nomore Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, Var og hentet ny bil i kveld og på veien hjem klarte eg å miste det midlertidige vognkortet. Eg vet eg fikk det av selger, og på et eller annet tidspunkt hadde eg det i min besittelse blant alle de andre papirene, men på vei ut av forhandler og til eg kom hjem har det forsvunnet. Bør eg møte opp på biltilsynet med lua i hendene og spørre pent om nytt, eller skal eg bare vente på vognkortet som er på vei i posten? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hørt at det kan ta evig lang tid å få ordentlig vognkort, så kanskje jeg hadde flaks da vognkortet mitt dukket opp i posten kun to dager etter at jeg hadde henta motorsykkelen min. Utover denne lille beskrivelsen av min egen erfaring har jeg ikke noen flere råd å gi Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) ring biltilsynet i morgen, så fakser de over ett nytt til deg Edit: om du kjøpte bilen i butikk så har de mest sannsynlig en kopi også. Endret 3. juni 2010 av dreuf Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Såpass. Er ikke værre Da kan eg enten ringe forhandler eller biltilsynet og få en kopi på faks i morgen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå