Hanihagen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Etter 32 tap har jeg nå virkelig bestemt meg får og gi opp Fifa 11 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er irriterende hvor dårlige lagkameratene er når man spiller med sin Virtual Pro. Fy fela! Alle er egoister og skal gjøre alt selv. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fungerer BAP i 11 som i 10 hvor man må få achievements for å bli bedre istedet for å få xp for å score mål og spille kamper? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Håhå, DET må du bare bli vandt med. Men det er desto herligere når du kommer på lag med noen som har skikkelig peiling. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mente ikke online da LunaticFanatic, tenkte på offline med AI. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du vet at du må trykke X (PS) for at de skal sentre til deg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det kunne ikke eg lukte siden du bruker Pro'en online også.Men om du spiller på Legendary så er de ikke så hakkanes dårlige. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hatlagene mine på Fifa 11: Inter og Chelsea. Ganske like lag som spiller fysisk og i tillegg har effektive spisser. Hater at Chelsea i tillegg vinner på ekte mot Arsenal akkurat nuh. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Får bare lyst til å skjære av meg benet når jeg kommer på lag med idioter online, tenker på pro ja. Ligger helt alene og sånt ute til kanten men i stede skal dem drible og miste ballen. Og hva er poenget med keeper ?? Den som styrer keeperen suger jo grenesløst. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I karriere: Har hvert lag treninger man må delta på, og hvor finner jeg disse? Er ikke noen treninger du kan delta i nei. Er vel bare å fortsette å spille b-lagkamper til du får sjansen. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hva er deres største seier online? min er 6-0 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er jo helt talentlaust med straffekonkurranse mot computer i Community Shield... Jeg bommer på samtlige, mens CFC treffer på alle Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fett med chants på spillet, men det hører til sjeldenheten at jeg hører hvilken sang det der. MUFC på målene går greit. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Napoli med brede vinger og counter-attack er tingen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er jo helt talentlaust med straffekonkurranse mot computer i Community Shield... Jeg bommer på samtlige, mens CFC treffer på alle Da øver du i arena, slik at du skjønner hvordan du treffer Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Får opp en feilmelding i ny og ne om at musikkfilen ikke støttes, og det blir helt stille.Hvilke filformater støtter FIFA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I fifa 10, går det ann og spille 2 mot 2, altså meg og en venn mot 2 andre? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 2 mot 2 går an i Fifa 11 og ja. Både lokalt og over nett. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 2 mot 2 går an i Fifa 11 og ja. Både lokalt og over nett. Ikke på to forskjellige konsoller? Edit: Altså over nettet med to Xboxer/PS3er Endret 3. oktober 2010 av fnats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 går 4 mot 4 over nett i fifa 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå