Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir glad inni meg jeg når jeg møter folk som IKKE velger Real, chelsea, Barca og City!

 

Men, sjeldent at det skjer..

 

City har jeg ikke møtt, men de kan du bytte ut mot Man Utd.

 

 

 

 

Edit: Forresten, prøvde å spille med virtual proen min på lag med andre mot andre folk. Og går det ann å få pro-kameravinkelen til å være bak spilleren min når jeg er forsvarer slik at jeg kan se hvor jeg skal posisjonere meg når laget mitt angriper? Jævla irriterende at alle kameravinkler går bort ifra meg så jeg ikke vet om jeg står ved keeper eller ved midtbana om jeg ikke ser på radar. Og er ikke veldig lett å prøve å få angripere i offside om jeg ikke ser hva faen jeg gjør.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Fler en meg som opplever at man mister connection med EA servers? og ofte mister jeg kontakt når jeg er i velge lag menyen :S

 

EDIT: plutselig kan jeg ikke skifte lag lengre :S

 

Jepp, opplevd det tritt og stadig. Noen ganger fungerer det helt fint, mens andre ganger er det totalt håpløst. Såpass håpløst at jeg har lagt online- delen på hylla inntil videre.

Har spilt EN kamp online som var som å spille offline, mtp lag osv. Det var vel i 3-4 tida på morningen.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
p

Edit: Forresten, prøvde å spille med virtual proen min på lag med andre mot andre folk. Og går det ann å få pro-kameravinkelen til å være bak spilleren min når jeg er forsvarer slik at jeg kan se hvor jeg skal posisjonere meg når laget mitt angriper? Jævla irriterende at alle kameravinkler går bort ifra meg så jeg ikke vet om jeg står ved keeper eller ved midtbana om jeg ikke ser på radar. Og er ikke veldig lett å prøve å få angripere i offside om jeg ikke ser hva faen jeg gjør.

 

Trykk select.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

På be-a-pro er det slags linje nede i venstre hjørne. Der det står om du er valgt til neste kamp eller ikke. På den linjen kan det f.eks stå 5 av 16. Vet noen hva det er?

 

Når du spiller en bra kamp går den ett steg opp og en dårlig så går du ned, når den er full går du opp i "rang", altså til A-lag, Nøkkelspiller etc, uten at det har noe å si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...