Hanihagen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som er keen på og ta en kamp? Xbox 360: Pwndbysk8rn Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Går det an å gjøre virtural pro'en sin om til keeper, forsvar osv hele tiden? Jeg spiller nå spiss, men er også keen på å forbedre statsa på keeper og forsvar så han blir bedre der også. En ting til: Når man spiller "be-a-pro" og andre spillere på laget blir skadet virker det som om de spiller likevel. Stemmer det eller er det bare meg? Endret 2. oktober 2010 av .Anders. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Ja, det er bare å endre posisjon, har selv spilt litt keeper og midtbane for å ta noen relaterte oppgaver Endret 2. oktober 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 fikk transfer nå, akkurat kjøpt CR7 for 49mp å han har 260k i lønn Ena annen ting, det er sikkert et dumt spørsmål men er det mulig å hente fram pro`en fra fifa 10 eller må man begynne fra skratch? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ble det ikke innført noe straff for å bare stikke fra kampene når man taper? sykt irriterende når folk quitter når man scorer mål Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 OMG, jævla irriterende når folk forlater kampen etter at de har tapt! Burde vært en greie mot sånt.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Veldig gøy da en jeg kjenner er med på spillet, har spilt med han da jeg var yngre Mathias Gundhus på Godset, pleide å score på returene fra skuddene hans. I tilleg må jeg si at Ibrahimovic er vill på dette spillet! Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet Mathias Gundhus på Strømsgodset Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Prøver igjen: Noen som har en finishing celebration guide til 360? Lett rundt på youtube men enda ikke funnet noe Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 En annen ting, det er sikkert et dumt spørsmål men er det mulig å hente fram pro`en fra fifa 10 eller må man begynne fra skratch? Godt spørsmål. Noen som vet dette eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du må begynne på nytt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet Mathias Gundhus på Strømsgodset How could I know Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje like greit. Vet du om man kan lage ansikt hvis man har Mac? På FIFA 10 måtte man ha internet explorer for å lage game face.. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet Mathias Gundhus på Strømsgodset How could I know Er dere gode venner/brødre/samme person? Har jo så og si samme brukernavn også EDIT: Etter litt undersøkelser er dere jo født samme dag også! Endret 2. oktober 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje like greit. Vet du om man kan lage ansikt hvis man har Mac? På FIFA 10 måtte man ha internet explorer for å lage game face.. Måtte man da ikke Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet Mathias Gundhus på Strømsgodset How could I know Er dere gode venner/brødre/samme person? Har jo så og si samme brukernavn også Bror min vel Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei? Jeg prøvde på Macen min og da fikk jeg beskjed om at det ikke funket.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kalender opplegget dem har laget syns jeg er tungvindt, om man får 1 beskjed hver dag tar det jo evigheter før man kommer seg til selve kamp dagen, ellers lurer jeg oxo på om det kun er mulig å finne spillere via navn søk? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har ikke opplevd det nei. Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på Torstein? Spiller på legendary Spilte karrieremodus til langt på natt i dag. Helt fantastisk gøyt, men var et problem som irriterer meg noe sykt. Jeg hadde riktig nok spilt mange kamper før dette, men i en kamp frøs bildet etter at jeg scorte et mål, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å slå av Xboxen.. Utrolig surt.. Noen som har opplevd det samme? Opplevde det online nå nettopp når jeg utlignet i ekstraomganger med Zlatan til 2 - 2. Fikk tapet dessvere. EA sliter med serverne som alltid tidlig og derfor har jeg flere tap enn jeg skulle hatt, men det kommer til å gå seg til. Spilt rundt 30 kamper online nå og stortrives med spillet, langt bedre enn FIFA 10. Forferdelig surt når det skjer. Jeg fikk nettopp sparken i Arsenal.. Har på legendary både på styre og vanskelighetsgrad, og jeg lå på 6. plass etter halvspilt sesong (og en GOD del poeng bak Chelsea, som forøvrig ikke hadde tapt enda) og fikk fyken.. Kjipt Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Syns å huske at fifa skulle gi de som quittet en straff eller noe ? fikk min første quit i går,og jeg har bare spilt 4 online kamper eller noe. Jeg tapte kampen, og akkurat i det jegskulle til å avslutte til meny, så begynner det der jævla tenke ikonet og 2 sekunder senere "du har mistet forbindelsen" osv. Jeg fikk altså IF, i en kamp som var spilt ferdig, men jeg rakk aldri å trykke avslutt til meny. Opplevde en annen bug, en spiller som skulle få gult kort, så såg en bare dommern sprang bort til spilleren, viste det gule kortet, la kortet på plass, viste det gule kortet, la kortet på plass, viste det gule kortet osv osv i 1,5 minutt. Før vips disconnected. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei? Jeg prøvde på Macen min og da fikk jeg beskjed om at det ikke funket.. Hei! Jeg lagde game face på mac'en min, fungerte fint det. Følg instrukjonene som står på EA's sider. Husk at du må laste inn browser plugin for at det skal fungere. Jeg brukte safari til hele problemer, 0 stress så lenge man har lagt inn det man skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå