Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme 2 ganger iløpet av samleie.

Gjest Gutt123

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt123

Poster som gjestebruker av enkle grunner som jeg ikke gidder å forklare.

Men det jeg ser i dette forumet er at f.eks. endel gutter holder kort på første spruten, og trenger litt tid på å få den opp igjen til omgang nummer to.

Når jeg puler og kommer, er den minst like stiv i kanskje 10min etterpå, er dette normalt, betyr det at jeg egentlig ikke trenger å vente noe spesielt på ''runde2''?

Bare lurer. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poster som gjestebruker av enkle grunner som jeg ikke gidder å forklare.

Men det jeg ser i dette forumet er at f.eks. endel gutter holder kort på første spruten, og trenger litt tid på å få den opp igjen til omgang nummer to.

Når jeg puler og kommer, er den minst like stiv i kanskje 10min etterpå, er dette normalt, betyr det at jeg egentlig ikke trenger å vente noe spesielt på ''runde2''?

Bare lurer. :ph34r:

Du trenger ikke vente, det er bare å ikke ta den ut og fortsette det. At man gjerne bruker litt lenger tid på runde to, har jo med at penis er mindre sensitiv, og det skal mer til for at du kommer. Pul i vei!

Lenke til kommentar

Er ikke det bare posetift da? Betyr jo også at du liker det.

Om jeg var gutt, hadde jeg vært glad for det. Du er hvertfall ikke unormal.

Selvfølgelig er det positivt, skjønner egentlig ikke hvorfor trådstarter spør. Det er jo ingen gylden regel på hvor mange gagner man skal eller burde komme i et samleie. Jo flere jo bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Om du synes du kommer først første gangen kan du jo prøve å skjule det om jenta er noob og ikke merker at du spruter i henne. :thumbup:

Hva i svarte er poenget med det, da?

Husk på å bytte kondom hvis dete bruker det. Hvis ikke gjør bevegelsene slik at spermen kommer ut langs skaftet, og det vil man jo ikke ha noe av.

Lenke til kommentar

Om du synes du kommer først første gangen kan du jo prøve å skjule det om jenta er noob og ikke merker at du spruter i henne. :thumbup:

Hva i svarte er poenget med det, da?

Husk på å bytte kondom hvis dete bruker det. Hvis ikke gjør bevegelsene slik at spermen kommer ut langs skaftet, og det vil man jo ikke ha noe av.

Hvis du feks er flau for å komme for fort første gangen.

Lenke til kommentar

Hvis du feks er flau for å komme for fort første gangen.

Ingen grunn til å være flau over det hvis man bare kan fortsette med det samme!

Greit at det er litt pinlig å komme etter fire jukk hvis pikken blir slapp som en fiskekake med en gang, og fortsetter å være ubrukelig i en halvtime etterpå...

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Du har en naturlig svekket produksjon av et hormon (jeg ikke husker navnet på i farten), som sendes ut i kroppen til mannen etter orgasme. Det er denne som skaper muskelslappheten og tilbaketrekningen av blodet i penis. Er ca. 10% av alle mannfolk som har det (me included), og det er fette awesome! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har en naturlig svekket produksjon av et hormon (jeg ikke husker navnet på i farten), som sendes ut i kroppen til mannen etter orgasme. Det er denne som skaper muskelslappheten og tilbaketrekningen av blodet i penis. Er ca. 10% av alle mannfolk som har det (me included), og det er fette awesome! :D

Agree!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...