Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

er terje hauge brukt som mal i fifa 11 eller?

 

sitter å gamer online nå, plutselig så klikker alt. jeg faller ikek ut, men alt lever sitt eget liv. Bilde blir svart, spillerne blir borte osv. Eneste grunnen til at jeg ikke leaver er pga DNF!!

Endret av Emils1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egnetlig ganske skuffa over FIFA11. Føler at spiller er så tungt og det det er for lett å forsvare seg, raske spillere er ikke lengre en trussel for mitt forsvar osv. Spilt mange kamper online nå, og det ender bare med at ballen blir rotet bort på midtbanen og at spillere slår passningene til feil spillere, utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med Fifa 11 (siden jeg tidligere bare har eid Fifa 03 og Fifa 08:P)

 

En ting jeg synest er artig, men alikevel ganske irriterende er når jeg spiller på Virtual pro. Halve laget skal alltid være egoist og drible med ballen, eller bare ha den i hele tatt, mens resten av oss som faktisk vil trille ball blir ståendes å se på og springe i åpne rom i tilfelle de skulle bestemme seg for å sentre (noe som aldri skjer).

 

Det sier litt når jeg har spilt 3 online kamper på den måten, og 2/3 har jeg kommet på "Other good players" lista.

 

Det er ikke noen som har en klubb med spillere som faktisk vil spille litt taktisk, fin fotball? Jeg spiller Venstre w/b og utnytter alle rom, og bruker stadig kantene^^ Bare si ifra. Heter Colecter på PSN.

Lenke til kommentar

er terje hauge brukt som mal i fifa 11 eller?

 

sitter å gamer online nå, plutselig så klikker alt. jeg faller ikek ut, men alt lever sitt eget liv. Bilde blir svart, spillerne blir borte osv. Eneste grunnen til at jeg ikke leaver er pga DNF!!

 

At dere fortsetter å spille online, når dere VET at spillet er fullt av bugs og serverne ikke hele tiden klarer å behandle alle forespørslene og spillerene der ute, så ser eg ingen grunn til at dere kommer her å klager. Dere vet hva dere går til.

 

Ikke kun ment til deg altså ;)

Lenke til kommentar

er terje hauge brukt som mal i fifa 11 eller?

 

sitter å gamer online nå, plutselig så klikker alt. jeg faller ikek ut, men alt lever sitt eget liv. Bilde blir svart, spillerne blir borte osv. Eneste grunnen til at jeg ikke leaver er pga DNF!!

 

At dere fortsetter å spille online, når dere VET at spillet er fullt av bugs og serverne ikke hele tiden klarer å behandle alle forespørslene og spillerene der ute, så ser eg ingen grunn til at dere kommer her å klager. Dere vet hva dere går til.

 

Ikke kun ment til deg altså ;)

 

vi kan faktisk forlange at EA skal klare å holde servere oppe, dem vet at den dagen kommer hvor tusner sitter å gamer online.

Microsoft klarer seg da fint når dem har HALO, og det er ganske mye større enn FIFA

Lenke til kommentar

Vel, har den med at du spiller som andre spillere enn Pro'en din, at alt henger seg og folka bare løper rett frem eller i den retningen de løp da det hengte seg...

 

I Fifa 10 Quitter alle eg spiller mot viss de taper. Går ut ifra at det ikke har forandret seg noe særlig i Fifa 11?

 

Er sikkert quittere i Fifa 11 også, er nytt spill..ikke nye folk.

 

er terje hauge brukt som mal i fifa 11 eller?

 

sitter å gamer online nå, plutselig så klikker alt. jeg faller ikek ut, men alt lever sitt eget liv. Bilde blir svart, spillerne blir borte osv. Eneste grunnen til at jeg ikke leaver er pga DNF!!

 

At dere fortsetter å spille online, når dere VET at spillet er fullt av bugs og serverne ikke hele tiden klarer å behandle alle forespørslene og spillerene der ute, så ser eg ingen grunn til at dere kommer her å klager. Dere vet hva dere går til.

 

Ikke kun ment til deg altså ;)

 

vi kan faktisk forlange at EA skal klare å holde servere oppe, dem vet at den dagen kommer hvor tusner sitter å gamer online.

Microsoft klarer seg da fint når dem har HALO, og det er ganske mye større enn FIFA

 

Jo, men slik er det HVERT år når det kommer ett nytt Fifa, så det burde ikke komme som ett sjokk på noen.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Egnetlig ganske skuffa over FIFA11. Føler at spiller er så tungt og det det er for lett å forsvare seg, raske spillere er ikke lengre en trussel for mitt forsvar osv. Spilt mange kamper online nå, og det ender bare med at ballen blir rotet bort på midtbanen og at spillere slår passningene til feil spillere, utrolig irriterende.

 

Du vil bli vant til det. At passninger krever litt oppmerksomhet er jo bare logisk, var veldig lett å klistre perfekte passninger i 10. Samme gjelder lette spillere, når du får taket på det så kan du bruke forsvarsspilere som rundingsbøye samme hvor sterke de er. Ett par finter på forhånd, få de til å gå til en side og dytt høyre stikk i motsatte retning for å rykke og vips så er du forbi. Fortsett å forsiktig dytte på høyrestikka for å holde ballen foran deg og forsvarsspillere vil få problemer med å holde tritt med deg uten å lage frispark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egnetlig ganske skuffa over FIFA11. Føler at spiller er så tungt og det det er for lett å forsvare seg, raske spillere er ikke lengre en trussel for mitt forsvar osv. Spilt mange kamper online nå, og det ender bare med at ballen blir rotet bort på midtbanen og at spillere slår passningene til feil spillere, utrolig irriterende.

 

Ganske enig der. Minst halvparten av alle kamper jeg spiller ender opp uavgjort etter 90 minutter. Ofte er sluttresultatet 0-0 med mindre motstandern og jeg vil ha ekstraomganger og straffekonk.

Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg gjentar meg selv litt nå, men er det ikke naturlig at folk sliter litt i starten (særlig online) når det er ett helt nytt spill? Gi det tid folkens.

Du trenger ikke quitte etter 20 min fordi du ligger under 2-0 uansett? jeg har ikke lagt merke til noe "straffing" av quittere, ikke nevneverdig større poengtap enn i FIFA 10... det synes jeg er latterlig! At folk trenger tid er greit, men da trenger du ikke gå online med en gang...

Endret av alextheman
Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg gjentar meg selv litt nå, men er det ikke naturlig at folk sliter litt i starten (særlig online) når det er ett helt nytt spill? Gi det tid folkens.

Du trenger ikke quitte etter 20 min fordi du ligger under 2-0 uansett? jeg har ikke lagt merke til noe "straffing" av quittere, ikke nevneverdig større poengtap enn i FIFA 10... det synes jeg er latterlig! At folk trenger tid er greit, men da trenger du ikke gå online med en gang...

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du rabler om. Jeg snakket om de som syntes FIFA 11 var dårligere enn 10, jeg san ingenting om de som rage quitter kamper. :dontgetit: Noe jeg for så vidt hater og er en av grunnen til at jeg spiller såpass lite online som jeg gjør-

Lenke til kommentar

Jeg og måtte nedjustere fra World Class til Pro, etter titalls uavgjorte kamper.

Det er fordi du er elendig

 

 

Og du er barnslig..

Du kjører nissan og heier på manchester united? trenger jeg nevne bossabil og sjitlag?

 

og du fortsetter å begrunne utsagnet mitt for meg, Kjempe fint gjort, så slipper jeg :)

Lenke til kommentar

er terje hauge brukt som mal i fifa 11 eller?

 

sitter å gamer online nå, plutselig så klikker alt. jeg faller ikek ut, men alt lever sitt eget liv. Bilde blir svart, spillerne blir borte osv. Eneste grunnen til at jeg ikke leaver er pga DNF!!

 

At dere fortsetter å spille online, når dere VET at spillet er fullt av bugs og serverne ikke hele tiden klarer å behandle alle forespørslene og spillerene der ute, så ser eg ingen grunn til at dere kommer her å klager. Dere vet hva dere går til.

 

Ikke kun ment til deg altså ;)

 

vi kan faktisk forlange at EA skal klare å holde servere oppe, dem vet at den dagen kommer hvor tusner sitter å gamer online.

Microsoft klarer seg da fint når dem har HALO, og det er ganske mye større enn FIFA

 

Jo, men slik er det HVERT år når det kommer ett nytt Fifa, så det burde ikke komme som ett sjokk på noen.

 

ja, det vet jeg også at er et problem.

Men herregud, hvor vanskelig kan det være for et så ressursterkt firma som EA og sette opp noen stabile servere fra release. Dette, samt spillet, burde ha 1.pri. Skal, uten å si for mye, at det sitter nok mange rundt om og er irritert for det samme som meg.

Det skal jo ikke være slik at man må vente i 2 uker før man beveger seg online bare fordi EA er late og skal ha 2 uker til for å rette opp i et problem dem har hatt i årevis!

Heldigvis har man mulighet til å lagre replayene på HDD!

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...