Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Real er det beste klubblaget på FIFA 11.

Selv bruker jeg Real pga de er favorittene mine og de passer min spillestil ganske bra, i oppbygning m.m.

Men for å slå Real vil jeg tro det første du må gjøre er å ta ut kantene til Real Madrid og ikke gi dem noe bakrom. Som du sikkert vet er Ronaldo ganske rask, mens Ozil har god innleggs/pasningsfot.

Så mitt tips vil være å like lavt og ungå bakrom, da vil det bli vanskelige for Ronaldo, men da må du også passe på at Ozil og Ronaldo får stå og prikke innlegg. For Higuain er en god hodespiller, det er også Ozil og Ronaldo.

Ellers er ikke forsvaret til Real det raskeste så muligens du har bakrom eller noe der.

 

Men ærlig talt, vet ikke åssen lag du bruker, men selv om du ikke er Real eller Chelsea er det ikke umulig å slå dem. Det tyder bare på at du suger defensivt og scorer ikke nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du god nok denensivt, så skal laget ha mindre å si. Men det jeg vet mange gjør er å rushe på og ikke være tålmodige, dermed er det plutselig masser av rom bak midstopperne/bekkene. Så vær tålmodig når du forsvarer og ikke møt han med mindre du er sikker. Det er bedre å holde dem på 16++ og la den få skyte, for det er ikke lett å score på langskudd og hvis de først gjør det er det lite du hadde fått gjort med det.

Det jeg ofte bruker når jeg skal forsvare meg er å holde inne LT(xbox)/L2(ps3) da er det lettere å snu og skjerme.

Det er heller ikke særlig lurt å takle på seg kort altfor tidlig, dette preger det mer senere i kampen da du kanskje hadde trengt en takling fra nettopp spillern som fikk det gule etter 10 min.

 

Ble kanskje litt invikla, men enkelt. Bare vær tålmodig og ikke selge seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig enig, Emils, være forsiktig med å "selge deg" som det så merkelig heter. Teknikken du beskriver, tålmodighet hvor man ikke lager store rom og bruk av press fra andreforsvar imens man selv følger spillere på løp er nøkkelen til godt forsvarsspill. Mange blir utolmodige og begynner å ta store sjanser i angrep hvis man klarer å forsvare seg godt.

 

Spiller som regel i en 4-2-3-1 formasjon hvor jeg "låser" midtbanen mest mulig og gjør det veldig vanskelig å komme igjennom, bare vent til de gjør en feil og så har man plutselig en overgangsmulighet.

Lenke til kommentar

mm, enig i det. Hvis du er tålmodig er det stor sjanse for at han kanskje blir utålmodig pga manglende trekk ofensivt og dermed kan du fort ta over kamp bildet. I værste fall kan du utnytte overgangene og score på de 2-3 sjansene du får, da blir motstanderene neppe mindre stressa og plutselig så gjør han utfattelig med feil

Lenke til kommentar

Har lastet ned chants og mange andre sanger til lagene i de største ligaene nå. Nå må jeg bare ordne ferdig med navn på artist og album slik at det blir enklere å finne igjen riktige sanger til lag og liga på ps3en. Etter det så tar det sikkert litt tid å sette opp riktig playlist til riktig lag også videre, så tror jeg kun starter med det som er til norske og spanske lag først.

Noen som har testet med å legge inn chants? I så fall hvordan blir lyden?

Lenke til kommentar

Jeg la inn denne :!:

 

http://www.youtube.com/watch?v=QSPAzd0LXBc&feature=related

 

Lyden er grei nok når det kommer sånn random inn i kampen, det høres faktisk ut som om det blir spilt på stadion.

 

Man kan dog nesten ikke høre sangen når lagene går inn på stadion, lyden er veldig svak da. Noe jeg heller ikke liker er at sangen som blir spilt når du får mål ikke får lov å bli ferdig. Med én gang reprisen er over etter at du har fått mål kutter bare sangen av. Litt irriterende egentlig.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

I arenaen. "Drill one in from outside the box. Score with a laces shot from outside the penalty box."

 

Har både brukt finesseskudd og lang skudd. Hva skal til egentlig?

 

Aner ikke, er den eg har igjen i arenaen også. Men eg bare venter til Pro'en er blitt noe bedre så han vertfall har en LITEN sjangse for å score fra 29 meter eller mer.

 

Jeg hører lyden hverken når spillerne går inn eller når jeg skårer mål, så jeg synes lydfunksjonen er en skuffelse!

 

Teknisk sett så tror og håper jeg at det er noe såpass lett at det kan bli patchet og fikset på. Det er jo bare snakk om å justere volum litt.

 

Du kan jo skru ned lyden på publikum,kommentatorer osv osv så det kanskje blir enklere å høre de lydene/musikken som du legger inn selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...