Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få opp scorings ration min så jeg : p

Har i gj.snitt 10.50 skudd på mål hver kamp, men bare 2,15 mål. Men vel og merke er det sikkert noen langskudd som ligger å lurer i den. : P

Har dog 0.00 på booking i kamp da : )

btw, får ikke til å legge inn egene sanger på fifa 11. Noen som har fått det til og kan si hvordan man gjør det?

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

btw, får ikke til å legge inn egene sanger på fifa 11. Noen som har fått det til og kan si hvordan man gjør det?

1. Sett sangene du vil ha på en minnepenn/iPod/MP3-spiller.

2. Bruk en USB-kabel for å koble den til PS3'en.

3. Gå til "Musikk" og finn enheten du har kobla til. Trykk på trekant og så "Vis alle".

4. Trykk trekant, og velg "Kopier flere". Deretter velger du "Velg alle".

5. Gå til "Spilleliste" og velg "Lag ny spilleliste".

6. Trykk trekant på sangene du ser under "musikk", og velg "legg til spilleliste".

7. Start spillet, gå på "mitt FIFA 11", "min musikk" og velg sangene derfra.

Du burde ha forskjellige spillelister for chants og sanger. På den måten slipper du å høre chants når du er i menyen. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kalender opplegget dem har laget syns jeg er tungvindt, om man får 1 beskjed hver dag tar det jo evigheter før man kommer seg til selve kamp dagen, ellers lurer jeg oxo på om det kun er mulig å finne spillere via navn søk?

Går relativt raskt her, den kalender tingen. Hjalp å installere spillet på harddisken. Og det er jo ENORMT mange måter man kan søke etter spillere på. Under navn så er det mange ting som man kan stille inn på før man søker, og bare la navnet være blankt.

Lenke til kommentar

Mente at det ikke gikk ann å bli mer irritert på fifa 11 enn det jeg i perioder ble på fifa 10. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking.

Lenke til kommentar

Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking.

Bruk andre forsvarer press og fall av og følg spilleren som går på løp, synes det er mye lettere å forsvare seg mot høye gjennombruddspassninger i 11 enn 10.

At den som står fremst vinner hodeduellen som det var i Fifa 10 er jo bare ulogisk, nå man prøve å skubbe unna motstanderen og time headingene mye bedre.

Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking.

Bruk andre forsvarer press og fall av og følg spilleren som går på løp, synes det er mye lettere å forsvare seg mot høye gjennombruddspassninger i 11 enn 10.

At den som står fremst vinner hodeduellen som det var i Fifa 10 er jo bare ulogisk, nå man prøve å skubbe unna motstanderen og time headingene mye bedre.

Lenke til kommentar

Mente at det ikke gikk ann å bli mer irritert på fifa 11 enn det jeg i perioder ble på fifa 10. Det er fullstendig umulig å tukte en høy gjennombruddspasning og headinger er det umulig å innstille seg mot. Det er helt tilfeldig hvem som treffer headingen. På fifa 10 var det iallfall slik at den som stod forrest vant duellen, mens her er det terningkast og stråtrekking.

Synes det er mye lettere å stille seg inn for å ta headingen i FIFA11 kontra 10. Vinner mye flere dueller nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...