Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det an å gjøre virtural pro'en sin om til keeper, forsvar osv hele tiden?

Jeg spiller nå spiss, men er også keen på å forbedre statsa på keeper og forsvar så han blir bedre der også.

En ting til: Når man spiller "be-a-pro" og andre spillere på laget blir skadet virker det som om de spiller likevel. Stemmer det eller er det bare meg?

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet :) Mathias Gundhus på Strømsgodset

How could I know :shrug:

Er dere gode venner/brødre/samme person?

Har jo så og si samme brukernavn også :)

EDIT: Etter litt undersøkelser er dere jo født samme dag også!

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Kanskje like greit. Vet du om man kan lage ansikt hvis man har Mac? På FIFA 10 måtte man ha internet explorer for å lage game face..

Måtte man da ikke :p

Jeg synes det er litt morsomt at en jeg spilte guttefotball med for noen år siden er med på spillet :) Mathias Gundhus på Strømsgodset

How could I know :shrug:

Er dere gode venner/brødre/samme person?

Har jo så og si samme brukernavn også :)

Bror min vel ;)

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det nei. Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på Torstein?

Spiller på legendary :)

Spilte karrieremodus til langt på natt i dag. Helt fantastisk gøyt, men var et problem som irriterer meg noe sykt. Jeg hadde riktig nok spilt mange kamper før dette, men i en kamp frøs bildet etter at jeg scorte et mål, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å slå av Xboxen.. Utrolig surt.. Noen som har opplevd det samme?

Opplevde det online nå nettopp når jeg utlignet i ekstraomganger med Zlatan til 2 - 2. Fikk tapet dessvere. EA sliter med serverne som alltid tidlig og derfor har jeg flere tap enn jeg skulle hatt, men det kommer til å gå seg til. Spilt rundt 30 kamper online nå og stortrives med spillet, langt bedre enn FIFA 10.

Forferdelig surt når det skjer. Jeg fikk nettopp sparken i Arsenal.. Har på legendary både på styre og vanskelighetsgrad, og jeg lå på 6. plass etter halvspilt sesong (og en GOD del poeng bak Chelsea, som forøvrig ikke hadde tapt enda) og fikk fyken.. Kjipt :p

Lenke til kommentar

Syns å huske at fifa skulle gi de som quittet en straff eller noe ? fikk min første quit i går,og jeg har bare spilt 4 online kamper eller noe. Jeg tapte kampen, og akkurat i det jegskulle til å avslutte til meny, så begynner det der jævla tenke ikonet og 2 sekunder senere "du har mistet forbindelsen" osv. Jeg fikk altså IF, i en kamp som var spilt ferdig, men jeg rakk aldri å trykke avslutt til meny.

Opplevde en annen bug, en spiller som skulle få gult kort, så såg en bare dommern sprang bort til spilleren, viste det gule kortet, la kortet på plass, viste det gule kortet, la kortet på plass, viste det gule kortet osv osv i 1,5 minutt. Før vips disconnected.

Lenke til kommentar

Nei? Jeg prøvde på Macen min og da fikk jeg beskjed om at det ikke funket..

Hei! Jeg lagde game face på mac'en min, fungerte fint det. Følg instrukjonene som står på EA's sider. Husk at du må laste inn browser plugin for at det skal fungere. Jeg brukte safari til hele problemer, 0 stress så lenge man har lagt inn det man skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...