Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente at det ikke gikk ann å bli mer irritert på fifa 11 enn det jeg i perioder ble på fifa 10. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking.

Synes det er mye lettere å stille seg inn for å ta headingen i FIFA11 kontra 10. Vinner mye flere dueller nå :)

merker det at forsvarerene gir mer i dueller enn hva en angriper gjør. I fifa10 hadde angriperen nesten 70% av sjangsen for å vinne, mens nå har er det kanskje 40.

 

Tshawe liker det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er jeg alene om å ha opplevd tosifret antall ganger som jeg har taklet klokkerent, først på ballen, for så å få straffe imot? (eller frispark da)

 

Har du hands påskrudd? Det hender ganske ofte i sklitaklinger at spilleren får med seg eller bare er borti ballen med armen eller hånda. Ideen om hands liker jeg, men den er ikke særlig godt implementert enda. Håper at EA vil klare å finjustere det for fremtidige FIFA spill.

Lenke til kommentar

Faen nå blir jeg forbanna her, jeg har alltid hatt en dønn stabil internett linje, kablet hele veien, men nå i Fifa 11, så har jeg mistet forbindelsen til EA serverene flere ganger.

Første gang: ledet 4-1 i 80 minutt, fikk loss + IF

Andre gang: Tapte kampen 0-1, og i det jeg skulle trykke avslutt kampen etter endt kamp så mistet jeg forbindelse til EA og fikk IF

Tredje gang: Låg under 0-1 og mistet plutslig forbindelsen til EA serverne. Fikk win på kampen.

 

Dette er helt latterlig, jeg har internett og Xbox Live forbindelse osv osv men forbindelsen til EA serverene i FIFA 11 bare dropper. Skjedde bl.annet ikke i WorldCup en eneste gang, og kun et par ganger i Fifa 10.

 

Jeg er meget opptatt av å holde IF lik 0, men nå har jeg allerede opparbeidet meg en liten ubetydlig IF %, men alikevel.

Lenke til kommentar

Er det noen som veit hvordan man scorer raske mål i arenaen? Teller det med én gang keepern gir deg ballen eller med én gang du får ballen etter at den har gått ut av banen?

 

Jeg har en rekord på 2:29 sekunder og ligger på 2. plass blant PSN-vennene mine, men har ingen anelse om hvordan jeg har klart det. :hmm: Førsteplassen har forøvrig en rekord på 1:83 sekunder.

Lenke til kommentar

har ikke hatt noe problemer sjøl, men det hakker så og si i hver kamp hos meg. Litt irriterende da jeg ikke får sentra og tatt finter som jeg vil, men men.

Har en stats på 8-1-1 så langt.

 

Det jeg merker online nå kontra 10ern er egentlig at spillere som der dårligere enn deg tar du mer på ferdigheter og spillere som har likt nivå som deg kjører ikke over deg helt plutselig. Fått mye jevnere kamper

Lenke til kommentar

Synes alle spillerne jeg møter spiller så og si helt likt på ganske likt nivå, er veldig lite forskjell. Noen ganger hender det seg at man møter skikkelig gode spillere, men er for det meste på et gyldent snitt.

 

Det som egentlig har vært kjennetegnet til kvalitet så langt, synes jeg, er hvordan man forsvarer seg, for der trengs det tålmodighet.

 

Min statistikk: 11-5-6

 

Målet hver dag er å samlet ikke gå i minus (den og den dagen)

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...