Niram Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 10 matcher med Pool nå, 8 seiere og 1 tap.. Så har jeg 1 på uavgjort, tror det var når serveren kræsja en gang.. Meireles skorer flere mål enn Torres er konklusjonen så langt, nesten alle på hodet Du bruk og være livepool? jeg pleier og være liverpool, men nå har jeg plutselig begynt og tape hele tiden -.- 5 tap har jeg nå hvor 3 av dem var på rad Jepp, spiller bare med Liverpool på fifa Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vet ikke om det er spørt om tidligere. Men må du betale på xboxen også for å kunne spille online? Eller er dette bare på PS3? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Omvendt mener du? Jeg betaler ikke for å spille online med ps3 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvordan fungerer egentlig D-pad taktikker? Jeg vet hvordan jeg skifter Ultra defensive, defensive, offensive osv osv. Men noen ganger får jeg opp en meny hvor jeg kan velge swap wings, counter attack o.l. men det er ved uhell. Hvordan får jeg opp denne menyen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg føler deg, klikket mot både aunron/aunmar/Vamos og Sindre for meg. Helt forferdelig. Cruiset med 2-0 mot deg, og så klikket serverne. Attpåtil fikk du seieren! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvordan fungerer egentlig D-pad taktikker? Jeg vet hvordan jeg skifter Ultra defensive, defensive, offensive osv osv. Men noen ganger får jeg opp en meny hvor jeg kan velge swap wings, counter attack o.l. men det er ved uhell. Hvordan får jeg opp denne menyen? Piltastene? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du holder nede enten piltast opp eller piltast ned. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lekte i første omgang med Ronaldinho og Zlatan, skapte sjanse på sjanse. I andre omgang putter du to kjappe mål, men jeg skulle snudd det. Gleder meg til flere kamper Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 STOR forskjell på offline og online mode. Lagger jo verre, ikke vits å prøve på noe en gang.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har en finishing celebration guide for X360? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilken posisjon spiller folk i på karrieremodusen? Valgte off. midtbane selv, har inntrykk av at forsvar og angrep kan bli litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 lagger jo ikke om dere spiller mot folk dere får grønne streker hos!? Gjør det iallefall ikke her, spiller jeg mot folk det er rødt eller gult på så lagger det, så da quiter jeg der man velger lag og venter heller til jeg finner en med grønt.. 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Samme som deg, maradona. Ble fristet av å knuse inn langskudd, men har ikke blitt så alt for mange av dem. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Uff nå gikk det katastrofalt dårlig får meg online. Gikk fra og vinne hele tiden ( 7wins 5 steak) til og tape 10 ganger hvor 7 av dem var på rad -.- i give up lzzm ^^ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilken posisjon spiller folk i på karrieremodusen? Valgte off. midtbane selv, har inntrykk av at forsvar og angrep kan bli litt ensformig i lengden. Spiller OMS selv Stortrives i den posisjonen.. Styrer dere hele laget når dere spiller eller bare pro'en? Jeg varierer litt.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Detta med kjøp å salg av spillere skjønte jeg ikke en dritt av, jeg prøver å kjøpe spillere men får hele tida beskjed om at laget mitt er fullt, sel om jeg har plass til nesten 10 spillere mer... Bump Siden jeg ikke har begynt som manager selv ennå vet jeg ikke mye om dette, men har du sjekket at du ikke har spillere som er lånt ut? Mener jeg har hørt at utlånte spillere teller som dine egne.. (Tror jeg) Du kan jo sjekke iallefall.. Ellers vil jeg si at jeg håper EA gjør noe med pasningene i spillet. Det er en del ganger jeg sitter og bare "Hva faen! Til og med jeg personlig klarer å sentre hardere til en medspiller lengre unna." Ikke sjelden at dette har ødelagt flyten i kampene.. Nå har jeg solgt flere spillere, å det til ingen nytte... jeg gir opp snart Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 lagger jo ikke om dere spiller mot folk dere får grønne streker hos!? Jo. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Detta med kjøp å salg av spillere skjønte jeg ikke en dritt av, jeg prøver å kjøpe spillere men får hele tida beskjed om at laget mitt er fullt, sel om jeg har plass til nesten 10 spillere mer... Bump Jeg hadde problemet i starten med United. Det jeg gjorde var å kaste ut de 2 dårligste spillerene på laget siden jeg ikke hadde fått igjen mye for de uansett, jeg kasta de ut, og da var det ikke problem lengere, nå må det jo sies at jeg lånte ut/solgte nesten halv laget med en gang da Siden jeg ikke har begynt som manager selv ennå vet jeg ikke mye om dette, men har du sjekket at du ikke har spillere som er lånt ut? Mener jeg har hørt at utlånte spillere teller som dine egne.. (Tror jeg) Du kan jo sjekke iallefall.. Ellers vil jeg si at jeg håper EA gjør noe med pasningene i spillet. Det er en del ganger jeg sitter og bare "Hva faen! Til og med jeg personlig klarer å sentre hardere til en medspiller lengre unna." Ikke sjelden at dette har ødelagt flyten i kampene.. Nå har jeg solgt flere spillere, å det til ingen nytte... jeg gir opp snart Lenke til kommentar
stianski Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 noen som blir med å lage pro club for medlemmene her på forumet? hva er proffene deres på? min er 81 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er irriterende hvor dårlige lagkameratene er i Career-Mode. Jeg spiller gjerne på meg en 8-9 i rating, mens de andre roter rundt med idiotiske pasninger og ballmist. Skulle gjerne ha skrudd opp til Legendary, men da blir jo motstanderen like gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå