IcedInsanity Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Slik som det var i 09 hadde nå funket med VP også da. De enste spillerene som ble byttet er de som blir VP er, resten er SKIKKELIGE spillere, og ikke noe random skvip som blir forandret fra kamp til kamp. Heller møte de samme, enn å være 3-4 gode spillere, men at ting går til helvette fordi en har 4-5 dasspapir spillere i bakerste rekke, som HVER kamp presterer og forandrer styrker/svakheter. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Noen som vet hvordan det blir med nye baner? Skal det endelig komme noe flere fra PL montro? Mener å ha lest noe om at man kunne personifisere nettet på måla selv, stemmer det? Eller var det bare en variasjon i utseende og/eller på de forskjellige baner? Kult om noen som har greie på dette kunne oppdatert meg. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hvis ikke de har en sånn funksjon at man ikke kan lage sine egne nett så gidder ikke jeg å kjøpe spillet. Håper også det blir sånn at man kan lage sine egne cornerflagg. Endret 24. juli 2010 av monzilla 4 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hva i allverden er det du gjør med spillet monzilla? Du kommer ikke til å kjøpe spillet om du ikke kan lage dine egne nett eller cornerflagg? Sikker på at du ikke kunne tenkt deg "strikk en genser 2011" spillet istedet da. Litt rart at man tenker på design delen av et fotballspill mener jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Eg er enig med Monzilla, om det ikke blir muligheter til å endre/tweake nettmaskene og mønsteret/fargene på cornerflaggene så havner ikke Fifa 2011 cd'en i min PS3. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvor barnslig sak å lage et nummer ut av egentlig? Mitt spørsmål var et oppriktig og aktuelt ett. Ikke var spydighetene spesielt vittige heller, tvert i mot. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er vel ikkje nødvendig å ha i spelet. Og det er heller ikkje så mange modifikasjoner man kan gjøre til eit nett? Men eg veit ikkje om FIFA legger dette til eller ikkje, men eg tviler. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er jeg forsåvidt enig i, men jeg har hørt noen rykter og lurte på om noen av dere kunne bekrefte eller evt avkrefte disse. Spillet ville fremstått langt mer autentisk om banene og nettmaskene var like som i virkeligheten. Feks så er det en særegen nettmaske på Anfield som helt ulik de på FIFA tidligere. Samtidig som det har vært en løpebane rundt måla, noe som dreper litt av gleden med å drepe LFC på spillet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Såså, du tåler vel en spøk? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Så absolutt No hard feelings, jeg er bare interessert i å få svar på spørsmålet mitt. Har prøvd meg på EA fora nå, så satser på at jeg får mitt svar der. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 GT interview Man kan faktisk sjå gameplay i bakgrunn Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Blir deilig med Fifa 11 - klar for en oppdatering liksom. - Bedre keepere og slutt på at de løper ut og lar deg lobbe dem i blinde. - Noen keepere har litt mer spektakulære redninger, avhengig av stats. - Creation center - kan styre med dette online på jobb ha ha ha - Endelig kan man save highlights på HD!!! - Styre keeperen i be-a-pro. Siden jeg er keeper selv så gleder jeg meg til dette. - Blir kvitt ping-pong pasningene til noobsa online. Nå må spillet i større grad planlegges og farten går ytterligere ned som følge av dette. - Manager mode har fått en kraftig overhaling. Noen mener at dette er blitt på høyde med det PES leverer, og hva er det? Jo det er bra! - Variasjon på nettene. Nå kan man velge mellom 2 designer og slapp eller løst nett på hver av dem = 4 forskjellige typer man kan lagre på stadion. På tide! - Online manager Mode kan bli interessant. Nå venter jeg bare på: 1. Create a stadium, med plassering av alt fra fotografer, mikrofoner, kameraføring, reklameboards og redigering av hvordan målet ser ut, kritt og gress osv osv. Customize alt i hele spillet med andre ord. 2. Velge hvor kameraene er plassert på hvert stadion, hvilke kameraer som brukes i repriser avhengig av åssen mål som scores og hvilke kameraer som brukes ved highlights. 3. Enda hardere straff for quitting. En løsning er at man må spille hele neste kamp med eselhoder på spillerne hvis man har quitta kampen før. 4. Større skalering av hvem som kan spille hvor i be-a-pro online. I dag er alle spisser - hadde vært bra med et straff/belønning system hvis du gjorde en god jobb i den posisjonen du var i, og en skikkelig straff om du spilte som midtspiss som forsvarer. Skikkelig tap av stats eller ban fra hele online-verdenen. Sånn som det er i dag så gidder jeg ikke annet enn klubbkamper siden alle kampene ender opp som løkkefotball av verste sort og det er ikke alltid klubben spiller kamper. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 - Variasjon på nettene. Nå kan man velge mellom 2 designer og slapp eller løst nett på hver av dem = 4 forskjellige typer man kan lagre på stadion. På tide! Aha! Elskverdig detalj. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Blir deilig med Fifa 11 - klar for en oppdatering liksom. - Bedre keepere og slutt på at de løper ut og lar deg lobbe dem i blinde. - Noen keepere har litt mer spektakulære redninger, avhengig av stats. - Creation center - kan styre med dette online på jobb ha ha ha - Endelig kan man save highlights på HD!!! - Styre keeperen i be-a-pro. Siden jeg er keeper selv så gleder jeg meg til dette. - Blir kvitt ping-pong pasningene til noobsa online. Nå må spillet i større grad planlegges og farten går ytterligere ned som følge av dette. - Manager mode har fått en kraftig overhaling. Noen mener at dette er blitt på høyde med det PES leverer, og hva er det? Jo det er bra! - Variasjon på nettene. Nå kan man velge mellom 2 designer og slapp eller løst nett på hver av dem = 4 forskjellige typer man kan lagre på stadion. På tide! - Online manager Mode kan bli interessant. Nå venter jeg bare på: 1. Create a stadium, med plassering av alt fra fotografer, mikrofoner, kameraføring, reklameboards og redigering av hvordan målet ser ut, kritt og gress osv osv. Customize alt i hele spillet med andre ord. 2. Velge hvor kameraene er plassert på hvert stadion, hvilke kameraer som brukes i repriser avhengig av åssen mål som scores og hvilke kameraer som brukes ved highlights. 3. Enda hardere straff for quitting. En løsning er at man må spille hele neste kamp med eselhoder på spillerne hvis man har quitta kampen før. 4. Større skalering av hvem som kan spille hvor i be-a-pro online. I dag er alle spisser - hadde vært bra med et straff/belønning system hvis du gjorde en god jobb i den posisjonen du var i, og en skikkelig straff om du spilte som midtspiss som forsvarer. Skikkelig tap av stats eller ban fra hele online-verdenen. Sånn som det er i dag så gidder jeg ikke annet enn klubbkamper siden alle kampene ender opp som løkkefotball av verste sort og det er ikke alltid klubben spiller kamper. Å være keeper i BAP høres dritfett ut Er spent på korleis EA har gjort det med tanke på kontrollerne. EA har også annonsert at dei kommer til å straffe quittere hardere. Bra liste Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Etter min mening er det synd at 5-minutters-regelen gjelder fortsatt. Scoring innen 5 min betyr i 14 av 17 tilfeller at motstanderen quitter.Burde vært 3 min med "oppvarming" slik at man får sjangs til å quitte da dersom det er kontroll-lag eller andre ting som kuker med spillet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Å være keeper i BAP høres dritfett ut Er spent på korleis EA har gjort det med tanke på kontrollerne. EA har også annonsert at dei kommer til å straffe quittere hardere. Bra liste Hei Mutu, long time no see Her er mitt utkast til keeperkontroller (X360): I forsvar (motstanderen har ballen på din halvdel): X: Kaste seg for å holde ballen Y: Rushe ut A: Kaste seg for å bokse B: Skrike på forsvarerne og fekte vilt/peke med armene L1 + X: Spenstig redning (også kjent som tv-redning) L1 + A: Kontrollere ballen uten å plukke den opp med hendene (for å bruke tid). Slipp L1 + A for å plukke opp ballen. Med ballen i hendene: X: Kaste ut ballen. Hold inne for å kaste langt. Y: Slippe ballen. A: Utspill. B: Lavt utspill. L1 + X: Gjennombruddspasning (utkast) L1 + R1 + L2 + X: Bjarte Flem-utkast. Når laget ditt har ballen: X: Hoppe og og ned. Y: Hoppe opp og henge seg etter hendene i tverrliggeren. A: Skrike til laget. B: Snu seg og hoyte på publikum. R1 + X: Klø seg i ræva R1 + Y: Ta en slurk av sportsdrikkflaske ved stanga R1 + A: Fukte hanskene R1 + B: Sette seg på huk. Trykk igjen for å sette seg opp. (T-bagge motstanderens angripere som ligger nede for telling) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hei Håper virkelig at EA legger til alle dei funksjonene der (men dessverre så trur eg ikkje det) Endret 26. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hei Håper virkelig at EA legger til alle dei funksjonene der (men dessverre så trur eg ikkje det) Tror nok ikke at de gjør det, men se ikke bort fra at man må ha en viss ferdighet f.eks at å kaste seg for å bokse ballen dekker en større radius enn hvis du kaster deg for å holde den. Uansett spår jeg en del brølere inntil folk forstår at AI = best choice ha ha ha.. De som var interesserte i nettene på målene. De kommer i to former, firkanta (sånn som i Premier League og sånn trekanta som man har på treningsfelt og i lavere divisjoner. I tillegg kan man velge om nettet skal være stramt eller løst (sånn som i PES). Jeg kjedet meg så jeg tegna litt.. Endret 26. juli 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kommer mye nyheter fremover nå, da mediaembargoen er passert. Og.... Franske coveret er sluppet: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Rooney på coveret igjen... Er jo værre enn når Ronaldiniho var på alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå