eveant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Da er ny tråd laget for FIFA 11 denne gangen. Litt info om spillet: http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/1713/vil-straffe-fifa-onlinebller http://www.google.no/imgres?imgurl=http://news.softpedia.com/images/news2/FIFA-11-Might-Incorporate-Motion-Sensitive-Controls-2.jpg&imgrefurl=http://news.softpedia.com/newsImage/FIFA-11-Might-Incorporate-Motion-Sensitive-Controls-2.jpg/&usg=__kedKoDdvmqWPJTph0HcjkXWxF3c=&h=549&w=810&sz=289&hl=no&start=3&um=1&itbs=1&tbnid=7XAS_0jOmPMusM:&tbnh=98&tbnw=144&prev=/images%3Fq%3Dfifa%2B11%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1 http://gamer.no/artikler/58844/sniktitt-fifa-11/ Det er bare å sende i vei en PM hvis det er noe dere vil ha her i førstepost! Endret 29. oktober 2010 av eveant 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har spillt alle Fifa spillene fra 1998, det frister ikke å kjøpe 2011. Har mistet lysten, det er akkurat det samme hele tiden. Sikkert ett kjempe rått spill, men interressen er ikke der lenger. Synd og skam fra min side Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis jeg hadde hatt alle siden 98, hadde jeg kjøpt det bare for å kjøpe det 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Mulig jeg burde gjøre det, vi får no se Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) FIFA er nok den eneste (sammen med andre sportsspill) spillserien som blir kjedeligere og kjedeligere. Men så er det umulig å "forbedre" det også. Kan jo ikke forandre på fotballkonseptet Ellers har jeg tilbrakt utallige timer med FIFA 99 på Nintendo 64 som jeg mener er det beste spillet i serien! Utrolig digg spill. Liverpool med Michael Owen og Robbie Fowler i spissen. Fader, så gøy! Endret 3. juni 2010 av nybb Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Gleder meg greit til dette gitt! Blir vel ikke langt unna WC:2010 bare med alle lag osv, sånn spillemessig hvertfall. Det trenger jo ikke være negativt akkurat. Fail med Zlatan på coveret da. Endret 3. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er ikke enig i at spillene bare blir dårligere og dårligere. Har de fleste spillene siden 2003 og er en kjempe fan av serien. Spillet utviklet seg foreksempel enormt da det gikk fra Fifa07 til Fifa08... I tillegg er FIFA World cup South Africa 2010 mye bedre enn Fifa10... Det er helt annerledes, men det er selvfølgelig en smak sak. Tror spillet bare kommer til å bli bedre og bedre... Du ser bare hvor kreativ de er med Online World cup... Genialt spør du meg... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Alltid gøy med ny FIFA, ingen unntakk. 'Nuff said. 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 FIFA er nok den eneste (sammen med andre sportsspill) spillserien som blir kjedeligere og kjedeligere. Men så er det umulig å "forbedre" det også. Kan jo ikke forandre på fotballkonseptet Ellers har jeg tilbrakt utallige timer med FIFA 99 på Nintendo 64 som jeg mener er det beste spillet i serien! Utrolig digg spill. Liverpool med Michael Owen og Robbie Fowler i spissen. Fader, så gøy! Var en artig funksjon at man kunne gjøre både en stygg takling og en "fin" takling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gleder meg. Har holdt meg til PES frem til nå sist, da var FIFA bedre, så da ble det FIFA på meg. Satser på at de holder kvaliteten oppe. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det beste med gamle versjoner av FIFA (eks. 98 RTWC), var at man kunne filme! =) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Tror ikke FIFA kan gjøre det lenger. Det er jo liksom FIFA. I "Lounge-modus" som er nå, står det en sånn advarsel mot at de "billige" triksene man kan få seg i "lounge-modus" ikke er sånn i virkeligheten Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som vet om det blir noen sånn funksjon som i 08, da man kunne bli keepern f.eks. hvis motstanderen var alene med keeperen. Dette var utrolig morsomt og man kunne slenge seg og greier. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Savner litt flere muligheter med keeperen ja. Hadde vært gøy hvis man kunne ha kontrollert han i en mot en situasjoner f.eks Uansett, Fifa 11 skal jeg ha, gleder meg Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Man er liksom så hjelpesløs hvis motstanderen kommer alene med keeper, og å lobbe over keeper er jo alt for simpelt på fifa 10. Dette MÅ forbedres. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har hørt at lobbingen i Fifa WC 2010 har blitt vanskeligere? Da blir det vel litt vanskeligere i Fifa 11 også. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 wHAAAT? For lett å lobbe :S? Har ikke klart og lobbe en eneste gang og score.. men blir spennende å se hva det første spillet i det nye tiåret bringer Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Du TULLER? Vi snakker FIFA 10 her. Det er lett å lobbe i FIFA 10, men i Fifa 10 world cup er det vanskeligere. Hvis du ikke klarer å lobbe ober keeper på FIFA 10 har du et problem! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Du TULLER? Vi snakker FIFA 10 her. Det er lett å lobbe i FIFA 10, men i Fifa 10 world cup er det vanskeligere. Hvis du ikke klarer å lobbe ober keeper på FIFA 10 har du et problem! eheh... Endret 6. juni 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Lobber også ganske skjeldent. Lobber stort sett bare fra 16+ meter, mens når jeg kommer nærmere skrur jeg den bare rundt keeper med insiden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå