Penance Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Lars er i slutten av 30-årene, har brunt hår og har en normal kropp/vekt. Har en jobb som interesserer han, men som kanskje ikke er så spennende. Han røyker, drikker av og til, fester lite - mer sånn en øl eller to sammen med kompisene. Han bor og/eller kommer fra et litt landlig sted. Han har også barn, men ingen kjæreste - altså "helgepappa". Neste; Juliane Endret 4. juni 2010 av Penance Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Juliane er en spesiell jente. Gjerne veldig pen, men hun har noe over seg. Ofte litt naiv. Neste: Marit Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Søt og snill jente, er stort sett smilende og glad. Kan være ganske rolig av seg. Netse: Nils Arne Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nils Arne har kort hår og liker å være sosial, han bor på en gård i trønderlag og har ofte sammenkomster med naboene som innebærer kaffe og kake. Herman Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Herman Skoleflink gutt, 17 år med krøller og blondt hår. Lærerens favoritt. Spiller fotball og står på ski. Har mange "venner", flesteparten jenter. Geir. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Geir har en sjefsstilling, kone og to barn. Han er i førtiårene og har litt lysebrunt hår. Familien betyr mye. Neste navn er: Mai-Britt Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mai-britt er en litt høy og kraftig dame, er gift og ganske streng. Ho røyker og har flere barn. Ho liker å bli full til tider. Frank 1 Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Frank er en person uten veldig mange venner. Han tilbringer tiden mest hjemme hvor han holder på med sine sære hobbyer. Han er bygdas rare og mystiske mann. Neste: Andreas Endret 4. juni 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Andreas er 15 år og spiller fotball. Han er litt sossete og når han ikke spiller fotball spiller han Css eller Cod. Anders 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Anders kler seg utelukket i DC og Wesc og hører bare på musikk som ligger på VG-lista. Han er veldig redd for å skille seg ut fra flokken. Vegard Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Han bor på Oslo vest, tan, han har sleik, veldig koselig å prate med, han er fra en oppegående og ordentlig familie, skoleflink. Angelica Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Angelica er en 17 år gammel jente. Foreldrene er rike, og hun er superbortskjemt. Hun hører utelukkende på listepop, og er livredd for å skille seg ut. Hun skal også være best i alt. Bjørnar Endret 4. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bjørnar er en mann i tjue åra. Han liker biler, og har ikke noe spessiell jobb. Han droppa skolen da han var 16 år. Så han er bare bossmann på deltid. Derfor så har han en bil også Pål Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Pål er en merkelig type. Han er generelt slapp og får andre til å gjøre jobben sin. Han er en "stå å se på" type. Pål er også interessert i alt med motor, gjerne båter. Maya Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hestejente med fletter og fregner, gjerne en ginger. Jens Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jens er under gjennomsnittlig pen, men tror og oppfører seg som om han har skikkelig draget på damene! Han satser på en noe slæsk stil, og har Wunderbaum dinglende i speilet! Hvordan er Thea? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Når jeg hører Thea må jeg jo bare tenke på Thea fra Paradise Hotel. Thea er veldig pen, har en fin kropp og er veldig søt. Hun er også veldig snill og omtenksom, og har en god selvironi. Hvem er Thomas? Endret 5. juni 2010 av SaitekQ 1 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Lars: en litt kraftig bestemt fyr som er skalla og streng....eller en pinglette fyr som har passe langt hår, pluss at han er sjenest. neste navn: Anine Endret 5. juni 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
sib Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Sutrete, gnålete jente med nasal stemme. Hun er søt og pen, men litt barbie. Neste: Trygve Endret 5. juni 2010 av slopedoo Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Sutrete, gnålete jente med nasal stemme. Hun er søt og pen, men litt barbie. Neste: Trygve HAHAHAHAHA....hjelp asså. tok mitt eget navn og så får jeg sutrete, gnålete jente. aiaiai. nei,jeg er nok den mest positive du har møtt(vis du møter meg da).barneværne sier jeg ikke må være så alt for snill og bli mer bestemt(sier ja til omtrent alt og liker og hjelpe folk) haha, da fikk jeg meg en latter i dag også :!: Endret 5. juni 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå