yoyofish Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Outlook slutta plutselig å fungere. Når jeg prøver å åpne programmet så kommer umiddelbart feilmeldingen "Kan ikke åpne Microsoft Outlook. Kan ikke åpne Outlook-vinduet." og så stenges programmet igjen. Feilen kom plutselig og ut av det blå. Har ikke innstalert noe ny programvare på maskinenen heller. Noen som har vært borti samme feilen? Takker for svar. En utrolig irriterende feilmelding. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er PST filen din stor? Outlook 2003? Finnes verktøy for å reparere filen hvis det er det som er problemet. Ta ev. en backup av den og reinnstaller Outlook før du importerer filen igjen... 1 Lenke til kommentar
yoyofish Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Det er Outlook 2007. Har ikke Outlook CDen tilgjengelig så hadde vært fint å få det til uten å reinstallere, hvis ikke så får jeg prøve på det. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sjekk her først http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA100758311033.aspx 1 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har du prøvd å åpne Outlook i "Sikker Modus"? Hold nede Ctrl-tasten samtidig som du starter Outlook. Lenke til kommentar
yoyofish Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Den vil ikke åpne i sikkermodus heller. Samme feilmeldingen da. Sjekka det med å reparere .pst fila, men i standard directory finner jeg kun en såkalt .nk2 fil. Finner ingen .pst fil på maskinen i det hele tatt. Noen som har tips her? Lenke til kommentar
niruko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei! Om det kan være noen trøst, så sliter jeg med samme problemet. Se vedlagt fil for feilmelding. Mener problemet oppstod etter siste oppdatering i Windows 7, pr. 11. og 12. juni. Dog er det bare noe jeg tror. Det kan være tilfeldigheter........... Er også takknemlig for svar. Mvh NiRuKo Den vil ikke åpne i sikkermodus heller. Samme feilmeldingen da. Sjekka det med å reparere .pst fila, men i standard directory finner jeg kun en såkalt .nk2 fil. Finner ingen .pst fil på maskinen i det hele tatt. Noen som har tips her? Lenke til kommentar
niruko Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 For ordensskyld................. Jeg har kjørt "Reperasjon" av Microsoft Office Enterprice 2007, før jeg nå tilkaller hjelp. NiRuKo Lenke til kommentar
niruko Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Løsning på problemet: trykk start- kjør, og skriv inn Outlook.exe /resetnavpane Pass på mellomrom mellom .exe og /reset...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå