oye Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har kabel-TV fra Get og har en Get-boks som dekoder signalet. Det er egen fjernstyring til boksen som gir tilgang til diverse menyer med programoversikt og kanalvalg. Stemmer det at nye TV'er har innebygde dekodere for digitale kanaler/kabel-TV? Kan jeg i tilfelle kaste Get-boksen ved kjøp av ny TV? Vil jeg miste noe funksjonaliet da? Liker Get-menyene veldig godt. Ulempen nå er at jeg sitter med to fjernkontroller; en for dekoderen og en for TV'en. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) De nye TVene klarer RiksTV signalene rett i TVen, Get/Altibox fungerer ikke på samme måte, så du må nok beholde Get boksen fremdeles (ikke skyt meg om jeg tar helt feil nå ). Men når det gjelder flere fjernkontroller, så anbefaler jeg en logitech harmony. Lett å programmere, og styrer omtrent alt. Dyr trenger den ikke være heller. Harmony 600 koster rundt 500kr og om du finner en av de eldre typene i butikken er de sannsynligvis billigere igjen. Harmony H515 fungerer helt greit til en pris av 339kr når den kommer. Endret 3. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå