Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I arenaen. "Drill one in from outside the box. Score with a laces shot from outside the penalty box."

 

Har både brukt finesseskudd og lang skudd. Hva skal til egentlig?

 

Aner ikke, er den eg har igjen i arenaen også. Men eg bare venter til Pro'en er blitt noe bedre så han vertfall har en LITEN sjangse for å score fra 29 meter eller mer.

 

Du skal skyte med en mellom ting av innside og rist. Du kan si sånn som Ronaldo skyter

Tror får å få det til så holder du inne RT/R2 (du løper) når du skyter. Da får den ihvertfall en fin dupp her. En fin regel er å bruke 75 % av krafta når du skyter.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvordan man blir god på frispark?

 

Og hvordan scorer du på straffer? De har jo fucket hele dritten opp. I går når jeg spilte med vennene mine klippet vi hverandre ned fordi vi ikke klarte å score på straffe uansett.

 

Frispark = Dupp. Venstri stick opp når du skyter.

 

Straffe = Se tutorials på youtube eller noe. Du kan jo slå på sikte i arenaen og øve der.

Lenke til kommentar

Greien er at han bare sparker ballen langt utenfor uansett hvor mye kraft jeg velger å bruke og om jeg treffer midt i det grønne feltet. Får se om jeg klarer litt på arenaen etter på da.

 

Du må ikke holde retningssticken inne hele tiden, jo lenger du holder den inne jo lenger, og tilslutt fortere går siktet til siden og før eller senere utenfor mål.

Lenke til kommentar

Har lastet ned chants og mange andre sanger til lagene i de største ligaene nå. Nå må jeg bare ordne ferdig med navn på artist og album slik at det blir enklere å finne igjen riktige sanger til lag og liga på ps3en. Etter det så tar det sikkert litt tid å sette opp riktig playlist til riktig lag også videre, så tror jeg kun starter med det som er til norske og spanske lag først.

Noen som har testet med å legge inn chants? I så fall hvordan blir lyden?

 

 

jeg har vel lagt inn rundt 300 chants el noe, har til alle lagene i Premier League samt entrance musikk til alle Lagene i Premier League.

 

Entrance hører jeg ikke så veldig godt, og syns de starter sent når spillerene kommer inn. Kan være en mulighet at det ikke er bra nok filer som jeg har puttet inn, at det er dårlig lydkvalitet på de el no.

Men chants hører jeg godt etter at jeg dempet kommentatorene litt, er fett å spille feks mot Liverpool når United supporterene skriker We Want Glazers Out, samt at Pool Supporterene synger YMCA! EEh.. YNWA erre vel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...