Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Jamie Carragher, in with power and purpose." Sier ikke mer Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Virker som de endelig har fjerna Andy Grays' "If you don't hit the target, you never gonna score!". 2 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den "Tevez with his bulldog like approach" er ikke ny.. Hørte dern både på 10'ern og 09 Virker som de endelig har fjerna Andy Grays' "If you don't hit the target, you never gonna score!". Feil Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Et lite spørsmål... I og med at EA har vært så geniale og fjernet speider-funskjonen... Kommer det aldri nye spillere inn i karriere-modusen? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan laster jeg opp GameFace'et mitt? Jeg har laget det på den siden, men finner ikke noen "last opp" kanpp..Fungerer heller ikke å trykke "last opp game face" i FIFA 11 spillet. Anyone? På forhond, takk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den "Tevez with his bulldog like approach" er ikke ny.. Hørte dern både på 10'ern og 09 Virker som de endelig har fjerna Andy Grays' "If you don't hit the target, you never gonna score!". Feil Du bør lese innlegget mitt på nytt. Jeg sa at jeg har funnet den nye, altså at "Tevez with his bulldog like approach" er gammel. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ey, jeg er manu på karriere-spillet, og tenkte jeg skulle gjøre noen innkjøp av nye spillere. Så jeg lurer på hvorfor jeg får: "Du kommer til å gå over maksimal størrelse på laget med disse endringene. Vennligst hold deg under maks lagstørrelse"? Jeg er ikke i nærheten ved å være på maks, har 34/42 spillere. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) du må selge noen spillere, kanskje du har noen på lån som kanskje ikke teller med. EDIT: vinner alle kamper på online men klarer å bli sparket hele tiden som united manager.... Endret 3. oktober 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Start med å henvise til United med nettopp United, og ikke annet tull. 2 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Edit: Nvm Endret 3. oktober 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Lol.. se min første kamp i karrierespillet. Oppkjøringskamp mot Hannover 96, veldig bugga! http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/39502403 du må selge noen spillere, kanskje du har noen på lån som kanskje ikke teller med. EDIT: vinner alle kamper på online men klarer å bli sparket hele tiden som united manager.... Takker! Endret 3. oktober 2010 av Tiugama Kaa 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva faen? De scorer selvmål og jubler? Men på resultatet er det Hannover som leder? Snodige ting. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Lol.. se min første kamp i karrierespillet. Oppkjørings kamp mot Hannover 96, veldig bugga! http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/39502403 du må selge noen spillere, kanskje du har noen på lån som kanskje ikke teller med. EDIT: vinner alle kamper på online men klarer å bli sparket hele tiden som united manager.... Takker! Hahahaha, så genialt :!: Man kan se keepern dems sprinte som faen bortover mot den andre siden også, av en eller annen grunn. Endret 3. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe. Jeg er jo hjemmebane (Starter egentlig til venstre) og hannover skal starte på høyreside. Du ser jo og at min spiller starter inne i avsparksirkelen også. Merkelige greier det der. Jeg lasta opp klippet og startet på nytt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er en del tvilsomme bragder man må ta til proen sin. "Dra av 30 spillere" er en av de mest tvilsomme. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tvilsomme? Tok den ikke... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I karriere: Har hvert lag treninger man må delta på, og hvor finner jeg disse? Får ofte beskjeder når en spiller er skadet, at man burde delta på trening, for å vise hvor god man er, så man kanskje blir tatt ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er en del tvilsomme bragder man må ta til proen sin. "Dra av 30 spillere" er en av de mest tvilsomme. Tvilsomme? Tok den ikke... Dra av 30 spillere.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Virker som de endelig har fjerna Andy Grays' "If you don't hit the target, you never gonna score!". Har ikke sett noe til "When he plays, so does his team" heller. Gray og Tyler er herlige IRL på Sky Sports, men på FIFA er de faen meg irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå