NicholasWalker Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Okei, jeg har en liste med medlemmene til sia mi i, og jeg skal gjøre meg, som har user_level =2 til rød og en moderator som har user_level 1. Da laget jeg denne men det ser ikke ut til åfunke. Noen som vet hva som er feil? (http://weex.tk/medlemmer2.php) $result = mysql_query("SELECT * FROM users"); echo "<table border='1'> <tr> <th>PSN Navn</th> <th>E-Mail</th> <th>Sist pålogget</th> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr>"; echo "<td>" . $row['user_name'] . "</td>"; } if($row['user_level'] != 2 ) { echo "<td><font color='red'>" . $row['user_name'] . "</font></td>"; } if($row['user_level'] != 1 ) { echo "<td><font color='red'>" . $row['user_name'] . "</font></td>"; } else { echo "<td>" . $row['user_name'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['user_email'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['last_online'] . "</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>"; Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 hva er det som ikke funker? nicho1995w er rødt, kims94 er grønt, resten er svart. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du avslutter while løkken tidlig, og if logikken ser ikke helt bra ut, brukernavn ville blitt skrevet ut opptil 3 ganger (hadde det vært inne i while løkken). Noe slikt bør funke bedre (utestet) while($row = mysql_fetch_assoc($result)) // endret fra array til assoc, siden alt blir referert til med feltnavn kan man like godt kun bruke assoc { echo "<tr>"; // kolonne 1 if(in_array($row['user_level'],array(1,2)) // hvis brukernivå er 1 eller 2 skriv ut brukernavn i rødt echo "<td style=\"color:red;\">" . $row['user_name'] . "</td>"; else echo "<td>" . $row['user_name'] . "</td>"; // hvis ikke skriv ut normalt // skrives ut uansett echo "<td>" . $row['user_email'] . "</td>"; // kolonne 2 echo "<td>" . $row['last_online'] . "</td>"; // kolonne 3 echo "</tr>"; } // while løkken avsluttes echo "</table>"; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå