Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Xbox er batteri i, det er det jeg ikke liker. Blandet Bluray og hd , sry En ting til er vibrasjonen i dualshock kontrollen, den gir litt mer feelingen når du spiller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Dualshock er jo heller ikke standard kontroller som kommer med PS3 ved kjøp, og batteri er det feks i Sixaxis kontrollerne til PS3 også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg fikk dualshock med... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Da var det en Bundle pack du kjøpte isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Kjøpte ps3 med Fifa 10 pakke greie. Fikk ikke HDMI kabel med :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Okay, Nei HDMI kabel fikk nå ikke eg heller med det, tror ikke det er standard som kommer med heller, rett meg viss eg tar feil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Blir digg med creation centre. Håper på at man kan skreddersy sin egen pro club akkurat slik som man vil ha den selv. Håper ikke at det blir så veldig mange endringer, kanskje bare gjøre pasningsspillet hakket vanskligere, et par nye feiringer også kunne det vært en knapp til å heade med, og en til å skyte på hel volley. OG så klart fikse litt på AI'en til keeper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Du har helt rett, Luna. SCART er det som følger med. Jeg er åpen for alle forandringer til FIFA 11 som innebærer at det blir vanskeligere og at gapet mellom ekstremt gode spillere og dårlige spillere blir enormt, slik som i f.eks. CoD. Det gleder meg at EA gjør noe med ping-pong passing. Jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Vet bare at jeg skal knuse dere i FIFA 11! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har store ambisjoner for FIFA 11, mye større enn tidligere, så fremt alt ligger til rette for det. Kanskje satse frem mot NM også? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Det må bli noe vanskligere å få til et godt pasningsspill, men det må fortsatt være mulig å trille ball fort også. Er ikke så lett å få til en balanse der. I 09 gikk ting litt for sakte i forhold til min smak. Men det blir nok utvilsomt er bra spill. Håper det er en mulighet at man kan være medlem i flere pro klubber Lenke til kommentar
Erav Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Fifa 11 gleder jeg meg til. Grunnen er at jeg har en kamerat som kun har spilt fifa 10 ever. Og han spilte det så mye at han skjønnte konseptet med one-touch som er helvettes overpowered i fifa 10. Nå som fifa 11 skal han få smake, gutten har ingen forståelse på fotball og han kan ikke offside reglene engang. Dette blir morro, for fifa10 var noe han brilljerte i. Fifa 11 håper jeg henter inn unfairplay som 99 hadde (stygge taklinger) og i tillegg filming. De kan være fine, for å få ut frustrasjon. Selv skjønner jeg om mange ikke vil ha denne muligheten, siden den vil ødelegge voldsomt online osv. Men slike ting må jo selvfølgelig straffes med rødt. De sier selv de sikter for er realistisk fotballspill, men trur ikke fifa går de veiene dagens toppfotball gjør. Med filming og taklinger som man går inn for å skade spillere og stoppe dem. Leste også at hands er tilbake, noen som også har lest det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Hands er tilbake, og du kan glemme filming og "stygge" taklinger. Kommer ikke til å være på FIFA. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hands er tilbake, og du kan glemme filming og "stygge" taklinger. Kommer ikke til å være på FIFA. Vet jo det. Men kan jo håpe. Fifa 11 kommer nok ikke til å gå den veien. for de skal være fairplay. Men en ting jeg har savnet, er en 3vs.3 (selvfølgelig gutte kveld) der en styrer dommeren.. Til en viss grad, det føler jeg at jeg hadde kost meg med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Nye screenshots og career mode nyheter. Les mer 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Noen nyheter om hvordan lagspill blir på nett? Får vi kanskje ekte lag tilbake? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 I og med at det er Creation Centre regner jeg med (og håper på) at vi får lage pro clubs'ene helt fra scratch med logo, drakter osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Kunne tenkt meg at det ble slik det var i 09, siden spillerene nå får Personality+ . Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Med tanke på virtual pro så er det vel liten sjanse for det? Og det som er litt kjedlig med å spille med ordentlige lag er at man alltid møter de samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå