Teipball Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For å score fra 29 meter eller mer, bare bruk 2 kontrollere å gå ut av mål med keeperen, gjelder egentlig alle de andre også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) I arenaen. "Drill one in from outside the box. Score with a laces shot from outside the penalty box." Har både brukt finesseskudd og lang skudd. Hva skal til egentlig? Aner ikke, er den eg har igjen i arenaen også. Men eg bare venter til Pro'en er blitt noe bedre så han vertfall har en LITEN sjangse for å score fra 29 meter eller mer. Du skal skyte med en mellom ting av innside og rist. Du kan si sånn som Ronaldo skyter Tror får å få det til så holder du inne RT/R2 (du løper) når du skyter. Da får den ihvertfall en fin dupp her. En fin regel er å bruke 75 % av krafta når du skyter. Endret 3. oktober 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har noen tips til hvordan man blir god på frispark? Og hvordan scorer du på straffer? De har jo fucket hele dritten opp. I går når jeg spilte med vennene mine klippet vi hverandre ned fordi vi ikke klarte å score på straffe uansett. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har noen tips til hvordan man blir god på frispark? Og hvordan scorer du på straffer? De har jo fucket hele dritten opp. I går når jeg spilte med vennene mine klippet vi hverandre ned fordi vi ikke klarte å score på straffe uansett. Frispark = Dupp. Venstri stick opp når du skyter. Straffe = Se tutorials på youtube eller noe. Du kan jo slå på sikte i arenaen og øve der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tren på straffer i Arena med siktehjelp. Det er ikke så vanvittig vanskelig å score på straffer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For å score fra 29 meter eller mer, bare bruk 2 kontrollere å gå ut av mål med keeperen, gjelder egentlig alle de andre også. At eg ikke har tenkt på det.... Takk pus Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Greien er at han bare sparker ballen langt utenfor uansett hvor mye kraft jeg velger å bruke og om jeg treffer midt i det grønne feltet. Får se om jeg klarer litt på arenaen etter på da. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du kan ikke sikte så lenge, om du skjønner Du burde slippe spaken når han begynner å løpe... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Greien er at han bare sparker ballen langt utenfor uansett hvor mye kraft jeg velger å bruke og om jeg treffer midt i det grønne feltet. Får se om jeg klarer litt på arenaen etter på da. Du må ikke holde retningssticken inne hele tiden, jo lenger du holder den inne jo lenger, og tilslutt fortere går siktet til siden og før eller senere utenfor mål. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Åååååjaaaa, det var ikke sånn på tieren var det det? Men tusen takk! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei på FIFA 10 kunne man jo sette hver eneste straffe i krysset lekende lett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, på 10'eren var det bare kraften som avgjorde om den gikk inn eller utenfor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ta straffer på treningsmodusen, da kommer det sånn felt som viser hvor man sikter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spiller som spiller (), og fikk en beskjed av treneren. Nemlig at O'Shea var skadet, og de trengte en ny spiller ut på banen. Så sto det "Møt opp på trening, for å vise hvor god du er, så velger jeg kanskje deg" Hvor finner jeg denne treningen? Er det rett og slett på bare Arena -> Treningskamp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ta straffer på treningsmodusen, da kommer det sånn felt som viser hvor man sikter. Om du trykker L2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har lastet ned chants og mange andre sanger til lagene i de største ligaene nå. Nå må jeg bare ordne ferdig med navn på artist og album slik at det blir enklere å finne igjen riktige sanger til lag og liga på ps3en. Etter det så tar det sikkert litt tid å sette opp riktig playlist til riktig lag også videre, så tror jeg kun starter med det som er til norske og spanske lag først. Noen som har testet med å legge inn chants? I så fall hvordan blir lyden? jeg har vel lagt inn rundt 300 chants el noe, har til alle lagene i Premier League samt entrance musikk til alle Lagene i Premier League. Entrance hører jeg ikke så veldig godt, og syns de starter sent når spillerene kommer inn. Kan være en mulighet at det ikke er bra nok filer som jeg har puttet inn, at det er dårlig lydkvalitet på de el no. Men chants hører jeg godt etter at jeg dempet kommentatorene litt, er fett å spille feks mot Liverpool når United supporterene skriker We Want Glazers Out, samt at Pool Supporterene synger YMCA! EEh.. YNWA erre vel.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) NM Endret 3. oktober 2010 av olehenri Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har tenkt tanken på å skru av kommentatorene og bare høre på atmosfæren på stadion. De gamle gubbene sier bare det samme om og om igjen og man går lei dem uansett. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har iallfall funnet den nye "Tevez with is bulldog like approach". De sier konstant "Rio Ferdinand the strong one". 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har iallfall funnet den nye "Tevez with is bulldog like approach". De sier konstant "Rio Ferdinand the strong one". Ja den irriterer meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå