CRODE Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vet ikke om denne tråden er plassert riktig, men hvertfall. Jeg ønsker å kjøre Krtilistiansand på scooteren min i sommer. Det ville vært kjekt å ha den der mens jeg besøker noen venner. Jeg har aldri kjørt sørover på scooter før, og lurer på om det er stress å kjøre nedover, har jeg lov til å kjøre på E18 når det bare er 1-felt hver vei? Noen som vet noe om fartsgrensen nedover, eller om det finnes andre alternativer som er bedre? Hvor langt tid tror dere det tar å kjøre ned dit i 50-60 km/t? Har forresten ikke mulighet for å få den kjørt på tilhenger. Takk Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vil sterkt anbefale deg å sjekke et veikart, det kan du få kjøpt på en bensinstasjon o.l. Generelt gjelder det vel at du kan kjøre på veier med fartsgrense opp til 80 km/t, så lenge veien ikke er klassifisert som motortrafikkvei eller motorvei, eller dedikert spesielt til andre kjøretøy. Tror det tar sin tid ja Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ville jeg vertfall slengt på et effektanlegg eller noe Hvis ikke tar det vel syykt lang tid Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vet ikke hvilken scooter du har, men jeg skulle lett gjort det på min Gilera runner.. Utrolig komfortabel. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Funker sikkert fett det, men ikke dra ann ut på E39 da Tipper en 8 timers kjøring. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Avstanden er 321 km. Delt på gjennomsnittsfart som er rundt 50 km/t blir det 6,42 timer. Med pauser blir det vel hvert fall 7,5 timer. Ville startet tidlig i så fall, sikkert ikke så gøy å kjøre med løer bak seg på strekningene med 2 kjørefelt. Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Takker for svar! Kommer nok til å kjøre ned dit på min Daelim S-five, kommer til å starte ved 7-8 tiden hvertfall. Moderator kan stenge tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå