Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte for det meste karrieremodus i 10, men følte at den var veldig tynn. Den er hundre ganger bedre i 11 så langt, har tatt over Newcastle og har planer om å prøve å ta de til en ny storhetstid som de hadde på 90-tallet... så sant jeg ikke får ett bedre tilbud av en annen klubb da. :ph34r:

Lenke til kommentar

Pakker opp fifa 11 når jeg kommer hjem fra jobb, måtte bare ha den da jeg har de alle sammen fra 1995. Drømmen er å kjøpe meg ps3 eller xbox det er ikke tvil om at der er fifa mye bedre, men enn så lenge så får jeg nyte fifa på pc'n.

Gleder meg!

Egentlig patetisk av EA hvordan de har mekka PC-versjonen av FIFA de siste årene. Jeg vet ikke hvordan det er i år, men 9 og 10 var totalt forskjellig fra PS3 og 360-versjonene, rett og slett dritdårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pakker opp fifa 11 når jeg kommer hjem fra jobb, måtte bare ha den da jeg har de alle sammen fra 1995. Drømmen er å kjøpe meg ps3 eller xbox det er ikke tvil om at der er fifa mye bedre, men enn så lenge så får jeg nyte fifa på pc'n.

Gleder meg!

Egentlig patetisk av EA hvordan de har mekka PC-versjonen av FIFA de siste årene. Jeg vet ikke hvordan det er i år, men 9 og 10 var totalt forskjellig fra PS3 og 360-versjonene, rett og slett dritdårlig.

Personlig synes jeg ikke fifa 10 på pc er direkte dårlig, men uten tvil den henger milevis etter PS3 og 360, regner heller ikke med at 11'rn kommer i nærheten av PS3 og 360'n, men hvis den bare nærmer seg litt så blir jeg meget fornøyd. Jeg håper jo så klart at jeg en gang kan ta meg råd til PS3 eller 360, men vi får se.

Fifa 10 er alt for enkel på pc, mye mer realistisk på PS3 og 360, så en får bare håpe at EA Sport har brukt litt mer penger på pc versionen denne gangen (men jeg tviler)

Lenke til kommentar

Jeg er muligens en av få, har ikke fåt lest alle sidene her, men jeg må si jeg er litt skuffa over Fifa 11. Det er kanskje mere realistisk nå, men jeg må si jeg likte Fifa WC sitt gameplay osv mye bedre. Å hva er det med farta til spillere? Greit nok at Rooney ikke er verdens raskeste, men med en gang han har ballen i beina kan jo faen meg Crouch ta lett igjen Rooney. Også er det gjennombrudd, jeg sender han på løp, men han tar liksom aldri noen supre løp, han setter aldri full fart rett fram så jeg kan få slått en høy pasning. Her er også farta et problem. Når f.eks Rooney starter på et bakromsløp, så greier mange forsvarere å følge løpet veldig lett, patetisk etter min mening.

Ellers liker jeg veldig godt hva de har gjort med pasningene, utenom det må jeg si jeg er skuffa, desverre.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Jeg er muligens en av få, har ikke fåt lest alle sidene her, men jeg må si jeg er litt skuffa over Fifa 11. Det er kanskje mere realistisk nå, men jeg må si jeg likte Fifa WC sitt gameplay osv mye bedre. Å hva er det med farta til spillere? Greit nok at Rooney ikke er verdens raskeste, men med en gang han har ballen i beina kan jo faen meg Crouch ta lett igjen Rooney. Også er det gjennombrudd, jeg sender han på løp, men han tar liksom aldri noen supre løp, han setter aldri full fart rett fram så jeg kan få slått en høy pasning. Her er også farta et problem. Når f.eks Rooney starter på et bakromsløp, så greier mange forsvarere å følge løpet veldig lett, patetisk etter min mening.

Ellers liker jeg veldig godt hva de har gjort med pasningene, utenom det må jeg si jeg er skuffa, desverre.

Forsvars AI-en har blitt oppgradert så motstanderen er MYE flinkere til å følge/forutse spillere som går på løp. Man kan også be spillere gå på løp. EA hadde vistnok fått mye tilbakemeldinger på at gjennombruddspassninger (særlig høye) var alt for enkle og det var nesten den eneste måten de scoret på siden det var så effektivt. Synes det er helt greit at de har gjort noe med det. Når du løper med ball bruke høyre stikk til å dytte ballen foran deg, den virker litt mer sensitiv i år så man kan dytte den kortere foran seg og kan brukes effektivt til å øke farten til en spiller, men er risky siden man er mer utsatt for taklinger fra spillere forfra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fifa 11 på PC er faktisk akkurat likt Fifa 10 på 360 og PS3. De har brukt samme kampmotoren osv. Men alt av drakter osv. er nytt da! :thumbup:

Så noen snutter på youtube da så jeg at fifa 11 ikke var lik fifa 10 (på pc) Det lover jo godt. Selv om fifa 11 sikker er mye bedre på PS3 og 360, så er jeg fornøyd hvis den er forbedret så mye som fifa 10 på 360. Da gleder jeg meg til å prøve

Lenke til kommentar

Det jeg synest er mest irriterende til nå er at vi har 40 sekund på å sette opp laget online. Unødvengid stress, spesielt når en spiller med Live Season på, noe som er et must for meg. Jada, jeg vet at det stopper idioter i å bruke evigheter, men uansett!

Lenke til kommentar

Gleder meg!

Nei, det er ikke patetisk. Større marked for konsoll. Syntes egentlig det er helt konge. Liker at de fokuserer på konsollopplevelsen framfor pcopplevelsen.

Lenke til kommentar

altså, klarer du ikke å sende pasninger uten at det går via motspillere, eller klarer å styre spillet fordi det "går for sakte" så har du ikke noe i fifa 11 å gjøre mener nå jeg.

Spillet er HERLIG!

Akkurat ferdig med min første sesong med united nå, vant ligaen etter myyyye slit og fa cup samt liga cupen!

Etter sesongen satt jeg med 85 mill pund, og fikk jaggu kjøpt Ronaldo tilbake for ca 49, samt at jeg fant Akinfeev!

Klar for ny sesong når jeg får tid smile.gif

Prøv med et lag med 3 stjerner istedenfor United med Ronaldo så ser du poenget mitt, da midtbanen min knapt klarer å sentre 29 meter før ballen stopper. (Lav pasning på max styrke)

Mener du at meningen med Fifa11 bare er i spille med United og andre 5* lag så er det etter min mening du som ikke har skjønt filla.

Viser ellers til en post fra meg her tidligere hvor World Class fortsatt var nogenlunde lett med dyktige lag, men komplett umulig med 3* lag.

Spiller også med lag ned til 1 stjerne jeg og kjenner meg fortsatt ikke igjen i det du prøver å si.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever at spillet noen ganger henger seg helt i 2-3 sekunder så fortsetter igjen, skjer 1 gang omtrent hver eneste kamp for meg, online og offline. Har skjedd tidligere i fifa 10/WC og, men ikke så ofte, og som oftest frøys den ikke helt. Flere som opplever samme, eller kan det være selve ps3'n?

Lenke til kommentar

10 matcher med Pool nå, 8 seiere og 1 tap.. Så har jeg 1 på uavgjort, tror det var når serveren kræsja en gang..

Meireles skorer flere mål enn Torres er konklusjonen så langt, nesten alle på hodet :p

Du bruk og være livepool? :p jeg pleier og være liverpool, men nå har jeg plutselig begynt og tape hele tiden -.- 5 tap har jeg nå hvor 3 av dem var på rad :mad:

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever at spillet noen ganger henger seg helt i 2-3 sekunder så fortsetter igjen, skjer 1 gang omtrent hver eneste kamp for meg, online og offline. Har skjedd tidligere i fifa 10/WC og, men ikke så ofte, og som oftest frøys den ikke helt. Flere som opplever samme, eller kan det være selve ps3'n?

Jævla irriterenda ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...