Hveding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny sånn kjøleribbe om det heter det. Har en helt standar som fulgte med cpu'en jeg kjøpte Har en Phenom ii x2 prosessor, M4A78-EM. Trenger bare noe nytt som kanskje kjøler litt mer enn den standar kjøleribba. Noen som kan komme med forslag ? Takker for svar Endret 4. juni 2010 av Hveding Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du tenker på CPU kjøler Vel.. Hvor stort budsjett har du? Og siden du har et m-ATX HK regner jeg ikke med så stor kabinettplass heller.. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Yesyes. Under 600 kr, men trenger jo ikke et monster heller. Er bare ute etter noe som gir ca 1-2 ganger mer ytelse enn en vanelig standar cpu kjøler. Men om man får en bra en før 300 kr så hvorfor ikke! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Xigmatek Achilles S1284, Xigmatek Red Scorpion S1283, Xigmatek HDT-S1283, Cooler Master Hyper 212 Plus. Alle kan du få for under 300 kr. Har selv 2 stk Xigmatek Achilles S1284 - og må si at de er greie kjølere. Cooler Master Hyper 212 Plus har fått meget bra omtale flere steder. 1 Lenke til kommentar
screenhunter Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er bare ute etter noe som gir ca 1-2 ganger mer ytelse enn en vanelig standar cpu kjøler. Hvorfor så beskjedne mål? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 200 % bedre ytelse en standardkjøler er langt fra beskjedent. Standardkjølere er nemlig langt fra så dårlige som enkelte tror, selv om det varierer betydelig mellom disse. Om jeg leser en god del tester korrekt, er det faktisk knapt noen kjølere (få) som kan skryte av å å ha ytelse på 200 % eller mer av en standardkjøler. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Takkre Bolson! Skal se på de, vuderer kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå