 2. plass, kom delt med Man U, men tapte på målforskjell, aka. 3. plass, men fikk allikevel godkjent season goal :o Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gjør dere Proen deres god ved å spille masse kamper og få accomplishmentene tilfeldig, eller går dere inn for å få en etter en? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mitt første gullhår i rumpa mål! http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/39450262 Deflection-mål? Du er vel ikke tilfeldigvis fan av Lampard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå