.Anders. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Konge! Dette var etter FIFA 11 kom, yes? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Må få opp scorings ration min så jeg : p Har i gj.snitt 10.50 skudd på mål hver kamp, men bare 2,15 mål. Men vel og merke er det sikkert noen langskudd som ligger å lurer i den. : P Har dog 0.00 på booking i kamp da : ) btw, får ikke til å legge inn egene sanger på fifa 11. Noen som har fått det til og kan si hvordan man gjør det? Endret 2. oktober 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du må legge de inn på PS3'en din først. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jau, hvis det er som på NHL10 må du ha sangene på xboxen, og resten er rimelig rett frem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ja, da var det bare å finne ut hvordan jeg gjør det : P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 btw, får ikke til å legge inn egene sanger på fifa 11. Noen som har fått det til og kan si hvordan man gjør det? 1. Sett sangene du vil ha på en minnepenn/iPod/MP3-spiller. 2. Bruk en USB-kabel for å koble den til PS3'en. 3. Gå til "Musikk" og finn enheten du har kobla til. Trykk på trekant og så "Vis alle". 4. Trykk trekant, og velg "Kopier flere". Deretter velger du "Velg alle". 5. Gå til "Spilleliste" og velg "Lag ny spilleliste". 6. Trykk trekant på sangene du ser under "musikk", og velg "legg til spilleliste". 7. Start spillet, gå på "mitt FIFA 11", "min musikk" og velg sangene derfra. Du burde ha forskjellige spillelister for chants og sanger. På den måten slipper du å høre chants når du er i menyen. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ja, da var det bare å finne ut hvordan jeg gjør det : P Rippe CDer er eneste måten jeg kommer på her og nå... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for hjelpen Latias, men jeg har 360, så hjelper lite med PS3 guide da! Men fin hvor de som har å bruke! Eneste jeg finner ut og Sveern, tungvindt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 TROR du kan spille av fra minnepenn og, men ikke sikker på det. Har ikke xboxen min her, hvis ikke skulle jeg prøvd... Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 aiaiai, skjermen frøs i en rematch mot en person jeg har tapt to kamper på rad mot, og denne kampen hadde jeg virkelig kontroll i starten. Nå venter begge på at an stikker. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Konge! Dette var etter FIFA 11 kom, yes? Yes, på release- dagen Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kalender opplegget dem har laget syns jeg er tungvindt, om man får 1 beskjed hver dag tar det jo evigheter før man kommer seg til selve kamp dagen, ellers lurer jeg oxo på om det kun er mulig å finne spillere via navn søk? Går relativt raskt her, den kalender tingen. Hjalp å installere spillet på harddisken. Og det er jo ENORMT mange måter man kan søke etter spillere på. Under navn så er det mange ting som man kan stille inn på før man søker, og bare la navnet være blankt. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mente at det ikke gikk ann å bli mer irritert på fifa 11 enn det jeg i perioder ble på fifa 10. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skrivefeil på nyheter etter kampene, feks "2 - 0 till Arsenal over City" og "own goal" er blitt til "egne mål" - PS3. Tror jeg hopper over til engelsk. Men ellers et jævlig bra spill , lenge siden jeg kjøpte et fotballspill sist på konsoll. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for hjelpen Latias, men jeg har 360, så hjelper lite med PS3 guide da! Men fin hvor de som har å bruke! Eneste jeg finner ut og Sveern, tungvindt. Du må brenne det som en lyd-cd og rippe låtene til xboxen Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking. Bruk andre forsvarer press og fall av og følg spilleren som går på løp, synes det er mye lettere å forsvare seg mot høye gjennombruddspassninger i 11 enn 10. At den som står fremst vinner hodeduellen som det var i Fifa 10 er jo bare ulogisk, nå man prøve å skubbe unna motstanderen og time headingene mye bedre. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking. Bruk andre forsvarer press og fall av og følg spilleren som går på løp, synes det er mye lettere å forsvare seg mot høye gjennombruddspassninger i 11 enn 10. At den som står fremst vinner hodeduellen som det var i Fifa 10 er jo bare ulogisk, nå man prøve å skubbe unna motstanderen og time headingene mye bedre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mente at det ikke gikk ann å bli mer irritert på fifa 11 enn det jeg i perioder ble på fifa 10. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking. Synes det er mye lettere å stille seg inn for å ta headingen i FIFA11 kontra 10. Vinner mye flere dueller nå Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er jeg alene om å ha opplevd tosifret antall ganger som jeg har taklet klokkerent, først på ballen, for så å få straffe imot? (eller frispark da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå