MarF Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) HEi Eg har tengt til å kjøpe meg mitt første annlegg til Corsaen min.. Eg har funnet 2 Jl Audio W3v2-D2 subwoofere på skrapen Dei er 2 Ohm kver. Eg ahr spiller en Kenwood KDC-BT6144Y og eit par Focal frontsett. Så det eg mangler er en forsterker til subben og en til frontsettet. har dere nokon tips til ka eg kan kjøpe? Enten skal eg ha dei to JL audio subbane eller så skal eg kjøpe en pakke på ice audio for 3000 spenn med kabler og forsterker. her en link til tingene som er med i pakken: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10190 Og http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16024 Så jeg lurer også på om ka av dei to tingene eg skal velge.. Takker For Alle Svar Endret 3. juni 2010 av MarF Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Behold JL subbene om de er i orden, de har 2stk 2ohm spoler hver, da kan du ende med 2ohm tilsammen (seriekoble spolene på hvert element, så paralellkoble elementene sammen). Hva er max pris du klarer til forsterker (inkl kabler)? Lenke til kommentar
MarF Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hva er max pris du klarer til forsterker (inkl kabler)? Max ca 2500,- Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Så det gikk ned fra 3000kr til 2500kr?, håpte på et litt høyere tall. Kabelsett ligger på rundt 600kr så det blir kun 1900kr igjen til forsterker (enda mindre om frakt skal være med i pris) Tror kanskje du bør sjekke bruktmarkedet. Er en del bra på finn.no til lave priser. Raskt eksempel er DLS forsterkeren fyren her selger: Link Lenke til kommentar
MarF Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) ok eg kan gå opp til ca 3500,- Endret 3. juni 2010 av MarF Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ville absolutt vurdert en av disse: Ground Zero GZRA 5100XII eller Ground Zero GZHA5125X2 (begge på tilbud). Og et kabelsett pluss noen y-ledd (siden spilleren din kun har utgang til en forsterker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå