Gå til innhold

Erfaring / anbefaling av Panasonic TX-P50G20E?

Anbefalte innlegg

Hei, er dette ett brukbart TV, og hva er i såfall fordelene og ulempene med dette TVen.

Hadde før ett LG TV som jeg var fornæyd med 50PC51, som har tatt kvelden, i følge selgeren skulle dette være ett betydelig bedre TV.

I følge selgeren skulle dette være det beste i min prisklasse, ca 12000.

Fikk tilbud om dette ferdig hjemmkjørt og satt på TVbordet, og de tok embalasjen med seg igjen, for 13500. veldig fristende, så ut som ett greit TV, og bor jo 7 mil unna butikken også...

jove

Edit: Sitter ca 2,5 meter unna, slik som jeg gjorde med mitt forige TV også. TV brukes til TV seing, og film, lite annet

Endret av jove81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er dette ett brukbart TV, og hva er i såfall fordelene og ulempene med dette TVen.

Hadde før ett LG TV som jeg var fornæyd med 50PC51, som har tatt kvelden, i følge selgeren skulle dette være ett betydelig bedre TV.

I følge selgeren skulle dette være det beste i min prisklasse, ca 12000.

Fikk tilbud om dette ferdig hjemmkjørt og satt på TVbordet, og de tok embalasjen med seg igjen, for 13500. veldig fristende, så ut som ett greit TV, og bor jo 7 mil unna butikken også...

jove

Edit: Sitter ca 2,5 meter unna, slik som jeg gjorde med mitt forige TV også. TV brukes til TV seing, og film, lite annet

Jeg har den tv'n, men i 46" utgaven. Fikk den på torsdag og kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd, spesielt når jeg ser på HD-sendinger og Bluray. På SD signaler kan den nok mangle litt i forhold til de beste, men for meg er det absolutt akseptabelt. Forskjellen på denne og eventuelt LCD står det skrevet om andre steder, så det lar jeg ligge, men en av kriteriene for at jeg gikk for plasma var best mulig resultat på film, fotball, og at jeg slipper ghosting. Pluss at jeg ikke liker den "merkelige" skarpheten enkelte LCD skjermer viser opp (kan ikke forklare dette, men det er noe rart med visse LCD skjermer og skarphet. Det blir liksom ikek helt ekte, men oppleves for meg som litt kunstig).

Uansett.... ta deg en tur i butikken og se litt selv, men jeg tror du skal være passe kresen for å ikke like det du ser med panasonicen.

Forresten - prisen du nevner.... hvilken butikk snakker du om? Du får jo tv'n til 11990,- på nett og på Lefdal og Elkjøp. Synes prisen du har fått er litt mye. Jeg hadde flaks og trykket på KJØP-knappen hos Elkjøp en dag de hadde priset den til 8990,-. Det må jeg si er utrolig mye for pengene, og jeg hadde vært like fornøyd med tv'n om jeg hadde måtte betale 12000,- :D

Lenke til kommentar

Da var TVen kjøpt, får den i morgen, ferdig levert på TVbordet, blei det etterhvert 12800, syns det var greit, sjekket på den nermeste elkjøp, skulle ha 1200 for hjemkjøring :no:

billigste frakt på nett jeg fann var 860, men da tar det jo lengre tid, så det billigste og raskeste var expert :thumbup:

Gler meg :D

Lenke til kommentar

Da var TVen kjøpt, får den i morgen, ferdig levert på TVbordet, blei det etterhvert 12800, syns det var greit, sjekket på den nermeste elkjøp, skulle ha 1200 for hjemkjøring :no:

billigste frakt på nett jeg fann var 860, men da tar det jo lengre tid, så det billigste og raskeste var expert :thumbup:

Gler meg :D

Det kan du helt klart gjøre :) GRATULERER!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...