ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvorfor ikke styre hele laget selv? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er ALT for enkelt å kjøre en høy gjennombruddspasning i 11. Stadig flere online som har funnet ut av det nå. Det ender opp med en kamp hvor det går fra Keeper --> midtbane --> høy gjennombruddspasning --> angrep --> mål.. Og slik forsetter det gjennom hele kampen, kamp etter kamp. Vannvittig kjedelig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Slikt kan hindres med effektivt forsvarsspill. Marker med den ene stopperen mens du presser med en annen spiller. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Slikt kan hindres med effektivt forsvarsspill. Marker med den ene stopperen mens du presser med en annen spiller. Det han sier. Har spilt en del online i kveld og har ikke opplevd lagg i det hele tatt. Et helt annet spill enn offline og jeg nyter hvert sekund.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Slikt kan hindres med effektivt forsvarsspill. Marker med den ene stopperen mens du presser med en annen spiller. Selvsagt, men greia er at det er alt for presist... Men kansje bare en vanesak? Samt at kampene blir jævla ensformig. Endret 1. oktober 2010 av haddis Lenke til kommentar
japs Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Må si meg mektig skuffet over Fifa 11. Mer ensidig og kjedelig skal du lete lenge etter. Styrke har altfor mye å si. Spillere som Drogba og Anelka er umulige å stoppe. Synes 10'ern var flere hakk bedre enn dette. Kantene har en tendens til å gjemme seg bort, og angrepsspillet er latterlig oppbygd. Det å skåre på halvsprett alene med keeper, er så og si umulig. Håper dette er noe jeg vender meg til. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Inntrykket mitt hittil er at det er mange flere måter å spille på enn i tidligere spill. Ping-pong eller fart og kontinger er ikke alt lenger. Prøv f.eks. å stopp Drogba eller Anelka med Pepe, det skal gå ganske greit. 3 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror vanskelighetene mange har går på at det er uvant ja, ΣΙΝΔΡΕ. Spiller føles for utrolig forskjellige og man må utnytte sitt eget lags styrker og svakheter. Det er herlig hvordan Sol Campbel som jeg bruker som stopper i karrieremodusen kan dytte nesten alle unna ballen, men så fort de får tid og rom så blir han en rundingsbøye pga at han er treg. Det samme gjelder Ben Arfa som jeg har på vingen. Blir det trangt så blir han dyttet vekk rimelig raskt, men får han tid og rom så løper han forbi de aller fleste. Har vel spillt rundt 20 kamper så langt og førsteinntrykket er kjempebra. Alt føles også mye mer tilfeldig enn før, det kan være fordi det er nytt, men jeg lærte meg ekstremt fort hva som kom til å skje i visse situasjoner i Fifa 10, i 11 så virker det som om situasjoner som oppstår har flere tilfeldige utfall som fører til at kamper ikke føles så like. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Pepe goller for meg på corner HVER ENESTE kamp. sykt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har ikke spilt mer enn 6-7 kamper online, men syntes det nesten var litt for lett å runde keeper. Lagget også litt i kampen, forøvrig et latterlig resultat. Vant 7-5. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39284190 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjører dere standard taktikk, eller lager dere selv? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må si jeg syntes Chelsea og real madrid er noen ordentlig drit lag og spille mot, rett og slett feigt. Pleier som regel og la vær og spille mot sånne fjomper Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 FIFA 11 er det desidert beste spillet i serien. Pasningsystemet var bedre, selv om det blir noen helt håpløse en gang i blant. Ble veldig imponert av ''Battle for possesion'' og taklingsystemet. MYE bedre enn FIFA 10. Det som skuffet var at det ble ganske mange lette frispark, handsen var veldig uferdig og det var ganske mange bugs. Men alt i alt, et fantastisk fotballspill! Lenke til kommentar
japs Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Pepe goller for meg på corner HVER ENESTE kamp. sykt. Sier vel sitt. Er jo urealistisk til de grader. HAr også merket at jeg har skårt på en del cornere med Ferdinand og Vidic. Hovedproblemer mitt er egentlig at jeg ikke klarer å forsvare meg på dette spillet. Var aldri et problem på fifa 10. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Det gjelder å bruke andreforsvarer aktivt, og å finne en formasjon og taktikk som passer deg. Hold inne O, mens du plasserer han du styrer i støtte eller til å følge andre løp. Det pleier å fungere for meg. Endret 1. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen andre som opplever at spillet noen ganger henger seg helt i 2-3 sekunder så fortsetter igjen, skjer 1 gang omtrent hver eneste kamp for meg, online og offline. Har skjedd tidligere i fifa 10/WC og, men ikke så ofte, og som oftest frøys den ikke helt. Flere som opplever samme, eller kan det være selve ps3'n? Skjer her også... Gjerne oftere enn 1 gang per kamp også. Jævlig irriterende, men "godt" å se andre med problemet. Var redd PS3en var ødelagt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 syns det er så morro å lese enkelte ting folk klager for jeg Mye av det som blir klaga for, går på hvor god man er selv tror jeg 2 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har begynt å holde inne R2 når jeg mottar ball, skjønte f ikke hvordan motstanderen fikk med seg ballen så lett i mottaket! Kanskje det er det som er tingen. R2!! ^^ Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg 9 wins, 1 draw og 13 tap. Ser ut som jeg får fifa 10 tilbakefall Det var en periode hvor jeg vant så og si hele tiden på 10ern, men så plutselig sa det bom stopp og jeg tapte over 20 kamper nesten på rad. Jeg syns spillet virker tregere en fifa 10, kanke spille like hurtig pasninger blant annet, er akkurat som og game fifa 10 med lag liksom. Jeg sliter virkelig med og spille forsvar og ta ballen ifra folk. Jeg har og ballen svært svært lite og mister den svært fort når jeg har den. Og en ting jeg blir nøyt og nevne, det er hvor utrolig plagsomt det er med folk som trykker pause hele tiden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 er også irriterende med folk som skal se reprise av ALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå