Gå til innhold

Selge Spill?

Anbefalte innlegg

jeg har en del PC og PS1 spill jeg har lyst til å selge, kansje PS2 og Xbox spill og, men vet dere om et bra sted og annonsere om dette? jeg har nok av spill og det er en ganske så god del spill jeg ikke har brukt for, så jeg lurer vet dere om et bra sted og få selgt disse på? enda en ting det må ikke være 18 års grense for å bli medlem der, får da kan ikke jeg. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du bor i Oslo, dra ned på Spiderman i Karl Johans gate (avstikker ned mot høyre når du går MOT Oslo S, du ser skiltet lett). De tar imot bruktspill og gir deg en pris alt etter hvor bra coveret/cd'ene ser ut.

Du kan få alt fra 49 til 250kr for bruktspillene dine der.

De har også kolossalt mye billige spill, ofte helt nye spill som er brukt,

både til konsoller og PC. Så slipper du å surre med bruktmarked-annonser og usikkerhet om betaling, slipper sikkert masse venting også.

Lenke til kommentar

Jeg har en konklusjon QXL = :evil:

For et år siden solgte jeg en pakke for 1.200kr men no CPU er OSV. Men pakka ble aldri henta, så jeg fikk den tilbake etter 3 måneder og måtte betale portoen på pakka. Også krever Qxl penger for at de har solgt pakka (som de ikke har) og pluss at jeg får renter på den f**n skapen. Selv om jeg har sagt at jeg aldri har fått penger for pakka.

Lenke til kommentar
Ser du bor i Oslo, dra ned på Spiderman i Karl Johans gate (avstikker ned mot høyre når du går MOT Oslo S, du ser skiltet lett). De tar imot bruktspill og gir deg en pris alt etter hvor bra coveret/cd'ene ser ut.

Du kan få alt fra 49 til 250kr for bruktspillene dine der.

De har også kolossalt mye billige spill, ofte helt nye spill som er brukt,

både til konsoller og PC. Så slipper du å surre med bruktmarked-annonser og usikkerhet om betaling, slipper sikkert masse venting også.

Jeg anbefaler ikke Spider-man, du får ikke mye for spillene der.

Spider-man har i tillegg dårlig service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...