Manlulu Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Finnes det andre steder å få kjøpt og montert bilstereo i eller rundt bergen enn bilradiospesialisten? Lenke til kommentar
Nick_Name Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei. www.lydibilen.no selger bilstereo i Bergen, vet ikke om de tar montering. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 de hadde utrolig lite utvalg, og ikke montering.. noen andre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har alltids private, hvor omstendig arbeid er det snakk om? Om det kun er enkel montering så er det nok mange omkring der. Til mer avanserte jobber og om du vil ha litt garanti så tror du bør reise. Har sett arbeidet til bilradiospesialisten der og tro meg, ikke noe å betale for (om de ikke har fått inn folk med litt peiling i det siste). Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ringte bilradiospes før jeg laga denna tråden, og de kunne ikke montere denne uken. Så jeg bestilte ikke time. Kansje like greit det da Det er kun snakk om å få bort kablene, unngå susing, turbolyd og smell når du skrur av anlegget. Ja og å få skrudd det skikkeli på plass i bagasjerommet. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis du ikkje er spesielt bekymra for garanti er det nok av folk rundt om i landet som kan sette det saman for deg. Ta ein titt her for eksempel. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 ja det er nåkk det. men blir fort skeptisk, hvor mye de bryr seg når de koblet det opp.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tja, hvis eg har kobla opp for nokon og det er noko som ikkje er gjort skikkeleg vil det ikkje resultere i anna enn unødvendig stress for min del når dei ringer og klagar. Einaste bekymringa di er å møte på ein drittunge og det kan like gjerne skje på bilradiospesialisten. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 mistet iværtfall lysten på å få bilradiospes til å koble det opp for meg.. virker ikke som folk har så bra erfaring med det Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Synd jeg er 3-4 timer unna, ellers kunne jeg ordnet noe. Det er nok mer trafikk på bilstereoforumet så kan være enklere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå